المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

اعتراض به پرسش‌ها و پاسخ‌ها

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

دوستان عزیز،

جهت اطلاع و وفای به عهد:

اعضای وبگاه المپیاد ادبی با همراهی تعدادی از مدال‌آوران و مدرسان المپیاد ادبی، نامه‌ای در اعتراض به برخی پرسش‌ها و پاسخ‌های مرحلۀ دوم نوشته و به ریاست باشگاه دانش‌پژوهان تقدیم کرده‌اند.

در ضمن، از آنجا که از صحّت درصدهای اعلامی برخی دوستان مطمئن نیستیم و این روزها همه در تب‌وتاب نتایج المپیاد و امتحانات نهایی هستند، از بیم آنکه برخی درصدها کاذب بوده و تأثیر منفی در روحیۀ سایران داشته باشد، نظرهای حاوی درصدها را غیرقابل نمایش می‌کنیم.

به امید موفقیت همۀ شما

۹۲/۰۲/۲۸
المپیاد ادبی

نظرات (۱۰۵)

آخرش با این کاراتون درصد78ما رو روی60میکشونین و همه رو بالای80میکنین.اما خداییش بعضی اعتراضاتون خیلی مضحک بودنا!!بگذریم...

خداکنه باشگاه محکم و استوار سر کیدش بمونه.

پاسخ:
تصمیم گیرنده ما نیستیم. ما نظر خودمان را مطرح می کنیم و باشگاه تصمیم می گیرد. همان طور که هر کدام از شما هم می توانید نظراتتان را به روابط عمومی باشگاه اعلام کنید.

سر کلیدش  بمونه=اصلاح

 

۲۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۸ مجتبی محمدپناه

1. سپاس فراوان بابت اعتراض...

2.سپاس برای عدم نمایش درصدا!

اگه کلید اصلاح شه،مسخره ترین کاره.این مثلا معیار سنجش نخبگانه!خدا عاقبتمونو به خیر کنه... .
سلام خدا قوت
چند درصد احتمال میدید کلید دوباره تغییر بکنه؟؟؟(با توجه به این که حتما به اعتراض شما بیشتر بها میدن)

آیا به اعتراضات چیزی اضافه شده؟؟؟؟(اون دسته از مدرسان ومدال آوران که با شما همراهی می کنند به سوال جدیدی غیر از اون چیزی که خودتون مطرح کردید اعتراض نداشتند؟)

با سپاس فرااااااااااااااوان از توجه و تلاش بسیار شما   :)
ممنون فقط برای "اعضا" فعل جمع استفاده کنید :) 
عضای وبگاه المپیاد ادبی با همراهی تعدادی از مدال‌آوران و مدرسان المپیاد ادبی، نامه‌ای در اعتراض به برخی پرسش‌ها و پاسخ‌های مرحلۀ دوم نوشته و به ریاست باشگاه دانش‌پژوهان تقدیم کردهاند.


پاسخ:

بله, حق با شماست. مطلب را شتابان نوشتم و کمدقتی کردم.

پوزش.

سیاوش گودرزی.

* تقدیم کرده‌اند
خب با کلید فعلی، نخبگان انتخاب نمیشن! من ترجیح میدم کلید اصلاح بشه حتی اگر بر فرض، قبولیِ منو به عدم قبولی تبدیل کنه. (البته به شرط اصلاح منصفانه)
کلید هایی که سایت گذاشته اگر اصلاح بشه ممکنه از درصدم کم بشه
ولی خب چیزی که حقم نیست رو دوست ندارم
امیدوارم هر کس به حقش برسه

مشکل اینه که عمرا اصلاح منصفانه ای صورت بگیره.حالا می بینید... .بدتر میشه  و بهتر نمیشه مثل اصلاح قبلی.

قیافه ی آدمای بی تفاوت رو نگیر.

اگه اصلاح نشه بدبخت میشیم.چون اگه کامنت ها رو مشاهده کنید میبینید که هرکسی که سوال های اصلی رو اشتباه زده درصدش بالاتر میره...درحالیکه حقش  نیست.الان اگه اصلاح بشه خیلی ها که درصدشون میاد زیر 60.واین به نفع ماست که درصدمون میره بالای 69 یا70...

از یکی شنیدم که میگفت قبل از امتحان یکی گفته که هرکی که نخونده باشه بهتر میده...حلا ببین ما کجای کاریم....

امیدوارم اگر قراره اصلاح بشه این سوالاتی که 2 جوابه هستن رو مثل 67 برندارن اون گزینه رو بدن
باید حذف شن
درگذشت ِ استاد ِ بزرگوار، محمد قهرمان را به تمامی دوستداران فرهنگ و ادب تسلیت عرض کرده و بدینوسیله، تلاش ِ بی شائبه ی ایشان در جهت ِ احیای ِ سبک ِ هندی را ارج می نهیم.
{ قابل ِ توجه دوستان ِ المپیاد ِ ادبی 26م که امسال یکی از منابع ما (رنگین گل) نیز به همت ِ ایشان گردآوری و تشریح شده بود.}
خالق ِ رحمان، بیامرزاد.
خانم شهردوست آقای گودرزی ما همه امیدمون به شماست ما هممون تو المپیاد غلطای مشترک داریم دقیقا همون چیزایی که بقیه المپیادیا هم طبق کلید اشتباه باشگاه غلط زدن. شما نقش مهمی تو آینده ی ما و کشور دارین پس عاجزانه ازتون می خوام هوای ماهارو داشته باشین که الکی الکی حقمون ضایع نشه. به شخصه این المپیاد برای من مثل کنکور می مونه به چیزی غیر از قبولی نمی تونم فک کنم همش تو ذهنم آیندمو  بر مبنای قبولی برنامه ریزی میکنم (اینجا دیگه اشکم درومد) حتی امسال نمایشگاه کتاب بر خلاف پارسال که همش کتاب درسی گرفتم تمام پولمو دادم کتب ادبی خریدم که سطح مطالعمو ببرم بالا ( تا ایلیاد و ادیسه ی هومرم خریدم) پس دستم به دامنتون صدای ما که به جایی نمی رسه باز شما توانتو از ما بیشتره به باشگاه بگید با آینده ی کشور و جوونای مملکت بازی نکنه. بگید از خر شیطون بیان پایین و اشتباهاتشون بپذیرن و به خدا آسمون به زمین نمیاد اعتبارشون لکه دار نمیشه.

سوالایی که واقعا دو تا جواب داشتن اگه اصلاح بشن حقن! چون بعضیا خیلی خوندن و تلاش کردن و تنها دلیل کم شدن درصدشون همین سوالای دو جوابی هست که واقعا دو جواب داشتن :)

 

نگران حق و نا حقی نباشید! :)

 

اگه بنابر اصلاح باشه خدا خودش حق رو میده :)

سلام
از زحمات شما خیلی خیلی ممنونم
امیدوارم به اعتراض رسیدگی بشه.

خیــــلی خیلی ممنون :)

 

با سپاس و تشکر از زحمات شما خدا کنه گوش شنوایی باشه و کسی که حقشه قبول بشه بازم ممنون
با تشکر. انشاءالله این دفعه درست تغییر بدن. مرسی که شما مسئولین سایت انقدر به فکر ادبیات هستید. بازم ممنون. اجرتون با خدا. :-)

ooooooooooooooooooooooooooooooooooo

دوستا ن و برو بچه های سایت یه سوال دارم خدا وکیلی جواب بدین !تا حالا باشگاه فعالیتی در زمینه ی حذف یا تصحیح سوالات انجام داده؟از ادمین ها خواهش دارم جواب بدن!
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۵ متین به وفا
بله باشگاه برای همین المپیاد 2 سوال رو تغییر داد کلیداهاشونو سوالات 72 و 67 کد1 (17 و 22 کد 2)
ولی خب 67 رو اشتباه کرد باید حذف میشد
کی نتیجه های اصلی رو میدن؟کشتن ما رو

پاسخ:
معمولاً روال بر این است که نتایج را پس از اتمام امتحانهای نهایی اعلام می کنند تا تاثیر منفی بر امتحان نهایی دانش آموزان نداشته باشد. 
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۹ فرهنگ 13 به ز.س
1.خوب من ایشونو نمیشناسم. 2.این پستو آقای گودرزی گذاشتن واسه همین گفتم احتمالا خودشونم نظراتو می خونن. فقط نمی دونم چرا جوابی ندادن :(
پاسخ:
سلام فرهنگ سیزده. ایشان هنوز فرصت پاسخگویی پیدا نکردند ولی منتقل کردم بهشون. همۀ ما پیگیر هستیم تا ان شاء الله حقی از کسی ضایع نشه. ما وضعیت شما رو درک می کنیم.
موفق باشید.
سحر مهرابی.
امروز دومه!
بچه ها کامنت یعنی چی؟
خانم مهرابی یک دنیا ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم.
خانم محرابی عزیز خواهشمندیم شما پیگیر اعتراض ها بشین بلکه جواب بدن قبل از اینکه دیر شود و حقی ضایع شود ممنون ما منتظر خبر از شماییم
پاسخ:
پیگیر هستیم. 
عزیزم به همین نظراتی که پایین هر مطلب میزارن کامنت میگویند
ببخشید پیام بی ربط میذارم ولی یه سوال داره مغزمو میخوره.
کسی میدونه چجوری میشه اسامی رتبه های برتر کنکور سالهای قبل و پیدا کرد؟ مثلا هرچی گشتم مال سال 83 رو پیدا نکردم!!
انقدر قدیمی رو نمیدونم چطور
ولی مال پارسال تو سایت کانون قلم چی هست
یعنی الآن با این وضعیت هرکس بخواد میتونه بگه رتبه ی برتر فلان سال بوده؟ با چند تا معلم برخورد کردم ، می خوام بدونم واقعا راست میگن اون سالها 1 رقمی 2 رقمی بودن یا نه! خوب باید چیکار کنم؟!؟
۰۵ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۸ فاطمه یزدانی
کامنت اول درصد داره!

من الان تضعیف روحیه شدم :))

آخر اعتراض هایی که به باشگاه دانش پژوهان دادین رو قبول کردن یا نه؟
پاسخ:

اگر تغییری می دادند، اعلام می کردند. تا حالا چیزی اعلام نشده است.

وای من دارم دیووونه میشم اخه این چه وضعیته...چرا این کارارو می کنن...
پاسخ:
آرامشتان را حفظ کنید. شرایط برای همه برابر است و اکثر آزمونها درصدی خطا دارند.

سلام بچه های گل،

چطورین؟ خوش میگذره؟

امتحانا چطوره؟؟؟ :)))))))))))))))))

فکر المپیاد خیلی رو نهایی ودرس خوندن من تاثیر گذاشته.حتی اگه الانم درصداروبرداشتید باز فکر درصدای اعلامی توسط بچه ها قبل ازمتحانات نهاییم به شدت فکرمومشغول کرده.من ب بچه های اینجا اعتماد دار م هرکس هردرصدی گفته برمبنای این میذارم که واقعی بوده.واقعا ناراحت واشفتم.حتی رده ب هم که کف المپیاداروتخمین زده راجب ادبی چیز ی نگفته.کاش حداقل یکی یچی میگفت.اصاکاش مثلا میگفت کف نوده اما مارو تو این برزخ نمیذاشت.واقعابدترین شرایطیه که توعمرم داشتم
پاسخ:
ضمن احترام به همۀ کاربران محترم، به هیچ وجه چنین اعتماد و تصوری نداشته باشید.
۰۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۴ سردرگم (لطفا بخوانید!)

نمی دونم...شاید گفتن این خیلی به نظرتون مسخره بیاد؛ ولی میشه خواهشا هر کی این نظرو دید برای من اختصاصا دعا کنه که از این سردرگمی ای که در مورد تغییر دادن یا ندادن رشته ی تحصیلیم ، حالا که دارم میرم پیش دانشگاهی!! ، دارم بیرون بیام و بالاخره بتونم تصمیم بگیرم و شاخه ی راه زندگیمو مشخص کنم! ممنون (میدونم...آره ... مدت مدیدیه که درمونده و هاج و واج برای تصمیم گیریم :( )

 

سلام و خسته نباشید

دمتون گرم به خاطر همه زحماتی که از تاسیس این سایت تا حالا کشیدید

اما حالا که مرحله 2 تموم شد یعنی دیگه سایت شما فعالیت نداره

به نظر من از همین امروز میشه برا سال بعد برنامه ریزی کرد(من الآن دومم)

سایت به این خوبی حیفه که فعالیتش مقطعی باشه

با آرزوی موفقیت

پاسخ:
سلام. با سپاس از لطف شما.
فعالیت ما مقطعی نیست. بعد از پایان امتحان‌ها و آغاز تایستان برنامۀ جدیدی ارائه خواهیم کرد، ان شاء الله.
زنگ زدم سازمان سنجش می پرسم بخوایم بدونیم یه نفر که میگه رتبه برتر فلان سال بوده حرفش راسته یا نه باید چیکار کنیم؟! گفتن "اعتماد کنید، انشاالله راست بگن"!!!!!!!!
ما از باشگاه چه انتظاری داریم؟!! :-D یعنی عالی ایماااا!!!:-))))))
Salamm,asatide mohtaram aghayan javaherian va khanjari va khanoome naseri delam baraye tadrisetoon ye zare shode.ye ki az bache haye shahre rey
سلام ممنون از پیگیریتون واقا.. فقط یه سوال داشتم چرا سایت دانش پژوهان چند روزه که باز نمیشه؟؟

مررررررررررررسسسسسسسییییییییییییی بابت اعتراضضضض!!! دمتون جییزززززززززز! ولی سوال 23 کد 2 هم باید اصلاح میشد. (مراغه کردندی).

ما خودمون چجوری میتونیم اعتراض بدیم به باشگاه؟؟؟؟؟؟؟ چون واقعا غلطه!

بازم مررسیییییییییی

پاسخ:

ممنون.
این سوال هم ضمن نامۀ اعتراض مطرح شده است.

آهان یعنی دیگه پی گیری نمیشه نه؟
اگه خودمون بخوایم اعتراض کنیم باید زنگ بزنیم به باشگاه  آیا؟
پاسخ:
با روابط عمومی باشگاه تماس بگیرید. البته به عقیدۀ من بهتر بود زودتر اقدام می کردید. 
با سلام و عرض خسته نباشید

حدودا تاریخ اعلام نتایج رو اطلاع دارید؟
پاسخ:
سلام.
خیر. اطلاعی نداریم.

برای اعلام نتایج:

خودِ سایت باشگاه که نوشته بودن دهه ی سوم خرداد ماه اما بنده گمان می برم در فاصله ی بینِ بیستم تا24اُم اعلام کنند.(قسمت دوم حرفم کاملا یک گمانِ شخصی بود!)

مرحله ی اول تاثیر داره؟ کسی نپرسیده این موضوع رو از باشگاه آیا؟
این طور که بنده اطلاع دارم اگه نمره ی شما با کس دیگر برابر بشه؛نمره ی مرحله اوّلتون رو ملاک قرار خواهند داد.خواهش مند هستم که مسئولین سایت نیز پاسخ دهند.سپاس.
سلام دوستان عزیز.امیدوارم امتحانات را تا این جا خوب داده باشید.راستی دیشب اخبار 20:30اعلام کرد نتایج المپیاد ها دو هفته ی دیگر(بیست و ششم خرداد)اعلام خواهد شد.
mgan 26 om miad raste?radio o akhbar
بالاخره تموم  شد.از حدودای اذر که شروع کردم ب خوندن منابع مرحله اول.بعدش امتحانای ترم اول.ازوقتیم نتایج اومدن خوندن واسه مرحله ۲وبعدامتحان مرحله ۲ هم بدون وقفه مجبورشدم درس بخونم تا درسای عقب افتادموتورشته ریاضی جبران کنم.از ۲۵ هم که نهاییاشروع شد وحجم زیادی ازکتاباییو که خیلی جاهاشوتاالان نخونده بودم بایدتویکی دوروز میخوندم.خیلی دوران پرفشاروپرکاری بود توزندگیم.اما خوب بود چون کاریومیکردم که دوس داشتم وبابقیه متفاوت بودم.الان همه چی تموم شده.فقط تا۲۶م باید منتظر جوابا باشیم.امیدوارم من وهمه بچه هایی ک واقعا واس چیزی که دوس داشتن مایه گذاشتن قبول شیم وحقی ازکسی ضایع نشه.ان شا الله
و به این ترتیب به اعتراضات هیچ توجهی نشده...من که مسلما قبول نمیشم با این وضعیت...دوستای دیگه میتونن سلام منو به اساتید برسونن... موفق باشیید همتون :(
آقاجان چه بسا یکی خیلی خونده ولی جنبه قبولی رو نداشته باشه خدایا هر کی جنبشو داره قبول کن:|
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۳ داوطلب به 1
های های های های.............حرف دل منو گفتی فقط من تجربی ام و شما ریاضی.اما به عقیده من هنوز اول راهه.چون من خودم شخصا باید با المپیاد رسما خداحافظی کنم و به کنکور سخت و پر رقابت رشته تجربی سلام کنم.خدا من و دوستای مثل منو خودش حمایت کنه.
به نظر من المپیاد امسال خیلی حفظی و خرخونی بود و خیلی از سوالاش بخاطر اینکه دو تا گزینه درست داشت گمراه کننده بود...کلید هم که خودتون دیدین
یعنی کسی که خیلی خونده بوده ولی از ادبیات چیزی سرش نمیشه احتمال قبولیش بیشتره که خیلی نامردیه    :(
امیدوارم همه موفق بشین تو تمام مراحل زندگی
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۲۶ ۱به داوطلب
داوطلب عزیزبه عقیده من تا روزی که نتایج اعلام نشده وحتی تاروزی که امید به اعتراض هست هیچوقت این حرفو نزن وهیچوقت ناامید نشو.اگرم خدای نکرده قبول نشدی باید به این ایمان داشته باشی که خدا هرچی رو که اراده کنه بدون شک وبه بهترین نحو اتفاق میفته واگه قبول نشی مطمین باش که خدا چیز بهتری رو برات درنظر گرفته.به خصوص ک من وتورشتمون انسانی نیست وچه بسا باقبولی تو این المپیاد مسیرزندگیمون عوض بشه واین چیزی نباشه که خداتوسرنوشت ماقرار داده باشه.این حرفارو ب خودمم میزنم همیشه.من خودم درصد خوبی‌نزدم وچون سوالاروازمون گرفتم حتی به اون درصدی که حساب کردم هم مطمین نیستم.خیلی ناامیدبودم اما یکی از دوستام تویکی از المپیادای دیگه گفت که شما ادبیا که هنوز حتی حدودکفتون روهم نمیدونید پس چراانقدمطمینی که قبول نمیشی؟دیدم که حرفش منطقیه وچراازالان خودموواسه چیزی عذاب بدم که هنوز اتفاق نیفتاده.پس امیدوارشدم وفعلا فقط منتظراعلام نتایجم ودعامیکنم!
سلام!ما دوما منتظر برنامه ی تابستونیتون هستیم!!!
با تشکر:)

سلام.به به.بالاخره امتحانای انسانی ها هم تموم شد.من که خوب ندادم.چون سه ماه روزی 16ساعت درس خوندم  و برای امتحانات نهایی دیگه حوصله درس خوندن نداشتم!!!!!من که هنوز نمیدونم باید با المپیاد خداحافظی کنم یا نه .ای کاش حداقل وضعیت خودمو میدنستم و اینجوری معلق  نبودم.

واقعا با نظر جناب دوست  موافقم.انشا الله هرکی قبول میشه به خودش مغرور نشه  همیشه شاکر خدا باشه

سلام 

نتیجهاعتراض شما به سوالات چه شد ؟لطفا پاسخ دهید

پاسخ:
سلام. 
در سایت معاونت دانش پژوهان مطلبی مبتنی بر تغییر یا حذف سوالها منتشر نشده و کمیتۀ محترم نیز چیزی اعلام نکرده است.
چرا نطر منو تایید نکردین؟ چیزی نبود که؟!!!!!!
پاسخ:
فرصت نشده بود.
آقا جان این چه ضعیه؟؟؟ مثلا المپیاد ادبیه ها؟ برا چی رشته های دیگه جز انسانیم می تونن شرکت کنن؟ خوب این نا حقیه دیگه! اونا المپیاد جدا دارن واسه خودشون! این مخصوص رشته های انسانیه! خوب ما حقمون ضایع میشه! لطف کنید شما که دستتون به جایی بنده اعتراض کنید!
نمیدونم قبلنم ب این سایت سرمیزدی یانه اما راجب این موضوع خیلی مفصل بین دوستان دعوایی درگرفته قبلا.میتونی بری بخونی شاید قانع شی
خیلی از دانش آموزای ریاضی خونوادهاشون اجازه نمی دن ادبیات بخونند. و بچه تو این سن هم تا یه حدی حرفش قبول می شه. قبول نمی کنند که به خاطر ادبیات( رشته ای که معتقدن مال بچه تنبلاست - ببخشید اینو می گم، نظر اشتباه خونواده هاست نه من- ) بچه شون از فلان مدرسۀ غیرانتفاعی بیرون بیارن. می گن تو می خدای تنبلی کنی مسئله حل نکنی. خوب ما چی کار کنیم؟ یه راه داریم برای ثابت کردن خودمون. برای این که بگیم از تنبلی نیست ما عاشق ادبیاتیم. تازه شما انسانیا خیلی وضعتون بهتره چون باز یه سری کتابای انسانی رو خوندین. ما ریاضی تجربیا  وهم درس خودمون رو داریم هم کتابای انسانی رو. دوازده تا مدال هم که صد در صد مال شماست. ما دوست داشتیم انسانی باشیم نذاشتن. و تازه اگه با این شرایط تونستیم با شما رقابت کنیم حتما قضیه برامون جدیه دیگه.
رضمن گه مدیران سایت دستشون به جایی بند بود الان پاسخنامه نزدیکای ۱۸۰ درجه تغییر داشت...
من خودم انسانیم ولی نمی دونم چرا بعضی ها برا خودشون قانون تعیین میکنن که فقط رشته انسانی باید تو المپیاد شرکت کنه این در حالیه که هدف بنیاد ایجاد رغبت در افرادیه که به ادبیات کشورشون علاه دارن.
امیدوارم که دیگه شاهد این کامنت های رشته (نژاد ) پرستانه نباشیم!
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۲ ماه به دوست
دوست عزیز حق در این دنیا گرفتنی است. 
دانش آموزان انسانی این امتیاز را داشته اند که کتب درسی را از قبل مطالعه کرده بودند.
آزمون در شرایط یکسان گرفته شده است.
بهتر نیست مسئولیت زندگی مان را خودمان بپذیریم؟ 

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۵ ماه به دوست
یعنی باور داشته باشیم که همان چیزی که کاشته ایم را برداشت میکنیم و تقصیر را به گردن دیگران نیاندازیم.
المپیاد ادبی تفاوت بزرگی با سایر المپیادها دارد و آن این است که ادبیات یک ملت، هویت آن ملت است.
بهتر نیست که با دیدی باز در پی آن باشیم که افراد بیشتری را به مطالعه ادبیات تشویق کنیم؟  
هر فرد روشن بین و میهن پرست از اینکه جامعه اش با فرهنگ آن آشناتر شود، شادمان می شود و خالصانه احساس غرور می کند.
 بهتر نیست ادبیات، این عنصر مهم در ادامه حیات جامعه، را مختص گروهی ندانیم؟

این که ریاضی ها هم میتونن شرکت کنن به هیچ وجه نامردی نی. این نامردیه که یه بچه ی ریاضی بیاد علاوه بر منابع کتاب درسی رو بخونه آخر سر به بچه های انسانی 12 تا طلا بدن به ما 6 تا نامردیه چون بعضی وقتا نمره ی نقره ی رشته ی ریاضی یا تجربی بالا تر از طلای انسانی میشه.

________________________________________________________________________________________________________________

حالا که نهایی ها تموم شد فک میکنین حدود چن نفر بالای 80 زده باشن؟

سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان ،

مثل اینکه جریان شرکت کردن غیر انسانیا دوباره زیاد شده...

از یه طرف اونایی ک میگن چرا ریاضی و تجربی شرکت کردند حق دارند،

از یه طرف بچه هایه ریاضی و تجربی،

انسانیا حق دارن چون المپیاد نام ادبی رو یدک میکشه ، و اگه بچه های غیر انسانی بیان به ضرر انسانیا هست.و دوم اینکه چرا تو المپیاد رشته ی خودتون شرکت نمیکنید،؟

بچه های ریاضی و تجربی هم دلایلی دارند از جمله منع شدن از تحصیل در رشته ی انسانی و دلایل دیگه...

من خودم انسانیم...اما خداییش حرف بچه هایی ک میگن نباید غیر انسانی تو المپیاد ادبی شرکت کنه بی منطق....بهانه جویی،

چرا؟

چون المپیاد جایه افراد شایسته هست...

خداییش انصافه یکی که ریاضی یا تجربی میخونه و سطح سوادش بیشتر از یه انسانیه شرکت نکنه و یه انسانی با سطح سواد معمولی شرکت کنه و قبولش کنن!!!!!!!

بیایین یکم واقع بین باشیم .... دنبال مقصر نگردین...

روزخوش  

 

 

امکان داره نتایج رو زودتر از 26th بدند؟
پاسخ:
واقعا معلوم نیست. تنها منبع معتبر برای اخبار المپیاد، وبگاه  آن است که مطلبی را در این باره اعلام نکرده.

واقعا اگه المپیاد ادبی دستش به جایی بند بود یه کاری می کرد.چن وقت پیش زنگ زدم باشگاه برا اعتراض اولا که من رو یک آدم سوفیست نامید!!!!چون گفتم امتحانتون غیر استاندارد بوده  و دوما گفتم باباجان حتی سایت المپیا ادبی هم که جواب ها رو گذاشته چن تا غلط درآورده از سوال هاتون،بعدش گفت سایت المپیاد ادبی کیه؟اعضاش کین؟این سایت معتبر نیس!!!!!!!!!!!!!گفتم تمامی منابع المپیاد رو این سایت گذاشته آقاجان، بازم گفت این سایت معتبر نیس.مگه تمامی دبیران المپیاد که مدال آور باشگاه خودشون بودن دستشون برا اعتراض ها به جایی بند شد که دست ما بخواد بند شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
منظورشان این بوده که سایت المپیاد ادبی وابسته به آنها نیست -و وابسته به هیچ نهاد دیگری هم نیست.-  ما گروهی هستیم که برای پیشرفت ادبیات و یاری به دوستداران آن و عدالت آموزشی این سایت را راه اندازی کردیم. اگر معیار بررسی اعتبار آن باشد، بهتر است اعتبار محتوایی را بسنجیم. اعتبار سایت را مطالبش و استقبال بازدیدکنندگانش تعیین می کند البته...
نامه ای که به باشگاه ارائه شد از طرف «سایت» نبود؛ که ارگان و تشکل رسمی نیست. نامۀ اعتراض با امضای جمعی از مدال آوران المپیاد ادبی فرستاده شد که احتمالا استدلالهای یاد شده در آن برای کمیته قابل قبول نبود و اختلاف نظر وجود داشت. این که می فرمایید دست ما به جایی بند نیست از جنبه‌هایی قابل بررسی است. هیچ یک از ما مقام و نفوذی در معاونت دانش پژوهان ندارد. البته می توانیم به عنوان صاحب مدال و مدرس المپیاد ادبی پیشنهاد و انتقاد خود را ارائه بدهیم، ولی تصمیم نهایی با کمیتۀ محترم المپیاد ادبی است.
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۱ یه پیشنهاد!
بچه هابعداعلام نتایج ان شاالله هرکی قبول شدبیادوبگه با چه اسمی اینجا کامنت میذاشته.خوشحال میشیم .وکارجالبیه!
من کاملا واقع بینم به خاطر همینم میگم  شرکت ریاضی تجربی تو المپیاد ادبی یه ظلم بزرگ به انسانیاست خانواد ی منم مانع می شدن که برم انسانی ولی من به خاطرعشقم به ادبیات پای همه ی حرفا وایستادم چقدر باهاشون دعوا کردم چقدر بهشون گفتم که همتون  بی سوادینو و علاقه رو درک نمی کنین انقدر بهشون گفتم که خودخواهینو فقط به فکر خودتونین چقدر باهام قهر کردن ولی من پای همه چیز وایستادم پشیمونم نیستم خدا رو شکر می کنم که درست انتخاب کردمو پشیمونم نیستم . همه اینا رو گفتم که بگم اگه واقعا عاشق ادبیات بودن می تونستن بیان انسانی . اونا الان هم خدا رو می خوان هم خرما رو .
فقط در یه صورت حق شرکتشون از نظر من بلامانع اینکه ما هم تو المپیادای ریاضی شرکت کنیم از کجا معلوم که ما نتونیم ریاضیو کنار درسمون بخونیم ؟

آقا شورشو در اوردن خیلی مسخره است نصف سوالا اشتباهه کمیته نمی خواد بپذیره

خدا همه ی آن ها را به را راست هدایت کناد

تو که کاملا واقع بینی خداوکیلی بشین باخودت فک کن خداوکیلیا واقعا ایا بچه های انسانی میتونن تورشته ریاضی قبول شن؟اگه یه درصدم احتمال داشت حتما کمیته این کارومیکرد.چه بسا که بچه های هنرستان که رشته ی کامپیوتر میخونن میتونن تو المپیادکامپیوترشرکت کنن.باشگاه که چشم بچه های انسانیو کورنمیخواد.یاباهاشون دشمنی نداره.اونا مسلما یه چی بیشتر ازمامیدونن.بچه های انسانین فک کنن ما هم انسانی هستیم.اگه واقعا انقد استعدادوعلاقتون زیاده بسم الله.کسی که جلوتون رونگرفته.ازهمه ی بچه های ریاضی وتجربی جلوبزنید.ماهم خوشحال میشیم.قرار نیست کسی باناحقی قبول بشه

شخصی که یه پیشنهاد دادین... : خیلیا بعداز اعلام نتایج از نظر روحی داغونن... من اگه قبول شم نمیگم...

به معصومه: ما نمیتونیم تو ریاضی شرکت کنیم چراکه ما اول باید ریاضی مدرسشون رو یاد بگیریم...خیلی هم سخته،المپیاد ما منابع مشخص داره،میشه با چندین بار خوندن منابع رو حفظ کرد.

اما مثلا المپیاد فیزیک و ریاضی و زیست و شیمی سوالاتی مطرح میشه ک با نداشتن اطلاع قبلی و دونستن پایه های اون علم نمیشه به سوالات جواب داد،

وقتی نظام آمزشی ورود غیر انسانی به المپیاد ادبی رو آزاد گذاشته... خوب مسلما هرکی باشه میخواد میونبر بزنه!!!!

این موضوع فقط از جانب نظام آموزش و پرورش درست شه ، وگر نه غیر انسانیا دلشون واسه ما نمیسوزه،.....

من که اون پیشنهادرودادم خودم اصلا تضمینی نیس که قبول شم.ولی اونجوری حداقل میفهمیم کی واقعا درست میگفته وکی نه.اگه قبول نشیم میفهمیم ازکیاپایین تربودیم وحدودکف چند بوده.
درضمن چه میانبری؟فک کردی واسه ماریاضی تجربیااسونه که علاوه بردرسای خودمون بخوایم درسای شماروهم حفظ کنیم.وقتی که به درسای مفهومی مثل ریاضی وفیزیک عادت کردیم‌؟
هیچوقت شک نکن که اگه ما رودرسای مدرسمون تمرکز کرده بودیم هم خیلی اسون تر بودوهم خیلی موفق تربودیم توکنکور خودمون.من یک سال المپیادرشتمون روخوندم.ولی اونجورکه باید وشایدراضیم نمیکرد.ولی ادبیات روح منوپرواز میدادومن اینومیخواستم.
به علاوه طلای این المپیاد بجز چنددرصدی تو کنکورما تاثیرنداره.درصورتی که اگه مااین وقتیو که روالمپیادگذاشته بودیم درسای خودمون رومیخوندیم (به خصوص تابستون امسال ونهاییا)حتما همون درصد ازکنکورمون تامین میشد.پس انقدخودخواه وکوته نظر نباشید 
فردا روزی بد یا خوب؟!

من که امیدی ندارم با 72 درصدم.

شما دیگه خیلی نامیدی جناب2

 

من با 56 درصد امید دارم.شما شک نکن قبولی

اصلا قبولیتو خودم تضمین میکنم داداش!!!!!!!!!!!

هدفت از این کامنت فقط این بودک بگی ۷۲ درصدزدی؟باااااااااااااااااشه.توزوووووروووووو
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۸ به شخص امپراطور گودرزی!
میشه من یه سوال بپرسم وشما استثنائا این بار جواب بدید؟؟؟؟!!!!
اقا سیاوش شما چرا تورده ب انقدگرم وصمیمی مینویسید ولی اینجا انقد خشک ورسمی؟!واقعا خیییییییلی جالبه انقدتغییر! درسته ما مث حلیا از شاگردای شمانیستیم اما با این سایتتون اندازه استادامون مدیون شماییم.کاش میشد حضوری خدمت برسم واین علامت سوال گنده که واقعا کدوم سیاوش گودرزی واقعیرو از ذهنم پاک کنم!
پاسخ:
سلام. ببخشید که با تأخیر جواب میدم.
ببین دوست عزیزم، محیط وبگاه المپیاد ادبی با وب‌نوشت رده‌ب متفاوته. اونجا مخاطب محدود و مشخص داریم و یک حالت داخلی؛ اما اینجا فضا و نوع فعالیت رسمی‌تره. درواقع این من و لحن من نیست که تغییر می‌کنه، بلکه محیط، نوع فعالیت و رسمیت فضاست که تغییر میکنه و منطقیه که لحن‌ها هم متناسب با اون تغییر کنه. حتما درس "گونه‌های زبانی" رو خوب خوندی دیگه؟ ;)
بهرحال، هردو فضا برای کمک به شما دوستای عزیزه و امیدوارم لحن ما پرده‌ای بینمون نباشه و بتونیم به مطلوبمون برسیم.
(سیاوش گودرزی)
مشکل شما اینه که همیشه از اول گفتین ادبیات یه درس حفظیه اونام چهارتا جمله رو حفظ میکنن و میان المپیاد میدن !! به خدا این جوری نیست .شمام پایه ی ادبیاتو نمی دونین . من انسانیایی رو دیدم که سال اول تو مدارس خفن مثلا رشد بودن انقدر ریاضی رو باهاشون سخت کار می کنن که در حد سال سوم رشته ریاضی اومدن انسانی . تازه اگه ما الان بریم المپیاد ریاضی بدیم با ریاضیا که رقابت نمی کنیم با خودمون رقابت می کنیم مثل الان که تو المپیاد ادبی ریاضیا با خودشون رقابت می کنن نه با انسانیا . مرحله اولم که سهمیه دارن .من نمیگم کسی بدون زحمت قبول میشه میگم شرکت ریاضیا تو این المپیاد ناحقی به انسانیاست . کمیته اگه یه چیز بیشتر می دونست یه نظارتی رو این سوالا و کلیدا میکرد که به هر کی نشون میدی می زنه زیر خنده .هنرستانیای کامپیوتر المپیاد کامپیوتر ندن برن از تو کوچه ملتو جمع کنن بیان المپیاد بدن ؟؟؟؟؟؟؟ یه چیزی می گینا !
مشکل شما اینه که فکر می کنین ادبیات یه درس حفظی که 4تا جمله رو حفظ کنین و بیاین المپیاد بدین . پس شمام پایه ی ادبیاتو نمیشناسین .اگه تو این المپیاد هم چین حسی داشتین مشکل از سوالا بوده . من انسانیایی رو دیدم که تو مدارس حرفه ای مثلا رشد بودن و انقدر ریاضیو فیزیکو باهاشون سخت کار کردن که در حد سال سوم ریاضی اومدن انسانی .من نمی گم کسی بی زحمت قبول میشه کلا شرکت ریاضیا ناحقیه .
هنرستانیای کامپیوتر تو المپیاد کامپیوتر شرکت نکنن ملتو از تو کوچه بیارن المپیاد بدن ؟؟؟؟؟ یه چیزی میگینا .
کمیته اگه یه چیزی بیشتر از ما می دونست یه نظارتی رو این سوالا و کلیدا می کرد که به هر استادی نشون میدی می زنه زیر خنده .
hhhh

مشکل شما اینه که فکر می کنین ادبیات یه درس حفظی که 4تا جمله رو حفظ کنین و برین المپیاد بدین پس شمام پایه ی ادبیاتو نمی شناسین . من انسانیایی رو دیدم که سال اول تو مدارس حرفه ای رشد بودن و انقدر ریاضیو فیزیکو باهاشون سخت کار می کنن که در حد سال سوم رشته ریاضی اومدن انسانی .من نمیگم کسی بی زحمت قبول میشه کلا شرکت انسانسا تو این المپیاد ناحقیه .هنرستانیای کامپیوتر لمپیاد کامپیوتر ندن ملتو از تو کوچه بیارن المپیا بدن ؟؟؟؟؟؟؟ ذیه چیزی میگینا . کمیته اگه یه چیزی بیشتر از ما می دونست یه ظارتی رو این سوالا و کلید میکرد که به هر استادی نشون بدی می زنه زیر خنده .
خانم معصومه من نمیگم ادبیات تماما حفظیه.ولی بخش زیادیش حفظیه.درضمن شماکه نمیدونی المپ کامپیوترچیه که میگی حتما باید بچه های هنرستان شرکت کنن.المپ کامپیوترخیلی زیادشبیه ریاضیه.درحدی که خیلی از ریاضیا کامپیوترهم قبول میشن وخیلی ازکامپیوترها ریاضی هم.تنها فرقشون اینه که ریاضی ها هندسه دارن ولی کامپیوتریا برنامه نویسی.این فرق عمدشه.هنرستانیاهم واس این میتونن شرکت کنن که یکم پایه های برنامه نویسی والگوریتمشومیخونن.مثل همون قدری که ما ادبیات میخونیم تورشته ی ریاضی وتجربی.شما نمیتونید حق زبان مادری مارو که واسه همس منحصر به خودتون کنید
پ.ن:دراسرع وقت میگیم که شمارو جزو اعضاء کمیته کنن حتتتتتتتتتتتما.اصا نکنن در حق کل جمعیت المپیادی مملکت ظلم بزرگیه!
امپراطور کاش یکم انتقادپذیربودین ونسبت به ما هم منعطف :(
پاسخ:
دیر دیدم نظرت رو، وگرنه قصد سانسور نبوده! جوابت رو زیر نظر مربوطه نوشتم ;)

(سیاوش گودرزی)
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۷ ای انسانی هااااااااااا...
شما همین الان دارید ۱۲ تا مدال میگیرید.فک کردید المپیاد های دیگه مگه چند تا مدال میگیرن.والا از شما کمتر.بسسسسه دیگه این حرفای بچه گانه
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۴ به المپیادی
خیلی باهات حال کردم المپیادی عزیز.احسنت برتوکه امیدواری .خدام گفته هیچوقت از رحمتش ناامید نشیم.منم مث توام. اسمت بهاره؟!
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۸ محبوبه خانم
نتایجو فردا میزنن ؟ چ ساعتی؟ بگید لطفا
من نمیخواستم بگم چند درصد زدم:(

فکر میکردم خیلی کمه.

ببخشید از همگی.
 بچه ها فکر میکنید چه ساعتی نتایج رو اعلام کنند؟ :d
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۰ به خانم معصومه
همونطور که خودتون فرمودین اگه بچه های غیر انسانی سهمیه داشته باشن(که بعید میدونم)بنابراین دیگه برای شما رقیب نیستن و واسه شما تهدیدی به حساب نمیان...پس دیگه مشکل شما چیه؟؟؟
در ضمن شما حق ندارین صرفا به خاطر انسانی نبودن،گروهی رو به نداشتن درک ادبی متهم کنین
چرا روز اخری مارو ول کردید؟شما که همراه خوبی بودین اما الان نظرامونم تایید نمیکنید حتی.کاش حداقل یکی بود.میگن امروز حدود ۵نتایج میاد.از دیروزتاالان انقداسترس کشیدم مردم.فقط خدا هست وبس
نتایج کامپیوتر اومد... بازم هیچ کس نیست...
الان چرا نتایجو اعلام نمیکنن؟؟؟
شما واسه چی بحث الکی می کنین آخه با این حرفا که چیزی عوض نمیشه...
در ضمن از درصد حرف نزنید خواهشا الان من به اندازه کافی استرس دارم...
ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین

                    حافظ مکن اندیشه که ان یوسف مه رو
                  باز اید و از کلبه ی احزان به در ایی

"به امید موفقیت"
دوستان گرامی جواب  المپیاد ادب دو روز دیگه میاد......
پاسخ:
خیر. امروز. ان‌شاءالله.
تا چند   دقیقه دیگه میاد جوابا
خوب عزیزم بشین درسای خودتو بخون! کسی زورت نکرده بیای المپیاد و هیم بگی درسام سخته! بشین درساتو بخون و حق انسانیا رم ضایع نکن! میومدی رشته انسانی کسی جلوتو نگرفته! چرا بهانه میارید واقعا؟ عصر حجر نیسیم که! اوقات فراغتتم بشین ادبیات بخون تا روحت به ملکوت صعود کنه! با المپیاد آدم روحش به جایی صعود نمی کنه! من خودم سر جلسه دیگه آخراش سر درد گرفتم! 
شورشو دراوردین دیگه .اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۹ آرزو اگوان
نتایج رو که زدن .منم که قبول نشدم .فعلا هم حسابی افسرده هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی