المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

توضیحاتی پیرامون دریافت کلید

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

دوستان عزیز، بارها و بارها بررسی کردیم و دریافت فایل کلید هیچ مشکل فنّی‌ای ندارد!

مراحل:

1. فرم را پر می‌کنید؛

2. یک لینک برای شما ظاهر می‌شود. روی آن می‌زنید؛

3. صفحه‌ای باز می‌شود که کلید را نشان می‌دهد؛

4. اگر خواستید کلید را دانلود کنید، باید بر روی نشانهٔ دانلود (یک پیکانِ روبه‌پایین که یک خط افقی در زیر دارد) بزنید. این نشانه وقتی‌که نشانگر موس را به قسمت تیرهٔ بالای پاسخنامه می‌برید، درست در بالای پاسخنامه ظاهر می‌شود.

۹۴/۱۱/۲۴
المپیاد ادبی

نظرات (۵)

mn hamin alan test krdm baz ! baz nmishew

ltfn taqir bdin mahale upload ro

ya la aqal yeja dg ham up knin

 

#lb

سلام..باز نمیشه...مسئولین رسیدگی کنن لطفن
من میخوام دانلود کنم ظاهرا لینک کلید هنوز غیر فعال نشده ولی اصلا باز نمیکنه
خواهش میکنم من به کلیدش نیاز دارم وقت نداشتم زودتر بیام حالا چیکار کنم ؟
ممنون
سلام..بچه ها کافیه یکم صبر کنین بعد از اینکه روی لینک کلیک کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی