المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

کد 2

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

   

دانلود دفترچهٔ سؤالات کُد 2

   

  جدول تطبیق کد 2 با کد 1

[پاسخنامهٔ تشریحی برمبنای کد 1 نوشته شده]

    

شمارهٔ سؤال در کُد دو (2)

شمارهٔ سؤآل در کُد یک (1)

موضوع

1

11

زبان فارسی (1) و (2)

2

12

زبان فارسی (1) و (2)

3

13

زبان فارسی (1) و (2)

4

14

زبان فارسی (1) و (2)

5

15

زبان فارسی (1) و (2)

6

16

زبان فارسی (1) و (2)

7

17

زبان فارسی (1) و (2)

8

18

زبان فارسی (1) و (2)

9

19

زبان فارسی (1) و (2)

10

20

زبان فارسی (1) و (2)

11

21

تاریخ ادبیات (1)

12

22

تاریخ ادبیات (1)

13

23

تاریخ ادبیات (1)

14

24

تاریخ ادبیات (1)

15

25

تاریخ ادبیات (1)

16

1

ادبیات فارسی (1) و (2)

17

2

ادبیات فارسی (1) و (2)

18

3

ادبیات فارسی (1) و (2)

19

4

ادبیات فارسی (1) و (2)

20

5

ادبیات فارسی (1) و (2)

21

6

ادبیات فارسی (1) و (2)

22

7

ادبیات فارسی (1) و (2)

23

8

ادبیات فارسی (1) و (2)

24

9

ادبیات فارسی (1) و (2)

25

10

ادبیات فارسی (1) و (2)

26

63

بیهقی

27

64

بیهقی

28

65

بیهقی

29

66

بیهقی

30

67

بیهقی

31

68

بیهقی

32

69

بیهقی

33

70

بیهقی

34

71

بیهقی

35

72

بیهقی

36

73

بیهقی

37

74

بیهقی

38

75

بیهقی

39

76

بیهقی

40

77

بیهقی

41

78

بیهقی

42

79

بیهقی

43

80

بیهقی

44

81

بیهقی

45

82

بیهقی

46

83

بیهقی

47

84

بیهقی

48

85

بیهقی

49

86

بیهقی

50

87

بیهقی

51

88

بیهقی

52

89

بیهقی

53

90

بیهقی

54

26

زمستان

55

27

زمستان

56

28

زمستان

57

29

زمستان

58

30

زمستان

59

31

شاهنامه

60

32

شاهنامه

61

33

شاهنامه

62

34

شاهنامه

63

35

شاهنامه

64

36

شاهنامه

65

37

شاهنامه

66

38

شاهنامه

67

39

شاهنامه

68

40

شاهنامه

69

41

شاهنامه

70

42

شاهنامه

71

43

شاهنامه

72

44

شاهنامه

73

45

شاهنامه

74

46

شاهنامه

75

47

شاهنامه

76

48

شاهنامه

77

49

شاهنامه

78

50

شاهنامه

79

51

شاهنامه

80

52

شاهنامه

81

53

شاهنامه

82

54

شاهنامه

83

55

شاهنامه

84

56

شاهنامه

85

57

شاهنامه

86

58

شاهنامه

87

59

شاهنامه

88

60

شاهنامه

89

61

شاهنامه

90

62

شاهنامه

91

94

عربی

92

95

عربی

93

91

عربی

94

92

عربی

95

93

عربی

96

97

انگلیسی

97

96

انگلیسی

98

99

انگلیسی

99

100

انگلیسی

100

98

انگلیسی

۹۴/۱۲/۱۰
المپیاد ادبی

نظرات (۳۲)

سلام دوستان ،
چه خبرا ؟ درس میخونین یا رفتین واسه نهایی ؟
سلااام،،سلاااامتی شما،،،درس که آره ولی خیلی خوب میشد اگه میفهمیدیم کف المپیاد ادبی چنده؟؟راستی کسی نمیدونه؟؟حدس بزنید دوستان
منم نمی دونم کف چنده و اطلاعاتم هم کافی نیست که بخوام حدس بزنم ولی با توجه به چیزایی که از این ور اون ور شنیدم این جوری برداشت کردم که ممکنه یه چیزی بین 30 تا 40 باشه؛ ولی بازم میگم نمی دونم.
منابع معلوم نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا هیچ خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به آلن پو؛ 
چه خبرررررررره ٣٠ یا ٤٠ ؟؟پارسال ٢٩ بوده امسال که سخت ترم شده ...
amir@
موافقم.
به amir و سحر
البته من چندبار تاکید کردم که نمی دونم، ولی بعضیا هم میگن امسال آسون تر بود!
از جمله آقای سقا زاده که نظرشون رو تو قسمت نظرات پست «پس از آزمون» گذاشتن.
من که از خدامه کف بیاد پایین!!!!
@amir
پارسال 23 بود ..
Fateme@
دوست عزیزم پارسال کف ٢٩ بود خود من با ٢٦٪ قبول نشدم ):
@آلن پو 
کسایی که میگن آسون بوده حتما اصن امتحان ندادن چه بسا طلای المپیاد ادبی باشن،،استاد خلینا و استاد اقبالی((آیریسک)) با المپیادیای خییلی زیادی سر و کار دارن و ازشون نظر خواستن در مجموع گفتن امسال سخت تر شده ...انشاالله امسال همه قبول شیم
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۸ مرحوم بیهقی هستم
سختیش سختیه پارساله 
ولی مساله اینه که کف ربطی به سختی آسونی نداره ، ربط به این داره که بچه ها چند زدن :/ که امسال گویا بهتر زدن ، کف میرسه نزدیکای چهل...
البته من امیدوارم که اینطوری نشه و بقیه ی دوستان هم قبول شن.

۱۴ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۰۰ کنت مونت کریستو
من ۳۶ زدم ولی این یک ماه رو درسای مدرسه رو خوندم که اگر قبول شدم واسه خوندن بعد از عید مشکلی با مدرسه نداشته باشم . چون مشخص نیست قبول شم یا نه ، به علاوه به نهایی ها لطمه میخوره اگر نادیده بگیرم
حرفم جواب کسی نیستا ولی یه خرده بعضیا ادمو عصبانی میکنن،،یارو میاد میگه کف میرسه نزدیکای ٤٠!!!!!...من دیگه حرفی ندارم حتما المپیاد ندادیم بازی و سرگرمی بوده اصن شایدم کف برسه به ١٠٠٪ !!!...بسه دیگه بابا همش میخواین به بچه ها ایترس وارد کنین...
استرس
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۰ مرحوم بیهقی هستم
باو مثلا شماها قبول نشید چی به من میرسه آخه ؟://///
مگه شما فقط رقبای منین ؟:////
به علاوه اگر کسی قرار باشه قبول شه مدال بگیره قبول میشه چون خواست خداست و کسی نمیتونه عوضش کنه.
من صرفا دارم میگم اقا اینجوری میگن در مورد کف ، ان شالله که کف بشه ۱۰ کسی شب عیدی ناراحت نشه.
من یه خرده تند رفتم ببخشید آخه خیلیا میان نظرات این پست رو میبینن میگن اوووه ٤٠٪ پس هیچی دیگه افتادیم اصن نا امید میشن تو هیچ دوره ای از المپیاد های ادبی ایران کف ٤٠ نبوده یعنی نمیشه که باشه،،فقط تنها شانسی که میتونیم داشته باشیم اینه که امسال ظرفیت هارو ببرن بالا که اون جور وضعیت خیلی خوب میشه،،دوستای عزیزم،،تو این مورد ظرفیت ها حتما پرس و جو کنید مطمئن که شدید زیر همین پست بگید ظرفیتا امسال چجوریه خیال همه راحت شه...@مرحوم بیهقی:آقا من اگه تند رفتم منظوری نداشتم همه استرس داریم قبول شیم خودتم میدونی عذر میخوام
دوستان عزیز
امسال برای اونا که منابع خارج کتابو خوندن طبیعتا راحت تر و برای اونا که نخوندن یا کم خوندن سخت تر بوده.چون تعداد سوالات خارج کتاب درسی بیشتر شده بود.در نتیجه حدسایی که راجع به سخت تر بودن یا راحت تر بودن آزمون میزنن سلیقه ایه.چون اصلا مشخص نیست چه درصدی از بچه ها منابع خارج کتابو خوندن.به هر حال امیدوارم همه قبول شیم و حدس میزنیم خیلیامون قبول بشیم.دلیلم ندارم حسم بهم میگه.
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۸ مرحوم بیهقی هستم
نه داداش شما هم استرس قبولی داری به هر حال میفهمم.
اوکی هست (: 
بچه های گل و عزیز و دوست داشتنی لطفا دیگه بیاید راجبش حرف نزنیم تو این مدت:(
بخدا خیلیا از زندگی هم افتادن.خود من انقد روح و روانم داغون شده که بعد از المپیاد نه تونستم درسای مدرسه رو بخونم و نه بر المپیاد..اینجوری فقط زندگیمونو از دست میدیم هر اتفاقی که بخواد بیفته میفته پس بهش فکر نکنید..ایشالا همه بهترین نتیجه رو بگیریم اما اگه نگرفتیم هم میتونیم بهترین درس زندگیو بگیریم که هیچوقت نباید تو زندگی کم اورد و پس کشید 
موفق باشید همگی
Z.f عزیز تو که خودت میگی آدم نباید سخت بگیره و به خدا توکل کنه دیگه چرا روح و روان برات نمونده؟ فکر نمی کنم انقدرا هم مسئله بغرنجی باشه که نخوایم راجع بهش حرف بزنیم.
اخه من یه هدفای بلند مدتی دارم که...فکر کردنش یجورایی ذهنمو درگیر میکنه..
بر همین تصمیم دارم بجا فکر کردن یکم تلاش کنم..
الانم من چون خودم فهمیدم دارم به اون دوستایی که حالشون اینجوریه میگم وگرنه در حال حاضر سعی میکنم فراموش کنم
قبول شدن یا نشدن به کنار
این که منابعو هنوز اعلام نکردن ینی از اون ور یا آزمون دیرتر برگزار میشه یا منابع کم حجم تره که کم حجم تر بودن سوالا رو سخت میکنه؟ 
هر چی دیر تر اعلام کنن به ضرر نهاییامون:)
جدا این منابع غیر درسیو چرا نمیگن 

اخه نه که من خودم به شخصه منابع درسیو شیش بار دوره کردم نگران غیر درسام:))))))خخخ والا 
(در حد شوخی بود دوستان...لطفا با برداشت های متفاوت زیر این نظرو نا زیبا نکنید :| مثل اخوان ثالث شد اخرش هه)
سپنگ

یعنی تحلیلت تو حلقم!
نه دوستان نه حجم منابع کم میشه و نه دیرتر برگزار میشه...
استرس نداشته باشید....اکثرا قبولید....
شاعر میفرماید:
بر یر هر لقمه بنوشته عیان/که فلان ابن فلان ابن فلان
هین توکل کن، ملرزان پا ودست/رزق تو برتوزتو عاشق تر است
توکل کنید و نا امید نشید....اگه قسمت باشه قبولید
و یه ضرب المثل هس ک میگه :هیچ وقت نا امید نشید شاید اون لحظه که نا امید میشید یک ثانیه قبل معجزه باشه
ادامه بدید... و انگیزه داشته باشید
مرحله دو برا درس خوناس! 
منابع مرحله دو هم که اومد 
ما که راضییم:|  :|  :|
والا...انقد که اصلا منابع خوب و معقوله :)
ممنون گستهم!:)

اینکه با هم بد حرف بزنیم نه چیزی رو بهتر میکنه نه بدتر. امیدوارم نتایج بیاد و این واکنشای خشن بهتر شه.

وای  دوستان امیدوارم هممون قبول شیم

یه استرسی گرفتم که نگین باور کنید شب ها خواب المپیاد رو می بینم

فک کنم چیزی تا مرز دیوانگی فاصله ندارم

هرچند این جمله استادمون رو ملکه ذهنم کردم

خدا حفظشون کنه استاد فرخی رو همیشه میگفتن شما تلاشتون رو میکنید قبول شدید « الحمدالله » قبول نشدید « الله اکبر»

فقط با یاد این جملست که انرژی می گیرم

خداحفظتون کنه استاد

چرا استرس...ایشالا هر چی که بهترینه و به صلاحته برات اتفاق میفته عزیزم..بهش فکر نکن
مرسی ممنون
سلام
دوستان کسی میدونه نتایج رو کی اعلام میکنن؟؟؟
یکی از اساتید ما میگفتن امسال کف30٪ کسی چیزی در این مورد نمیدونه؟؟؟
بچه های پارسال حدودا با چند قبول شدن؟؟
@amir
عه؟ پس حتما من اشتباه میکنم ولی من فکر نکنم بالای 29 زده باشم پارسال اما قبول شدم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی