المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

پرسش و پاسخ مرحلهء دو

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۴۸ ب.ظ

این هم پرسش‌نامه و کلید تستی آزمون مرحلهء دوم:

دانلود مستقیم

باشگاه دانش‌‌پژوهان جوان

   

منتظر پاسخ‌های تشریحی ما باشید...

   

از آنجا که پرسش‌نامهء قرارگرفته بر روی وبگاه کد ۱ است،

دوستانی که دفترچهء کد ۲ را دارند،

می‌توانند از جدول زیر استفاده کنند:

   

کد ۲

کد ۱

کد ۲

کد ۱

کد ۲

کد ۱

کد ۲

کد ۱

۱

۵۱

۲۶

۷۶

۵۱

۱۱

۷۶

۳۶

۲

۵۲

۲۷

۷۷

۵۲

۱۲

۷۷

۳۷

۳

۵۳

۲۸

۷۸

۵۳

۱۳

۷۸

۳۸

۴

۵۴

۲۹

۷۹

۵۴

۱۴

۷۹

۳۹

۵

۵۵

۳۰

۸۰

۵۵

۱۵

۸۰

۴۰

۶

۵۶

۳۱

۸۱

۵۶

۱۶

۸۱

۴۱

۷

۵۷

۳۲

۸۲

۵۷

۱۷

۸۲

۴۲

۸

۵۸

۳۳

۸۳

۵۸

۱۸

۸۳

۴۳

۹

۵۹

۳۴

۸۴

۵۹

۱۹

۸۴

۴۴

۱۰

۶۰

۳۵

۸۵

۶۰

۲۰

۸۵

۴۵

۱۱

۶۱

۳۶

۸۶

۶۱

۲۱

۸۶

۴۶

۱۲

۶۲

۳۷

۸۷

۶۲

۲۲

۸۷

۴۷

۱۳

۶۳

۳۸

۸۸

۶۳

۲۳

۸۸

۴۸

۱۴

۶۴

۳۹

۸۹

۶۴

۲۴

۸۹

۴۹

۱۵

۶۵

۴۰

۹۰

۶۵

۲۵

۹۰

۵۰

۱۶

۶۶

۴۱

۱

۶۶

۲۶

۹۱

۹۵

۱۷

۶۷

۴۲

۲

۶۷

۲۷

۹۲

۹۱

۱۸

۶۸

۴۳

۳

۶۸

۲۸

۹۳

۹۴

۱۹

۶۹

۴۴

۴

۶۹

۲۹

۹۴

۹۲

۲۰

۷۰

۴۵

۵

۷۰

۳۰

۹۵

۹۳

۲۱

۷۱

۴۶

۶

۷۱

۳۱

۹۶

۱۰۰

۲۲

۷۲

۴۷

۷

۷۲

۳۲

۹۷

۹۹

۲۳

۷۳

۴۸

۸

۷۳

۳۳

۹۸

۹۶

۲۴

۷۴

۴۹

۹

۷۴

۳۴

۹۹

۹۷

۲۵

۷۵

۵۰

۱۰

۷۵

۳۵

۱۰۰

۹۸

۹۲/۰۲/۱۴
المپیاد ادبی

نظرات (۲۷۶)

بابا گندشو در اوردین با این پاسخنامتون.............................................
من مطمئنم یا طراح سوال دیپلم نداشته یا اونی که پاسخ نامه رو پر کرده فقط خط خطی کرده!

حالا که این پست جدا شد، مجدّداً:

 

سؤال 72 دفترچۀ 1 اشتباهه:

"خداوند، خواجۀ بزرگ، ولایت ِ ما را در حمایت و حیاطت خود نگاهداشت" : احمد حسن ِ میمندی (که شما باشی) از لمغان ِ ما حمایت کرد. نه این که خدا، از حاکم ِ ولایت ِ ما رو مراقبت کرد!!

سؤال 33 دفترچۀ 1 :-؟؟ :

آیا رنگ و بوی الآن معنی ِ شکوه و جلال می‌ده؟ کجای قلمرو ِ زبانفارسی؟

سؤال 7 دفترچۀ 1 :

دوستان ممکنه لفّ و نشر ِ این بیت رو توضیح بدید؟

"ای پیک ِ راستان خبر ِ یار ِ ما بگو / احوال ِ گل به بلبل ِ دستان‌سرا بگو"

سؤال 42 دفترچۀ 1 :

ممکنه تفاوت ِ معنای پی‌سپر در "حافظ سر از لحد به درآرد به پای‌بوس / گر خاک ِ او به پای ِ شما پی‌سپر شود" با سایرین رو بدونم؟

سؤال 64 دفترچۀ 1 :

افسانه بشارت دهندۀ شعر ِ نیماییه. (ر.ک. تاریخ ادبیات 2) فکر نمی‌کنم کوپکترین دلیلی برای این که ققنوس نخستین حرکت ِ شعر نوی نیمایی باشه وجود داشته باشه.

سؤال 67 دفترچۀ 1 :

در لغت‌نامه، برای استبطاء، هم "کسی را در کاری کند شمردن" ضبط شده، هم "کندی". امّا طبق توضیح ِ مینوی (که منبع بود)، وجه ِ اوّل در این جمله معنی می‌ده.

سؤال 73 دفترچۀ 1 :

"بی‌خاک مراغه کردندی" یعنی "در خاک می‌غلطیدند"؟! جان من.

منطمس رو می‌شه با تسامح ناقص گرفت.

بی خاک مراغه میکردند آخه؟؟؟؟ اون خداونده خیلی جالبه! ینی مصحح یک دور هم حکایتو نخونده! الانبیا هم جرش به نصبشه! آخه رنگ و بو الان معنیه آبرووو میده؟؟؟؟ اینو دیگه بچه 3 ساله هم میدونه! این بیت مولانا هم که راجع به فناس کاملا : "من چهگویم یک رگم هشیار نیست/شرح آن یاری که او را یار نیست"
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۰ دم شما گرم واقعا"!
 لازم نیست زیاد سریع بدین تو رو خدا درست بدین 
سلام
با اکثر این اشکالات موافقم فقط اون لف و نشر فکر میکننم بین یار و گل و  ما و بلبل باشد.
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۱ به خانوم ملیکا

الأنبیا، حتّا اگه غیرمنصرف هم باشه (که فک نکنم باشه) چون الـ گرفته مشکلی در دریافت کسره نداره.

 

 

 " اون خداونده خیلی جالبه! ینی مصحح یک دور هم حکایتو نخونده! "
واقعاً :))

این که غیر منصرفه رو مطمئنم! چ ربطی داره؟ مضافالیه شده دیگه

 یک سوال : سوال 8 کد 1 , نوشته جواب میشه غیرت  نسبت به ابروی دلدار , خب یعنی چی دقیقا" یعنی گفته ماه ن عمرا" می یاد چون اگه بیاد من دهنش رو سرویس  میکنم :) ؟! 
به خیلی باحاله
نه به این تندی ولی از این بابت ناراحته
 فکر کنم در حالت مضاف ال میگرفتند غیر منصرفا نه در حالت مضاف الیه 

در جواب به ز.س:

سوال 33 از کد1: رنگ و بوی این جا به معنی اثر و نشانه است که هنوز هم این معنی را دارد.

سوال 7 از کد1: لف و نشر دارد: لف1: یار - لف2: ما - نشر1: گل - نشر2: بلبل دستان سرا.

 چه جالب در جریان نبودم , شرح اقای جلالیان اصلا" به این موضوع اشاره نکرده بود .. 
غیرمنصرف‌ها در حالت خاصی الـ نمی‌گرفتند. امّا وقتی الـ می‌گرفتند دیگه تمام حرکتا رو می‌گرفتند.
بچه ها سوالات توسایت باشگاه کد یکه پاسخنامش کد دو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشا جواب بدید زود

torokhoda byayn eteraaz komnim

برو پایین پیدا می کنی
chi ro???????//
مرررررررررررررررررررررررسی بهار

آقا دقیقا چطوری باید اعتراض کنیم؟
سوال 38 کد 1
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۳۴ ز.س به آقا/خانوم ب.ا.

واژه‌نامک:

رنگ و بوی: 1) مطلق گل و بوی خوش

                2) آبادانی، شکوه، فرّ و زیبایی، حشمت و بزرگی

                3) آرایش روی و موی، بزک

 

به معنای نشانه نیست.

گزینه ی دو تشبیه مرکبه.ر.ک آرایه های ادبی:)
به آریا 3 هم همین طور

چشم =نرگس
صورت =باغ
اه اه اه..............

سوال8 ، کد1 :

غیرت به ابروی دلدار دقیقا یعنی چه؟؟؟؟!

به گمانم گزینه ی1 (عشق به طغرای ابروی دلدار) درست تر باشه!

۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۳۸ ز.س به آقای آریا
احتمالاً با زنگ زدن به باشگاه.
دوس دارم بر ن تحقیق کنن ببینن چند نفر توی ایران به آبرو می گن بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همین که ن گفت...

آقا/خانم ز.س:

من هم با ب.ا. موافقم. به معنی اثر و نشانه است.

ببخشید همین که م گفت..
تمامی اشکالاتی که آقای ز.س گفتن وارده
بجز لف و نشر
بقیه اشکالاتو میشه اثبات هم کرد
باید چکار کنیم؟
باغ استعاره ی مصرحه اس.دیگه فکر کنم باید قانع شده باشی.من فردا زنگ می زنم.واسه اون سه تا سوال.72-73 و شاهنامه که گمش کردم نمی دونم شمارش چنده
آقایون و خانوما لطفا درصداتون رو به صورت صحیح بدین که بعضی ها از حس ناامیدی بیرون بیان
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۴ ز.س به آقا/خانوم سالوس

حتّا اگه نشانه هم باشه، پس با حرف ِ اضافۀ "به" نباید بیاد.

یعنی "نماند به زاولستان رنگ و بوی" نباید باشه؛ "نماند ز زاولستان رنگ و بوی" باید باشه؛ که نیست.

ضمناً، اصلاً این معنی براش ذکر نشده.

ضمناً دو: من آقا نیستم.

من برم واسه کنکور بخونم فکر کنم بهتر باشه.......
 والا منم تو این ذوق ادبی خودم  هر چی میگردم دلیلی برای غیرت عاشق به ابروی معشوق پیدا نمیکنم , جدی جدی برای ماه شاخ شده ؟! :) یعنی میخواد دهنش رو سرویس کنه :) 
یکی از دوستان میشه بگه باید چکار کرد؟
اینارو من من مطمئنم اشتباه گفته

آقای ز.س!:

من از استاد الهامیان پرسیدم. فرمودند که این جا به معنی اثر است...

۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۷ ز.س به آقای متین

1) من آقا نیستم.

2) لفّ و نشر نداره. صرفاً یه ارتباط ساده داره.

   اگه این بود شاید می‌شد یه کاری‌ش کرد: "ای پیک راستان، خبر یار به ما بگو / احوال ِ گل به بلبل ِ دستان‌سرا بگو" ولی نیست خب.

بالای 85 درصد داریم؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۹ م/ به آقای س.ز
همنن رابطه کوچیک اسمش لف و نشره
 به آر یا   پس شد دو تا تفاوت؟؟؟
  توی سوال (معنی امروزی )اگه همه ی این دلایل هم نباشه هیچ کس نمیگه زاول ستان




۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۹ ز.س به آقا/خانوم سالوس

1) گویا تا ته ِ کامنتو نخوندید!

2) واژه‌نامک فرهنگ تخصّصی ِ واژه‌های شاهنامه‌ست ها!

آقایمن خانوما لطفا درصداتون رو بگیییییییییییییییییییییییییییییییین
درصدا رو بگیننننننننننننننننننننن

من 12% زدم!

 

قبول میشم؟

 فکر کنم متین جان با این پاسخ نامه کف بشه 50 الی 60 :)  اونایی که شانسی زدن احتمال قبولی بالا تره :) , در ضمن چرا اینقدر در مورد جنسیتتون بحث میکنید خب از دو حالت که فکر نکنم  خارج باشه , یا مرد یا  زن  :) عجب سوال سختی رو حل کردم به یک المپیاد می ارزید !
درصدا رو بگین
من که گند زدم
73
تو را خدا بگید جند درصد زدید.آقا متین اگه شما 85 زدی تبریک می گم.قبولی
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۲ ز.س به آقا/خانوم م
بله. با شما موافق شدم. تو نمونه‌های لفّ و نشر ِ کتاب آرایه‌ها چنین چیزهایی اومده. ممنون :)
چرا می تونه خارج باشه!
یعنی واقعا پاسخنامش با منابعش همخوانی نداره
باید لغت نامه میبودی تا ج میدادی
چرا درصد هاتون رو نمی گین
71(با حساب نمره منغی ها)

درصد بالاتر چندتان؟؟؟؟
بالا 80 اگه هست بگه من 78.33 ام تقریبا 80 چون یه سوالو نمی دونم چی زدم.
آقا پویا شاید حالت سومی هم باشه.............................................
خواهشا درصد ها رو دقیق بگین که موجب ناامیدی نشه
طریقه درصد گیری:
تعداد پاسخ های صحیح * 3   منهای تعداد پاسخ های غلط
هر چی اومد تقسیم بر 3
  لا اله الا الله , به فکر انحرافی توجه نکردم 
74 دقیق
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۷ پوریا به اقبال
ضربدر 100 بکن , درصد در بیاد :) 
72(خداحافظ المپیاد...)
 عزیزانی که درصداشون رو میگن این رشتشون رو هم بگن 
بچه ها این جا کسی رو که تهرانی باشه؟؟؟
دوستان با 78 میشه قبول شد؟
تجربی
آقای تا در صدشو بگه
متین بالاخره چه قدر زدی؟
78
متین جان اگه بشه قبول شد با هم تهرونو افتادیم:)البته اگه الانشم تهرون نباشی من تبریزم:)
پوریا چه قدر زدی
؟
آریا آیدیتو بده یکم بهم دیگه دلداری بدیم
آریا تو چند زدی؟
arioos@yahoo.com
 من تصحیح نکردم :) الکی وقتم رو برای خداحافظی خرج کنم , من ریاضیم ..
بچه ها یه سوال با نزده ها حساب می کنم میشم 71
بدون اونا میشم 87
توی بیم و امیدم کدوم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
طبیعتا امتیاز نزده‌ها را نخواهید گرفت!
نه از ما نگرفتند
اصلا همچین چیزی امکان نداره به بهار
 از ما هم گرفتن 
بهار چن تا اشتباه داشتی
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۰۸ داوطلب به بهار
همون 71.چون نزده هام حساب می شن
ممنون آقا متین

 با کامپو یتر حساب کردم
شده چهلم هم بشم قبول میشم حالا میبینید
آقا متین شما رشتتون چیه؟
به من بگو چند تا غلط داشتی
من دوم تجربی بودم
سوم انسانی
اینم از این .... خوب معلومه با تموم نکردن منابع همین هم میشه
خداحافظ المپیاد عزیزم
و سلام امتحان نهایی که هیچی بلد نیستم ازت
یعنی چی؟تغییر رشته دادید؟
adabiمی شه بگید چه قدر زذید؟
سلام بچه ها...از شما دفترچه ها رو گرفتند؟خدا وکیل این پاسخ نامه چیییییییییییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به داوطلب
60
سر چیزهای خیلی بیخود و بی دقتی های افتضاح
کی رشتش انسانیه درسشم عالیه جدی جدی؟؟ سوال دارم ازش
در خدمتم محبوبه خانم
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۲ پوریا به ادبی
 ادبی رشتت چیه ؟!
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۳ مسعود به محبوبه
من انسانیو همزمان میخونم...نمیدونم عالیم یا نه اکا بپرسین بتونم ج میدم

بچه ها به نظرتون امکان داره کف 50 باشه ایا  ؟؟؟؟؟؟؟!!!! ;(
پس چیشد سوالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم برای بچه های ریاضی تجربی که 10 نفر از اون چهل نفر سهمیه جدا دارند باید کف بالای 70 باشه , ولی برای انشانی ها که فکر کنم خیلی بالا تر از این حرفا باشه 
mafghood joon az in pasokh name ha ke man mibinam hich ajiiib niiiist ke masalan ooni ke fek mikoni 90 zade yeho  beshe panjah va kaf biad panjah

اقامسعود و تا آی دی هاتونو بدید میخوام باتون چت کنم سوالام زیادن
andoohkhiz@yahoo.com این مال منه
ریاضی هستم ولی همه بالای 80 ازم انتظار داشتن 
واقعا سطح ادبیم خوب بود و منابع غیر درسی رو کامل زدم
منابع درسی رو نخونده بودم و این شد که میبینید
کف بالای هفتاده فک کنم
من خیلی غلط دارم.ریاضیم.فقط امیدوارم کلید اصلاح بشه
man montazere soalam
محبوبه خانم همین جا بپرس
جمع بی ریاست
man addetoon kardam
بچه ها کجا رفتید///؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب مدیر سایت  میشه خودتونم نظری درمورد کف بدید ؟!
پاسخ:
خیر! کف فعلا قابل پیشبینی نیست!
aghaye ta chand darsad zadi?

به نظرتون کف برای انسانی دقیقا چنده؟

?khanom ya aghaye mah chand darsad zadi
آقا مسعود بیخیال شو
ن سوالام خصوصی نیس زیاده ...
میخوام از تجربی امسال بعد از امتحان نهاییام تغییر رشته بدم ب انسانی... ب نظرتون درسته ؟؟؟ سال پیش مکافاتیه تغییر رشته ؟؟؟

:)))) من نزدیک 6 تا از سوالام رو یا سوال رو بد خوندم یا جواب رو  :)) شاهکارم به خدا!!!

 

73 درصد!

 

به قول دوستان ... واقعا خداحافظ المپیاد!!!!!!

 

بشینیم یه فکری به حال امتحان نهایی و این درسایی که نخوندیم بکنیم :))

 

--------

+ با ملیکا خانم موافقم! این سوالا چرا  جواباشون این جوری بودن؟؟!!!!

 

منم خیلی این فکر تو ذهنمه . اگه به محبوبه جواب بدید منم ممنون میشم
مسعووووووووود آف نشو اومدم
راستی هر کی اینجا سمپادیه روزش مبارک !
شاید 62% :(    میترسم این آخریارو تو پاسخبرگ وارد نکرده باشم :(  رشتم تجربه، تهرانم. امید نداشته باشم نه؟:( کاش درست میشستم می خوندم...
ببین محبوبه خانم اگه واقعا علاقه داری به انسانی خیلی خیلی کارت سخت میشه
چون من که مثلا گنده ی مدرسه مون ام معدلم 19/5 شده تو درسا موندم
خدا به داد شما یرسه که هیچی ازین درسا رو نخوندی و یکدفعه دوم و سوم و چهارم انسانی رو توی پیش دانشگاهی میخوای بخونی.
من پیشنهاد می کنم با یه مشاور حرفه ای مشورت کن.
موفق باشی
h
دوستان ببخشید شما همه از تهران هستید
چقدر درصداتون بالاست من که خیلی بدتر از اینا زدم
لطفا یکی دلداریم بده
tebghe in pasokhname aslan negaran nabash...hichish malom nist...
نفشم عزیز دلم تو فکرش نباش... ی بازی بود... کنکورتو بچسب... منم گند زدم عزیزم... بیا بغلم گریه نکن
Mhm
بیا منم دلداری بده
داغونم الان
پس تنها نیستم
پس کیا بودند که میگفتن 80 زدن؟
راستی نگفتین شما از تهرانید؟
من روزی 6 ساعت میخوندم و 35 تا غلط دارم!!!!!
میتونم بپرسم شما چقدر میخوندید و چقدر غلط دارید؟

سلام دوستان امیدوارم نتیجه ی خوبی گرفته باشید.

من کد 1 ام :

* سوال 15 چرا میشه 3؟؟ 

* سوال 25 چرا میشه 4؟؟

* سوال 32 چرا میشه 2؟؟ ( گزینه ی 4 میشه مجموع 3تا گزینه ی دیگه که درسته )

* سوال 48 چرا میشه 4؟؟

* سوال 86 چرا میشه 2؟؟

درصدم شده 55... لطفا به سوالام پاسخ بدید

لطفا میشه سوالام رو هم جواب بدید
خدا روشکر همه اینجا با اسم مستعارند
Aslan ba javabe soalaye 8, 33,38, 72, 73,77,83 kenar nemiam!
Mamnoun az deldaritun. Kash beshe ghabul shim...
Man az moalememun khejalat mikesham, hey migoft dars bekhunin...
Vali vaghean hamun yekiam ke khundam bishtar iman avordam adabiat cheghadr shirine, nemikham baz azash dur besham...
از وقتی که پاسخ نامه رو دیدم دنبال یه دیوار میگردم که کلم رو توش بکوبم.
آخه این چه سولایی بود که وقتی از معلم زبان فارسیم میپرسم میگه دوتا گزینش کاملا درسته
من خیلی کم خوندم و 60 زدم تقصیره خودمه دیگههههههههه
بله تهرانم
مرسی mnm
ولی خب همه بهم امید داشتن
میتونستم ولی نشد دیگه
منم با نگین خانوم موافقم
خیلی شیرین بود
و همینطور در مورد معلما . . 
خیلی خجالت میکشم . . .
هرکی اعتراض داره زنگ بزنه باشگاه اعتراض کنه یا تو سایت برا قسمت تماس با مسئولین سایت پیام بذاره... یک کلوم نامه تموم
یعنی من انقدر خنگم؟؟؟
هی .................
ای خدا آخه چرا من که خوب خونده بودم 
خوش به حالتون که پشتکار داشتین حداقل این که این مدت خوب خوندین جای امیدواریه. من انصافا اگر میخواستم بخونم درست تو این مدت شرایط مساعدی نداشتم، نمیتونستم تمرکز کنم، الآنم مثل مرحله 1 که الکی رفتم امتحان دادم خدا بهم لطف کرد قبول شدم بازم چشم امیدم به خداست... خودش دید وضعمو! به نظرم پشتکارتون آفرین داره!
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۴ سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
acconunt barred from refill
این ینی چی/؟؟؟ شارژ ایرانسل میخوام وارد کنم ب جا وارد شدن شارژ این میاد
بچه ها من واقعا حالم داغوونه
چی کار کنم؟

ادبی... بیخیال... من میرم آرایشگاه الان. بعد میرم حمام... بعد اتاقمو مرتب میکنم بعد میخوابم و از فردا مثل کرگدن برا امتحان نهایی میخونم
شما 60 زدی؟
من64 درصد.. خاک تو سرم... اما امیدم ب خداست شاید وصلت از جام محبت بمون داد
به نا امیدان این عرصه:

http://rade-b.blogfa.com/post-2094.aspx

ما اهل کوفه نیستیم بچه ها داغون بمانند.
بخوانید شاید اثر داشت.
من که خودم ایدئولوژیستم و با این چیزا کاری ندارم.
در اوج داغان شدگی نیز امید را می بینم.
نا امید نشید لطفا. زندگی ادامه دارد و مال تو است.
ادامه ش رو حواست باشه که درست تر بری.
من 65 زدم و می دونم که قبول نمی شم ولی چه اهمیتی داره؟ وقتی به چیزایی که می خواستم رسیدم. روزمونم مبارک.
در خرابات مغان نور خداوند ببین...
من که دیگه خیالم راحت شد و مطمئن شدم رتبه نمیارم
به خاطر همبن دیگه استرس ندارم و بهتر میتونم درس بخونم
مطلب دیگه هم هاینکه با رتبه تک رقمی شدن هم میشه نخبه شد و 50 درصد کنکور هم امتحان نهاییه پس برای اون بخونید
فقط بیاید یه عهد بکنیم که وقتی نتیجه ها اومد اگه یکی قبول شد بقیه رو فراموش نکنه و همه درباره تو اینجا جمع بشیم
"عهد"
عهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله نگین شما چطور؟
من که قبول نمیشم
قرار بود دیروز عصر برین آرایشگاه که خانوم!!
نکنه هر روز میرین!!!!
بچه ها مطمئنین برا بچه های تجربی ریاضی ده تا سهمیست؟
نه بابا دیروز گفتم فردا درس میخونم عصرم میرم آرایشگاه.یعنی عصر فردا ک امروز باشه!
منم داشتم تا الآن از ناراحتی خفه می شدم که معلمم گفتن از چندتا از شاگرداشون که انسانین بهتر زدم یکم امیدوار شدم. فرزانگان تهرانین؟

به mhm
عهد رو بچه هایی که قبول میشن باید ببندن اما منم عهد 
شما چند زدی؟
این هم بد نیست.
گرچه تبلیغ است بر وبلاگ جدیدا باز تأسیسی من.

نگین شما چند زدی؟
من که اصلا روم نمیشه به معلمم زنگ بزنم
غیر انسانیا چند زدن؟خواهشا بگین..
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۱ حبوب ( محبوبه )
من رفتم بای
دوستان تو شهرای بزرگ از همشهریاشون که آشنان بپرسن و استایدشون
بیان بگن بالاترین درصدی رو که شنیدن
62 تقریبا. تازه اگه صفحه آخر و وارد پاسخنامه کرده باشم!! رشتمم تجربیه.
واقعا فقط 10 نفر میگیرن؟؟!! من شنیدم تو 40 نفر سهمیه ای نیستا!
علیرضا من 60
شما چی؟

منم فک کنم سهمیه ای نیست...والا اگه سهمیه ای نباشه که کلا همون انسانیا میشن..
منم دهگانش شیشه!
توروخدا یکی بگه!! واقعا 10 نفر؟!!! اونوقت آدم فکر میکنه داره واسه دکترای بیوتکنولوژی میخونه!!! آخه 10؟!!!

 علیرضا راس میگه
بچه های غیر انسانی بیاین درصداتونو بگین
باشد که امیدی یابیم به یاری یکدگر
من به برکت المپیاد ادبی از شنبه این هفته مدرسه نرفتم...
زیستمم تا حالا از فصل میوز به بعد نگاه نکردم!!
خدا ژنتیکو بخیر کنه..
ما هی به خودمون میگیم غیر انسانی! خوشحال نشین علوم انسانیا!!!!
منظورمون علوم انسانیست!!!
سوال 67
بابا معنی استبطا اون نیست خب

وااااااااای من تازه دارم میبینم چقدر سوالا رو بی دقت خوندم
من منابعو تموم نکرده بودم اما بیشتر مشکلم از تاریخ و ادبیات 3 بووووود کاش خونده بودمشون
وای خدای من 83درصد زدم رفتم مرحله ی بعد
بچه ها باشگاه میبینمتون 79 درصد
قلی زاده میبینمت
محمود و قلی زاده مطمئنید؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۵۱ من الان چه جوریم؟! به محبوبه
من هم می خوام سال دیگه تغییر رشته بدم به انسانی از هیچی نترس !
قوی باش .....

بدبخت نمی شیم

چه خبر؟؟؟؟

بچه ها راست میگین واقعا ؟ انقد بد دادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

با 78 امید داشته باشم؟
دوستان گل اونایی که خیلی خوب زدن زیاد امیدوار نباشن.چون پاسخ نامه غلطه.قرار شدده چند تا از دبیر های شهر تهران یه اعتراض نامه بنویسن بدن به باشگاه المپیاد...
تا الان که خبرش رسیده6تا سوال فقط جواب هاش رو غلط گذاشتن.حالا چند تا سوال متنش غلطه خدا میدونه.چون چندتا سوال دو تا جواب داره.من تتا الان میدونم که سه تا سوال متنش غلطه...
دوباره به معلمم باید زنگ بزنم ازش بپرسم که چی شد.البته خودش گفته بهم خبر میده.
کسی که80 درصد زده بدونه پایین تر میاد.....

وقتی یه سوال غلط باشه واسه همه غلطه آقا یا خانم "" المپیادی"" ، پس واسه همه صحیح  به حساب میاد... پس  درصد کسایی که غلط زدن بالا میاد....

اینطوری فقط کفه درصد قبولی بالا میره... فرقی به حاله اونی ک درست زده نمیکنه،مگر در یک صورت ک یک گزینه درست تو گزینه ها باشه و کلید چیزه دیگه ای بگه...... 

 

اقا کامران مثلا شما شماره 22 رو چند زدی؟38 روچی؟

پاسخنامه قرار گرفته روی سایت کد2 اینجا هم شما کد 2 رو گذاشتین من نمیدونم کی به شما طلا ی المپیادد داده آخه

پاسخ:
بیشتر دقت کنید:
سؤال‌های کد ۱ و پاسخنامهء هر دو کد ارائه شده است.
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۳ نگین به AlirezaMagic
آقای علیرضا ژنتیک که هیچ! فصل 9و10و11 رو می خواین چی کار کنین؟! من زمین هیچی نخوندم دارم میمیرم از استرس شما زیست و ول نکن! خواهرانه میگم این 3 فصل حفظیشون زیاده به خصوص گیاهی 10
کامران چرا ج نمیدی؟؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۴ AlirezaMagic به نگین
هیچی دیگه!!! باید خیلی شیک یه دوش خاک بگیرم!!!
ممنون...
خخخخ!!زمین؟بیخیال بابا شب امتحان بخونینش!البته اگه نمیخواین برین داروسازی!!
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۴ AlirezaMagic به نگین
هیچی دیگه!!! باید خیلی شیک یه دوش خاک بگیرم!!!
ممنون...
خخخخ!!زمین؟بیخیال بابا شب امتحان بخونینش!البته اگه نمیخواین برین داروسازی!!
زال مگه با موی رودابه نرفت بالا؟!
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۷ نگین به AlirezaMagic
نه زیست اذیت کن نیست اگه بخونی. چجوری شب امتحانی زمین بخونیم؟!؟ نصفشم تموم نمیشه یه شبه!

۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۹ نگین به فاطمه
نه خودشو لوس کرد گفت دلش نمیاد موی روابه رو بگیره بره بالا، رودابه جونم ذوق کرد گفت واسش طناب بیارن.:) چه شیرین!
پاسخ:
البته: کمند را از غلام خود گرفت، نه از رودابه!
بچه ها75 چقدر امید داشته باشم؟؟؟؟؟؟
من 56درصد زدم بچه ها
ای وای ببخشید تصحیح میکنم! "زال" جا افتاد!
".....ذوق کرد. زال گفت واسش....."

پاسخ:
:-)
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۵۷ من چی بگم الان؟!
منو بگو ریاضی مشتق هیچی نخوندم 

فیــــــزیک ای واای ...

زیست فقط دو فصل آخر رو نبودم که راحته
میشه خواهشاااا اونایی که رشتشون انسانی نیست(ریاضی و تجربی) بگن چند درصد زدن؟؟؟
س38کد1 گزینه ی 2و3 هردو تشبیه ترکیبی هستند

2:من=کنار     او=موج

3:چشم =نرگس   صورت=باغ(استعاره ی مکنیه)

1: تشبیه اسنادی

دارم دیوونه می شم کدومش میشه



۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۷ AlirezaMagic به olampiyad
من تجربیم 69% ..
شما چند؟
بهار به نظر من میشه 3.چون فقط تو سه ادات تشبیه اومده.
4/ به کردار
به کردار ادات نیست
سر تا پاش مثل عاج بود
این ازون سوالاس که دو تا جواب داره.پس باید شکایتی بشه
به دیدن به است ار به آواز و نام=اگرچه نام و آوازه دارد ولی دیدنش بهتر است.

چرا اشتباهه؟!
ار مخفف اگر معنی یا میده
اه

مگه دهانه نمیشه دهان +ه ؟!

پس این گزینه اشتباهه دیگه!
این سوال هم همش اشتباهه.سایت گفته گزینه2.ولی دو یعنی شب شد و خورشید گم شد.یا در بسته شد وکلید گم شد.اینم ازون شکایتی هاست.....
فاطمه ار اینجا به معنی یا است
نخستین حرکت شعر نیمایی ققنوس؟!

سوال قبلیم،دهان و دهانه ،این چی میشه؟

من خودموووووووووووووووو می کشممممممممممممممممم :((

 

خیلی غلطای خنده داری دارم :دی

 

نههههههه !!! :(((

 

خیلی بد زدم خیییییییییییییییلی !

هــــی!

 

ولی ایشالا دوستان قبول میشن ... اونا که قبول شن انگار ما قبول شدیم!

 

 

شدم 71 درصد :(
رشتمم ریاضیه


کسی نیست جواب سوالامو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نعره
مهم نیست سوال هاش هم خنده دار بود تناسب داره
 فاطمه جان با توجه به رشته ات خوب بوده قبولی
 

هر کار میکنم نمیتونم بعضی از این جوابارو هضم کنم!!!!!

 

 

یه  بار دیگه سوال رو بخون ؟؟؟؟/
سوالشو میتونی ؟(میگم تناسب داره!)
خب گفته تو کدوم گزینه همشون با "انه" درست شدن.

ولی این گزینه دهانه داشت که با دهان+ه درست شده.پس این گزینه (2)رد میشه و میشه گزینه 3

اشتباه میکنم؟!
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۰۲ کامران به المپیادی
عذر میخوام دیر جواب دادم
من 22 رو 4 زدم 
38 رو 3 زدم
وقتی زدم به درستیش اغتماد داشتم
چند زدی؟
کلید هم همینه مشکل چیه؟
من اشتباه میکردم :)

با این وجود 1 درصد میرم بالا 
رفت بالا درصدت؟؟
آره.من گزینه 3 رو زده بودم ولی فک میکردم تو کلید 2 زده :))
تبریک
کاش منم اینجو راشتباهی زیاد داشته باشم
تبریک؟!

72 خوبه؟

تو چند زدی؟
منم 72 ولی انسانیم
 تو ریاضی هستی
بچه ها به نظرتون واسه ریاضی چند به بالا خوبه؟

یعنی این قضیه که 10 نفر غیر انسانی میگیرن درسته؟
پاسخ:
محدودیتی برای دانش‌آموزان ریاضی و تجربی در دوره نیست. سالی بوده که حدود ۲۰ نفر دانش‌آموز غیرانسانی در دوره بوده‌اند.
درهر صورت رشته بی تاثیر نیست
هیچی معلوم نیس.
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۲۷ به مسئولین سایت
اون که بله

بالاخره غیر انسانی بودن سهمیه جدا داره یا نداره؟

با انسانی ها سنجیده میشه؟
پاسخ:
شنیده شده که در سال‌های دور، حداقل‌نفراتی (ظاهرا ۶ نفر) برای غیرانسانی‌ها درنظر گرفته می‌شده که هیچ نمی‌دانیم این روند در کمیتهء جدید نیز پیگیری می‌شود یا نه.
ولی با توجه به نتایج خوب سالهای اخیر دانش‌آموزان ریاضی و تجربی، به شما اطمینان می‌دهیم که وجود چنین روندی هیچ تإثیری در رقابت نخواهد داشت.
دوستانی که درصداشونو میگند نزده هاشون رو هم کم میکنند یا خیر؟
آره شقایق جان.

شما چند زدی؟
من چون دفترچه رو بهم ندادند خیلی از سوال هارو نمی دونم اخرش زدم یا نه اما در بدترین حالت فکر میکنم 74
خوشبحالت :(

خودت نزده هارو حساب کردی؟
چه جوری نزده هارو حساب می کنید من یه بار پرسیدم کلی مورد تمسخر واقع شدم
خب اول اشتباه هاتو رو که شمردی از 100 کم میکنی.

 بعد اشتباهاتو تقسیم بر 3 میکنی.هرچی اومد اینم از باقی مونده 100 کم میکنی

آخرش هم نزده هارو کم میکنی
به نظرم که امید زیادی نیست!!
اگه پاسخنامشون رو لطف کنن اصلاح بفرمایند خیلی بهتر میشه.

من تقریبا 7 تا نزده داشتم و مطمئنا 12 تا غلطو دارم الان به شیوه ای که یکی از دوستان گفته بودن حساب کردم (درست ها*3 - نادرست ها جوابش تقسیم به 3)
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۷ فاطمه یزدانی
خب الا چند شدی؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۴۷ فاطمه یزدانی
ببخشید الان!
وای کدوم درسته فرقی هم می کنه
(من سر همین  مورد تمسخر واقع شدم)
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۳ فاطمه یزدانی
نه بهار فرقی نداره.

با هردوش حساب کن مطمئن بشی

من از طرف کسایی که مسخرت کردن ازت معذرت میخوام.

به نظر من فرق میکنه چون همونطور که میگن هرنزده 1 امتیاز کم میشه با این حساب همون حدود 74 میشه چون من الان مطمئن نیستم غلطام از 12 ممکنه بیشتر باشه ولی کمتر نمیشه!! :) مگر اصلاح کنند
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۷ فاطمه یزدانی
خب چه فرقی کرد با اونی که من گفتم؟!

شقایق تو که گفتی اگه خیلی بد داده باشی میشی 74 ،چی شدبالاخره؟!
من مدل قبلی رو ترجیح میدم
شدم 67!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 به دل نگرفتم ولی دیگه هم نپرسیدم ممنون از هم دردیت
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۹ فاطمه یزدانی
به بهار:

مدل قبلی یعنی کدوم؟!

کمتر شدی که :(
در اون لحظه که شما داشتین مینوشتین منم داشتم مینوشتم نظرتونو ندیدم ببخشید.

در بدترین حالت یعنی بجای 12 غلط با 15 تا غلط حساب کردم که شد 74 چون نمیدونم اون 3 تا سوالو ایا اصلا زدم یا خیر
اصلا مهم نیست یه چیزی میشه دیگه:)

فکر کنم کامپیوترمون از وقتی
((پاسخنامه)) رو توش دانلود کردم هنگ کرده هربار یه جواب میده!!!!!!!!!!!

امیدوارم توقبول شی
شب بخیر
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۶ فاطمه یزدانی
نه...توهم باید قبول شی...هرکی تلاش کرده باید قبول شه :(
دوستان یک سوال شما از کدوم شهرید؟
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۰۹ فاطمه یزدانی
من بجنورد.خراسان شمالی

شما چی؟
اگه دوستان یعنی همه ، من از اصفهان ... :)))
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۵ فاطمه یزدانی
اصفهان؟

سمپادین؟
نه... چی هست؟؟؟؟ :))))))))))))))))))))))))))))
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۲ فاطمه یزدانی
سمپاد؟!

شکلاته :))))
در جواب به کامران
ج سوال 22 میشه1.درحالیکه تو پاسخنامه زده3.پس دیدی تاثیر داره؟؟
من...رضا سهرابی...تقریبا با المپیاد خداحافظی کردم...
گفتم المپیاد خداحافظ...
من با خیلی امتحانای نهاییم هم خداحافظی کردم...

خوش باشید بچه ها...خدا میدونه برا همتون دعا کردم...یاعلی
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۲۶ فاطمه یزدانی
به آقا رضا:

چرا با امتحان نهاییا خدافظی کنی؟

هنوز که وقت هست!
به فاطمه...

تقریبا همه وقتمو گذاشتم برا این المپیاد لعنتی...شاید ریاضی را بیفتم
رضااااا کلاس خصوصی بگیر ریاضی رو
طبق گزارش باشگاه نتایج دهه ی سوم خرداد اعلام میشه
بچه های "غیر انسانی" لطفا همتون (سومی ها)درصد هاتونو بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من سومم تجربی...وداع سخته ولی باید خدافظی کنم.
باید برم استقبال نهایی

سلام بچه ها

من 70% زدم

ولی امیدوارم

الان هیچی معلوم نیست

مخصوصا با این وضعیت پاسخنامه ها!

فعلا بریم به درسا بچسبیم که اگه المپیادم خدایی نکرده قبول نشدیم به کنکورمون امیدی باشه!

(از اون جایی که نمرات نهایی 25% کنکوره)

۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۷ امتحان نهایی

من 72 درصد زدم . یعنی قبولم؟ 

کسی میدونه حدودا چند درصد قبوله؟

۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۶ فاطمه یزدانی
چقد 72 درصدیا زیادن :|


یه سوال:
توی المپیاد همه ی سوال ها امتیاز برابر دارند یا مثل کنکور با هم فرق میکنه؟
امتیازات برابرن
فرقی نداره

من دانش آموز سال دوم ام.

واسه آزمون فقط یه دور که تو کلاس تو مدرسه بود رو رفتم و چون می گفتن پاسخنامه ما تصحیح نمیشه از درسی ها فقط ادبیات 3 رو یه بار روخوانی کردم.

با این حال الان که درصدمو حساب کردم (با این پاسخنامه که به نظر منم خیلی جاهاش غلط داره) 45 درصد زدم.

به نظر شما کارم خوبه؟واسه سال بعد ادامه بدم یا امیدی نیس؟

پاسخ:
حتما ادامه بدهید.
با پشتکار و علاقه و استعداد به‌نتیجه خواهید رسید.
پس باتوجه به تعداد زیاد شرکت کننده ها این احتمال وجود داره که چندین نفر هم امتیاز باشند
مثلا 38 نفر بالای 80٪
10نفر79٪
چه جوری انتخاب می کنند؟؟؟؟؟؟

۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۴ داوطلب به نسترن
خوی.شما الآن دومی.اگه تابستون یکم سواد ادبیت را بالا ببری(مطالعه غیر درسی)عالی می شی.ولی خوش به حالتون که دومید.
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۲ مجتاز به بهار
در آن وضعیت، به کارنامه تحصیلی و "نام مدرسه" مراجعه می شود.
امکان ندارد 10 نفر در این موارد کاملا یکسان باشند. اگر بودند، همه را راه می دهند یا امتحان دیگری می گیرند ازیشان.
پاسخ:
خوب برای خودتان می‌برید و می‌دوزید. بنده شخصا هیچ اطلاعی از این عملکردی که می‌گویید ندارم!
( نام مدرسه)
مطمئنی ؟؟؟؟؟
یه خورده بی انصافی نیست؟؟!!
پاسخ:
ما که خیلی بعید می‌دانیم!

ایزد بشر میآفرید

و شیطان جایی با خط کش ها تبانی میکرد ،

وگرنه ؛

این بشر و درد های فوق بشر چه دخلی به عدالتت دارد؟!

 

 

حالا به یک سری نکات خاص اشاره نمی کنم که به توسط منابع موثق مطلعشان هستم.
می خواهم بگذارم دوستان به امیدواری ادامه دهند و مثل من نا امید نشوند از قبولی!
مجتاز جان میتونم آیدیتو داشته باشم؟
آخه منم از چند نفر یک سری چیزای خیلی موثق شنیدم که متاسف شدم
نه نمی تونی. چون ندارم!
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۰ نگین به "متین حیدری"
ببخشید مثلا چه حرفایی؟ به ما هم بگید خوب!
درضمن یک سوال دیگه! تا حالا کسی وجود داشته که تو همچین آزمونی با این درصدها، با 60 و خورده ای درصد قبول شه؟!
پاسخ:
کف آزمون (پایین ترین درصد قبول شده) در هر سال متفاوت است و حتی به یاد دارم که چند سال پیش به حدود 45 نیز رسیده بود. سطح شرکت کنندگان هر سال تعیین کننده است.
والا اون چیزی که شنیدم خجالت آور بود
باورم هم نشد ولی خب شخص معتمدی گفته بود
مطمئنید همه نفرات توسط آزمون انتخاب میشن؟:سوت
پاسخ:
به شایعات گوش نکنید. 
خوب چی بود؟!!!
اوه اوه اوه!!!مربوط به همین سواله آخرتون بود که مطرح کردین؟!!!:-o
بله مربوط به همین بود
کاش طرف اشتباه گفته باشه
خودشون با نفوذ بودن؟
پاسخ:
دوستان عزیز لطفاً این بحث را ادامه ندهید. دامن زدن به شایعاتی که در مورد آنها اطمینان نداریم فقط باعث سلب آرامش از خود و دیگران می شود. اعتراض به نتایج از راههای قانونی قابل پیگیری است و البته برای اتفاقِ نیفتاده هم غصّه نخوریم بهتر است. در صورت ادامۀ این بحث، با عرض معذرت نطرات مرتبط تایید نخواهند شد.
این چه اشکالای مزخرفیه...
کی این سوالا رو طرح کرده...
من یک سوال دارم
مدیران کلا آن هستن که نظارت رو تایید کنن؟:-سوت
پاسخ:

مدیران وظیفۀ خود می دانند هر وقت که توانستند به سایت بزنند؛ و در نظر بگیرید که آنها هم شاغل و دانشجو هستند. نظرها معمولاً باز هستند و نیازی به تایید ندارند؛ مگر در شرایطی که نظرگذاری دربارۀ پستی محدودیت داشته باشد - مثل پست آزمون و شب المپیاد. اصل بر این است که نظری محدود یا حذف نشود، ولی اگر بحثی دربگیرد که فضای گفت و گو را ناسالم کند، آن نظر غیرقابل نمایش می شود.

۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۳۰ نسترن به داوطلب و پاسخ دهنده

آره خودمم خوشحالم که الان افتادم تو خط...

یه هر تلاشمو می کنم.

ممنون امید خوبی بود!

لطفا واسه تابستون ما یه برنامه خوب رو سایت بزارید.

خیلی ممنون!

پاسخ:
چشم.
چشم ادامه نمیدیم...
پاسخ:

ممنون از شما.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی