المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  دوستان عزیر وبگاه المپیاد ادبی

  پاسخ‌نامهء تشریحی را از این‌جا دانلود کنید.

  ضمناً، مجدداً یادآور می‌شویم که وبگاه ما وابسته به معاونت دانش‌پژوهان و کمیتهء المپیاد ادبی نیست، از این رو برای اعتراض به سوال و کلید باید با باشگاه دانش‌‌پژوهان از طریق فکس مکاتبه کنید. (پست قبلی را نگاه کنید)

۱۷۵ ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۲:۵۴
المپیاد ادبی

با عرض سلام و خسته نباشید،

دوستان عزیز و همراهان وبگاه المپیاد ادبی،

قسمت نظرات وبگاه از این جهت بسته شده است که تعداد معتنابهی از دوستانتان، خواهش ما را جدی نگرفتند و با حرفهایی که دربارهء درصدهای احتمالی و حدسی زدند و پیش‌بینی‌هایی که کردند، باعث تشویش و نگرانی تعداد زیادی از دوستان دیگر شدند. لطفا این تصمیم را بر ما ببخشایید.

پیامهای بسیاری مربوط به نادرستی سؤالها و پاسخهای آزمون به‌دست ما رسیده است که پیش از آنکه دربارهء آنها اظهارنظری کنیم، از شما درمی‌خواهیم که

   

اولا: ایرادات احتمالی مد نظر خود را یا بصورت خصوصی (از طریق صفحهء «تماس با ما»ی وبگاه) با ما در میان بگذارید، یا برای ما رایانامه‌ای به نشانی Olympiad.Lit@Gmail.com بفرستید. لطفا عنوان رایانامه را بگذارید: «ایرادات احتمالی 282»؛

   

ثانیا: منتظر پاسخنامهء تشریحی وبگاه ما باشید. بسیاری از ایرادات احتمالی‌ای را که برایمان می‌فرستید، در این پاسخنامه مرتفع می‌کنیم، و مالبته مکن است برخی ایرادات را هم وارد بدانیم. بهرحال، پیش از انتشار پاسخنامهء تشریحی، وبگاه المپیاد ادبی اظهارنظر مشخصی‌ دربارهء صحت و سقم پرسشها و پاسخهای آزمون نخواهد داشت؛

    

ثالثا: درصورت باقی‌ماندن ابهام، قانع‌نشدن یا تأیید ایرادی از سوی ما، می‌توانید اعتراضات خود را بصورت مکتوب برای باشگاه دانش‌پژوهان جوان بفرستید. برای این کار، فرم مخصوص را دانلود کرده و پس از پر کردن آن، به شمارهء 22019970 - 021 دورنگار (فاکس) کنید.

   

با آرزوی موفقیت برای تمام شما عزیزان

۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۳۱
المپیاد ادبی

  معاونت دانش‌پژوهان دفترچه و کلید تستی آزمون را بر وبگاه خود قرار داده است که می‌توانید از این‌جا دانلود کنید. هم‌چنین چگونگی اعلام نقطه نظرها نسبت به آزمون و پاسخ‌نامه در این پیوند توضیح داده شده است. 

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۱۶
المپیاد ادبی

 همراهان گرامی وبگاه المپیاد ادبی

  به سیاق مراحل گذشته، آزمونی را بر وبگاه قرار داده‌ایم. لازم است مجدداً تاکید کنیم که سوالات این آزمون بر اساس دیدگاه طراحان آن است و نمودار دیدگاه کمیتۀ المپیاد ادبی نیست. 

 دانلود دفترچۀ سوال

 دانلود کلید

      

همچنین،

    به صفحهء جدید دربارهء برخی منابع سر بزنید.

[توضیحاتی دربارهء زندگی و ممدوحان مسعود سعد از مقدمهء دیوان (محمد مهیار) در این صفحه افزوده شد]

   

لینک دانلود سنگر و قمقمه‌های خالی هم به صفحهء منابع افزوده شد.

    

۱۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۰:۳۴
المپیاد ادبی

 برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سناد مراجعه کنید. 

 پیروز باشید.

۱۱ ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۳:۲۱
المپیاد ادبی