المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

پاسخ‌نامهء تشریحی

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ق.ظ

  دوستان عزیر وبگاه المپیاد ادبی

  پاسخ‌نامهء تشریحی را از این‌جا دانلود کنید.

  ضمناً، مجدداً یادآور می‌شویم که وبگاه ما وابسته به معاونت دانش‌پژوهان و کمیتهء المپیاد ادبی نیست، از این رو برای اعتراض به سوال و کلید باید با باشگاه دانش‌‌پژوهان از طریق فکس مکاتبه کنید. (پست قبلی را نگاه کنید)

۹۴/۰۲/۲۹
المپیاد ادبی

نظرات (۱۷۵)

اول اول!!!!!!!!
عرض  تشکر و سپاس دارم!

باید عرض  کنم که سوال 67 خیلی خنده دار بود و سر جلسه آزمون کلی به این خندیدم!
سوال 55 دقیقا بعد از همین جمله ای که شما نوشتید نویسنده میگه(نقل به مضمون): "اما مردم عادی چه؟ مردمی که هر روز مثل گوسفند به دنیا می آیند و میمیرند" به نظرم لفظ مثل گوسفند نشان دهنده ی حقارتیه که آقای مستقیم بهش معتقده!
سوال 53 رو من در جایی خوندم که به صورت سمبولیک شرح داده بود و کوچه رو گرفته بود کشور - صنم نماد انسان دیکتاتور - و دیگران که داشتن به خاطر دیکتاتور زندگیشون تحت تاثیر قرار گرفته بود.با این حساب گزینه سوم رو انتخاب کردم!
در هرصورت با تشکر از شما
دوستان هم اگر نظری داشتند با خط خوش بنویسن!! :)
به نظر من ۳ تا سوال میتونه مشکل داشته باشه:
۵۵: ۹۹٪ غلطه. تو متن کاملا اشاره کرده به این که از مرگ نمیترسیده فقط میخواسته از مرگ و میر خبردار شه.
۵۶: سوال بسیار سلیقه ای. آشتی و خواستگاری که اصلا غیرمنتظره نبود. همه داستان برای آشتی کردن و خواستگاری داشتن مقدمه میچیدن. دیوانه شدن هم که از اولش معلوم بود داره خل میشه. اما از اون ور ۲ تا نکته در مورد ادرار دکتر وجود داره. اول این که همه فکر میکردن دکتر سالمه است بین اینا. در نتیجه خیلی عجیب بود این اتفاق. دوم این که تو داستان نویسی یا حتی فیلم نامه نویسی جدید ضربه آخر قوی ترین ضربه و «غیر منتظره » ترین ضربه است.
۶۶: تو گزینه ۴ تضاد معنایی وجود داره و صورت سوال گفته نوعی تضاد . پس هر ۴ گزینه تضاد دارن. البته در مورد گزینه ۲ تضاد بین روز و عمر نیست بین فرو شد و بر آمد ـه
ممنون به خاطر تمام زحماتی که می کشید.
اینو باید خیلی ئقت پیش می گفتم ولی نظراتتون بسته بود :)
منم با این سوالاتی که سوشیانت گفت موافقم و همینا رو میخوام بفرستم برا اعتراض
منم با سوشیانت و کیا هاشمی موافقم، مخصوصا درباره سوالات داستان سنگر و قمقمه های خالی
سوال 83 گزینه یک نمیتونه تلمیح به آیه 35  سوره ی نور"کانها کوکب دری یوقد من شجره مبارکه زیتونه لا شرقیه ولا غربیه"داشته باشه؟
تو شرح کریم زمانی هم همینو گفته.
سوال64 :من توی یه شرح دیدم که نوشته بود منظور از این میتونه خاکی باشه که حضرت نوح برای تیمم داخل کشتی برد.
@**** توی این سوال مثنوی من هم همین گزینه رو زدم و فکر میکردم که توی شرح کریم زمانی به این تلمیح اشاره شده ولی نشده شما مطمئنی که توی شرح کریم زمانی این رو گفته؟

از زحمات شما سپاسگزارم.

خیلی ممنون و متشکر
سوال55 درسته چون نکته اصلی داستان هم همینه که مستقیم اسم خودشو میبینه و از اونجایی که هیچ کارخاصی هم نشونه زنده بودن باشه انجام نمیداده میترسیده یه روز اسم خودشو بین اسما ببینه.ولی سوال 56 خیلی سلیقه ای و غلطه،خواستگاری که ازهمه تابلوتر بود(پیرهن قرمز و تعریف مکرر از فلور و تنهاگذاشتن این دوتا و...)آشتی هم که موضوع داستان بود،دیوونه شدن هم انتظارش میرفت چون خیلی گیج بازی درمیاورد ولی ادرار دکتر کاملاغیرمنتظره بود و "اتفاق"داستان محسوب میشد.
مثل این میمونه که "اتفاق" داستان آخرین برگ ا هنری رو مثلا مریضی دختره بدونیم!واقعا سوال اشتباهس.این سوالاملاک سنجش دانش ادبی هستند واقعا یا ملاک سلیقه طراح؟
سلااام خوبین؟ ممنون برای پاسخنامه.اون سوال 55 یادتونه اولای داستان میگه میخواست یه کتابی بنویسه مرگ آدمای بزرگو ثبت کنه؟روزنامه خریدنش نمیتونه به دلیل اطلاع از مرگ و میرها به منظور نوشتن همون کتاب باشه؟
متن داستان رو (برای سوال ۵۵) دوباره بخونین‌ . دقیقا نوشته دلیل این کارش رو. 
سوال ۵۶ سلیقه ای هست. اما لابد دلیلی که میارن اینه که کتاب صدسال داستان نویسی اشاره کرده به دیوانه شدن . برام یه سوال پیش اومده. هیچکدومتون این کتاب رو خونده بودین؟؟؟ اصلا قبل آزمون شنیده بودین این کتاب در مورد این داستان توضیح داده؟
سوشیانت@آره من میدونستم حتی میخواستم بخونمش ولی استدلالم این بود که عمرا به نظر یه نفر تو کتابش اونم کتابی که خیلیا اسمشم نشنیدن اعتنا کنن.به نظرم خاصیت این مدل داستانا اینه که هرکس یه برداشتی میکنه.نمیشه به نظر صدسال داستان نویسی بسنده کرد و با قطعیت گفت اینه ولاغیر.
@melika salimi بله من چک کردم .
عین عبارت:
"مصراع دوم اشارت است به قسمتی از آیه35 سوره ینور که می رساند نور وجود حضرت حق، محدود به جایی نیست، نهایتی ندارد و به هیچ تعینی متعین نمی شود"
 ما خودمون رو خفه کردیم گفتیم بچه ها هیچکس واسه داستانا شرح نمیشناسه ؟! چه جوری بخونیمشون؟! بعد یه نفر هم به روی خودش نیاورد همچین کتابی هست !!!!حالا که امتحان دادن همه میان میگن کتاب صدسال داستان نویسی اینجوری نوشته !!! خدایا شکرت!!!!!!!
پاسخ:

پاسخ گویی سحر مهرابی:

قصد داشتم به این کتاب اشاره کنم و حتی تصویر آن را بارگذاری کنم، ولی دقیقا به این علت که داستان معاصر ظرفیت تفاسیر مختلفی دارد و ممکن بود نظر طراح با میرعابدینی متفاوت باشد، منصرف شدم. چنان که دیدید حدس ما درست بود و اختلاف نظر وجود داشت.

بچه ها شما از کی شروع به خوندن دین و زندگی میکنین؟

درباره سوال 14:

برای گزینه سوم هم میشه فعل در نظر گرفت = زیارت قبول باشد


سوال 27 هم همونطور که تو پاسخنامه تشریحی نوشته بود اشتباهه. کسی تا الان اعتراضی فرستاده؟


درباره سوال 51: اینجور هم میشه گفت که سه گزینه اول به مظلومیت قربانیان اشاره داره و گزینه آخر درباره دلاوری مدافعان هست.


سوال 55: بر اساس توضیح پاسخنامه تشریحی سوال اشتباهه. کسی تا الان اعتراض فرستاده؟


سوال59:  من حتی فکرشو هم نمیکردم که اینجا "ولی" معنی اما بده. تو حافظنامه خرمشاهی و درس حافظ استعلامی ولی رو همون پیر مغان گرفتن و تمام معلمای ما هم همینو گفتن. نمیدونم چرا باشگاه همچین جوابی داده!!!!


کسی برای این سوال ها اعتراضی تا الان فرستاده؟ اگه نه که من میخوام برای این سوالا اعتراض بفرستم


سنگر و قمقمه های خالی، صفحه 102، انتهای پاراگراف اول
"...خوب دیگر، باید من از مرگ این آدم های گمنام و البته احمق که دنیا و زندگی و خدا و تمام این بند و بساط ها به خاطرشان به وجود آمده است باخبر شوم"
@عرفان
یعنی اون سبوکشها با اینکه خادم پیر میکده هستن، خودشون کلی مقامشون بالاست.این معنی واقعا معقول و منطقیه..راجع به سوال ۵۵ موافقم باهات ولی این سوال کاملا درسته و جسارتا فکر کنم اشتباه از معلم هاتون بوده..به نظرم این سوالو از اعتراض هات حذف کن...
سوال39به نظرم معنی گزینه ی1غلطه.میگه همه ی دنیا به من پشت کردن چه جوری انتظار داشته باشم هما سایه شو به سرم بندازه و به من توجه کنه و کمکم کنه.
سوال73 رو بیت گزینه ی2رو یه نفر معنی کنه.من افتخارکردن به شعرو توش حس نمیکنم.
تضاد معنایی در گزینه ی4سوال66 بین جفا کر بودن وسلیم دل بودنه؟؟
درباره ی سوال27ٰٰو55و56هم با بچه ها موافقم که ایراد دارن.
@نرگس 
سول ۶۶ : نه اون نیست،به نوعی تضاد معنایی داره،که طرف میگه جفا کار من نیست ولی در واقع کار مادر زادش بوده!
سوال ۳۹ بیت کامل میگه:پشت میبینم از همه عالم چون هما سایه افکند به سرم،که یعنی من انقدر که بالا هستم پشت همه پرنده ها و موجودات و عالم رو میبینم و حتی بالا سر هما هستم چطور ممکنه هما بر سرم سایه بندازه.
سوال ۷۳ هم فکر میکنم شعرش رو سحر خودش میدونه که میگه سحر تو انقدر پنهانی و پیدا و عجیبه که انگار تو مثل من که سحر منه (شعرش)
*انگار مثل سحر منه(شعر من) 
سوال80هم بمن گزینه ی1زدم
درسته از نظر مفهومی در نظر بگیریم گزینه2میشه
ولی بیت2توی داستان ذوالنون بود و بیت 1 توی داستان لقمان
به ملیکا
سوال66:خب این که تضاد نیست داشته دروغ میگفته.
سوال39:تاحدودی قانع شدم ولی برداشت من هم میتونه درست باشه.
سوال73:بازهم قانع نشدم.
این سوال هم گفته ارتباط نگفته که کدوم بیت برای این داستانه!!و گزینه دو ارتباط بیشتری داره به نظرم
نرگس 
سوال ۳۹ رو که اصلا شک نکن راجع بهش،برای مطمئن شدن راجع به چیزی که گفتم دو بیت قبل از این بیت هما رو بخون دقییقا به بلندی زندان و کوه و اینا اشاره میکنه و کلا این جزو رایج ترین تصویر های شعری مسعوده...

سوال ۶۶ : خب نوعی تضاده دیگه،دروغ هم تضاده!!
به ملیکا
ممنون ملیکا جان به خاطر راهنمایی هات.
سوال39رو قانع شدم
سوال66من هم میدونم توش تضاد وجود داره ولی به نظرم بین جفاکاری و ساده دل بودنه...چون میخوام اعتراض بنویسم میخوام بدونم چی بنویسم دقیقا چون این که اون گفته باشه جفاکار نیست ولی جفاکارباشه به نظرم من تضادی نیست.
سوال80رو هم قبول دارم که من اشتباه کردم.
در مورد سوال73بقیه نظری ندارن.همین طور سوال66.
یه سوال بپرسم منو نمیزنین؟
پیش بینی کنین برا کف!
کسی احتمال نمیده کف روی 60باشه؟؟؟
استتار کردم !!!ستاره بارونم نکنین خواهشن!
درباره ی سوال 66 
به احتمال زیاد  توی چنین تستی منظور از تشاد آرایه ی تضاده آرایه ی تضاد هم راجع به دو ...واژه ی... متضاد چه از نظر مفهومی و معنایی چه شکل رایجش  صدق میکنه 
درسته در گزینه ی آخر هم نوعی ضدیت دیده میشه ولی این تضاد در معنی و منظور شعره نه آرایه ها که اگر تضاد رو در اون معنا در نظر بگیریم گزینه های دیگه اصلا تضاد ندارند
ای کاش همه درصدای خودشون و آشنا هاشونو بگن بع  کف در میاد حدودا
سوال 80 درسته که داستان بر محور بی تابی نکردن دربرابر معشوقه اما اوایل داستان میگه لقمان به ظاهر غلام بود و درواقع خواجه پس گزینه یک"این جهان تن غلط انداز شد" هم غلط نیست.
درصد نگین الان دوباره نظرا تحریم میشه!
آقای جواهریان فرمودن این کتاب صدسال داستان نویسی رو بخونین ولی من تنبلی کردم:((((
بچه ها لطفا دوباره بحث درصد و کف چنده راه نندازین چون باز ارسال نظر بسته میشه:)))
@هویج

سوال گفته به نوعی، خوب تضاد معنایی هم به نوعی تضاده دیگه :(((
تضاد معنایی یعنی تضادی که از نظر معنوی دو واژه با هم دارن مثلتابستان و زمستان
یه سوالی به نظرتون شما اگه تو گزینه ی آخر برای معلم آرایه تضاد پیدا کنین می پذیرن ؟
عاقا سال 27 درسته داداش
حالا ما یه سوال درست زدیم هی شما اعتراض  کنین حذفش کنن!
:|
البته به نظر من اعتراضا هیچ فایده ای نداره خودتونو خسته نکنین!

آخرش من برای سوال27اعتراض بنویسم یانه؟اگه بنویسم بگم گزینه ی4چه تضادی داره؟بین چی و چی؟
منظورم66بو
بود
آقای مستقیم از مرگ می ترسید...
کاملا واضحه از کارهاش و افکارش اگه یه ذره عمقی توجه کنین میفمین...هرچند خودش سعی کنه معکوسشو نشون بده
سوال66چرا گزینه ی 3 نمیشه???
در ضمن من شنیدم میگن امسال سوالات آسون بوده و کف خیلی بیشتر از سال های گذشتس اگه میشه نظر شمارو در این باره بدونم(ب نظر من ک خیییلی آسون نبوده)
ب سوشیانت:
منم با نظر شما موافقم ک خاستگاری و آشتی اصلن غیر منتظر نبود اما درمورد ادرار دکتر:
اگه دقت کرده باشید وقتی ک فلور و دکتر با هم صحبت میکردن دکتر ب فلور میگه ک شبا تو خواب و حتی تو بیداری خودشو خیس میکرده درنتیجه این هم نمیتونه غیر منتظر باشه.
اما درمورد دیوونه شدن محمود خان:
همون طور ک تو داستان اومده محمود خان ی مدتی دیوونه شده بود و تو آسایشگاه روانی بوده اما وقتی بیرون میاد رفتارش تقریبا عادی بوده و هیچ نشونه ای از دیوانگی دیده نمیشده پس ب نظر من این میتونه غیر منتظر باشه
هرچند با توجه ب گفته ی شما این سوال جنبه ی سلیقه ای داشت
یه حسی به من میگه این اعتراضا فرمالیته اس.خیلی بعید میدونم کمیته تجدیدنظر کنه.اگه سوالیو حذف کنن ینی قبول دارن اشتباه کردن و خب...
با شلغم موافقم ! شما خودتون رو هم بکشین فوق فوقش نهایتا اونم دیگه چی بشه ۴تا سوال رو تغییر بدن !!!! با این چهار تا سوال هم اینقدر درصد بالا پایین نمیشه !!!!!!!!تازه بعدش میگن توی واسخنامه اشتباه زدن بودن !!!!!!
اجازه داریم درصدامونوبگیم آیا؟؟؟
پاسخ:
نگویید لطفا.
چرا اینقدر نسبت به پیشبینی کف حساسیت نشون میدن؟
واقعا نمیفهمم چرا؟
خواهر من! درصدت رو بگو
سیاوش چند زدی??
حساسیت نشون میدن چون کف تعیین کردن براساس حدس و گمانه و این وسط ممکنه موهومات بعضی راجع به کف، خیلیارو مضطرب کنه
بچه ها بیاین درصد و کف احتمالیو فراموش کنیم بریم سراغ دین و زندگییییییی.که ظاهرا هرسال از سخت ترین درسای نهایی بوده.
چشمممممممممممم آدمین عزیز
ادمین
سلام، کسی برای سوال 59 اعتراض زده؟
لطفا جواب بدین.
ای بابا چه وضعشه تا امتحانات تموم بشه خوب من روزی ده بار باید اینجا سر بزنم ببینم چه خبره 
بابا نتایج زود بزارین ما رو خلاص کنید
اینقدر زحمت کشیدم تایپ کردم تو نظرات خصوصی کاشاینجا تایپ میکردم بچه ها میدیدن
حیف
با سلام دوست عزیز و بزرگوار
ان شاءالله ماه شعبان برای شما ماهی سرشار از مهر و برکت باشه
اگر امکان دارد و در صورت صلاحدیدتان وبلاگ ما را با نام رمضان 94 در پیوندهایتان قرار دهید.
موفق باشید و سربلند
یا علی
نتایج کی میاد؟
من که واقعا نمیتونم به المپیاد فکر نکنم.
مانع دینی خوندنم هم شده.
امیدوارم شما اینجوری نباشین.
چاره ای نیست باید "بنشینم و صبر پیش گیرم"
کی میزنن نتایجو؟کارنامه هم بهمون میدن یا فقط نتیجه اعلام میکنن؟
59کاملا درسته چرا اعتراض دارید شما??!!
توی پاسخنامه تشریحی اینجا هم نوشتن.
و توی حافظ نامه ی خرمشاهی هم نوشته شده.
که اگه تو مصراع دوم ولی رو به معنای پیر و مرشد بگیریم، و نهاد باشه گزینه ی اول هم درسته.
بعد از امتحانات نهایی واواخر خرداد!!:/
آخه یه چیزی طراح مگه شفیعی کدکنیه که نظر خودش رو بخواد اعمال کنه یه معلم باسواد که سوال رو گفتن طرح کن دیگه نباید بیاد از خودش آرا بده که ...طراح باید تابع استادان ادبیات باشه .مثلا همین گفتگویی بودن 
تو سوال 52 .آخه من نمیفهممم اصلا تمام ادبیات رو هم زیر و رو کنی همچین چیزی (به نام عنصر گفتگویی بودن نه در نوشته های  نیما پیدا میکنی که به همچین اصلی اشاره کرده باشه در نوشته های به جا مونده ازش نه از هیچکس دیگه)بعدش اصلا گفتگویی بودن تعریف دقیقی نداره یعنی چی اصلا؟حداقل نمیشه به عنوان هدف شعر نیما در نظرش گرفت.یا دیگه مثلا روایت گری .خب روایت گری تو شعر حمیدی شیرازی مخالف نیما هم هست.دلیل نمیشه هدف حسابش کرد.یا وحشی بافقی هم روایتگری داره. بهتر بود می نوشتن کدام گزینه بین شعر های شاخص سیمین بهبهانی و اهداف شعر نیمایی مشترک نیست نه غزل های شاخص!
چون توی منابع اعلام شده یک غزل بیشتر از سیمین نبود اون هم رو وزن نو سروده نشده بود بلکه وزن از وزنای پرکاربرد بود:ستاره دیده فروبست و شب دمید بیا/مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلن 
و از منابع باید سوال طرح بشه نه خارج از منبع اگه واقعا سوالا المپیادیه
اگه واقعا المپیادیه سوالا باید این سوال حذف بشه.منم خنگ بازی دراوردم و گزینه های دیگه وسوسم کرد.تازه غزلیاتشم خونده بودم دو سال پیش.
فقط یه غزل از سیمین؟!!!!!!!
بقیه چی بودن؟ رپ بودن پس؟ :{|
اره به رپ شباهتش بیشتره 
از خودم که نمیگم برو منابع سیمین رو بخون.هراربار بخون فقط یه غزل پیدا میکنی 
یکی هم به پست من پاسخگو باشه.حرفم خدایی. منطقیه 
جناب محمد امین@ اول یه سوال...فامیلی شما احیانا یکتایی نیس؟اخه محمد امین یکتایی فامیل ماس! نکته ی اول اینکه تمام شعرایی که از سیمین ارائه شده بود غزل بودن تنها تفاوتشون شیوه نوشتاری و وزنهای جدیدشونه.نکته ی بعدی اینکه هم روایت و هم گفتگو از ویژگیهای اونه.اصطلاح شعر روایتگر و شعر دراماتیک به خاطر همینه.میتونید برای اطلاعات بیشتر به ادوار شعر فارسی و غزل معاصر علی اصغر بشیری مراجعه کنید
مرسی از شلغم عزیز برای پاسخگویی
آقای محمد امین فکر میکنم شما نوشیدنی گرم یا سرد رو شعر نو خونده باشید :{| :D
به نام خدا اینجانب شلغم پخته در پناه آرمان های امام راحل و دعای پدر و مادرم امتحان دینی میشم هیفده و نیم تازه خیلی خوشبینانه! و اذعان میدارم که لکه ی ننگی بر دامان جامعه ی المپیاد میباشم! :/
مال منم تعریفی نداره ! پاسخ کوتاها چند موردی باید باشه یا به موردی؟
نمیدونم.بستگی به تصحیحش داره.مال امام باقرو نوشتی؟یا اینکه چرا امام علی نزد پیامبر تربیت یافت؟بد بود سوالاش...

Salam bacheha

اصلا فقط سوالای بی اهمیت رو داده بودن

من واقعا خوب خونده بودم و البته تعداد سوالا کم بود کتاب دینی به اون قطوری فقط٢٧تا سوال اون هم تازه اسمش ٢٧تاس و اون بارم های زیاد...من خیلی ناامید شدم از خودم...

Shit to this exxxxam
باور کنید تقصیر من نیست.شما راس میگی این منبع رو خودتون ملاحظه کنید مثلا :
دلم گرفته ای دوست  هوای گریه با من
گر از قفس گریزم         کجا روم کجا من الی اخر
خب من با توجه به اینکه غزل مصراع اولش با تمام مصراع های دوم هم قافیس گفتم.بعدش ببین من با اهداف شعر مشکل دارم.نه با ویژگی شعر سیمین
اخه یکی نیست بگه اقای ...شعر رو اینطوری تایپ میکنن.که ادم به اشتباه بیوفته.
نه عزیزم من فامیل شما نیستم.
 
ینی من عمه ی طراح سوالای دینو زندگی رو ببینم فقط😠😕
بچه ها لطفا!!این جا یه وبلاگ ادبی است گویا!!!یه مقدار بیشتر توی صحبت کردنتون دقت کنین...!!!در ضمن جای حرف زدن راجع به دینی هم اینجا نیست..
فکر می کردم فقط من خراب کردم از جلسه که اومدم بیرون می خواستم گریه کنم منم همون18.5اینا در بهترین حالت میشم خیلی ازخودم ناامیدشدم.
راستی کلید تصحیح رو توی سایت کانون زدن اگه خواستین.
بعله بعله درسته معذرت میخوام ملیکا خانوم😒
آآآآآآآآآخ چی بود این دینی؟
داغون شدم داغون...
دیه تکلیف حسابانو فیزیکو هندسه م مشخصه:(((((((((
سوال 54 هر 3تا عکسا ی شماره داشتن پس اشفتگی جامعه بود نه گمگشتگی خودش
متاسفم
55 هم که عین متنه
56 هم نوشته و این حادثه غیر منتظر اتفاق افتاد و اشرف خانم اشتی کرد
من با داستانیاش مشکل دارم
معلومه هرکی اینجا میاد پیام میزاره درصدبالا زده بدبخت شدم.این همه ادم درصد بالا.چون اگه درصدتون پایین بود نمییومدین از دینی حرف بزنید.و هر روزم سر نمیزدید اینجا
بچه ها دوره به نظرتون از کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟توی ماه رمضون میذارن؟؟؟
سلام چرا کسی درصدشو نمیگه؟
برای اینکه ستاره بارون خواهی شد برادر!!!»
مینا ینی انقد مطمئنی ک قبول میشی ک منتظر دوره ای??
واقعا خوش به حالتون.اقا ترکی و انگلیسی و حتی یه زبون دیگه هم نمیشه درصد بگیم؟
ینی چی ستلره بارون میشم؟!

من المپ ادب که شرکت نکردم ! زیستم ! گفتم شاید بچه ها اینجا بدونن ! با هم شروع میشن دوره ها دیگه؟؟؟
@محمدامین
شماخودتم هرروز سر میزنی پس درصدت بالاست؟تازه کسی که درصدش بالا باشه که نگران دینی نیست چون میدونه قبول میشه.
@علی
یعنی اجازه نمیدن درصد بگی اگه بگی نظرت حذف میشه و ممکنه دوباره نظرها بسته بشه.

حالا اینارو ولش کنین عربی رو چی کار کردین؟ :))
خودم0.25تا0.5نمره غلط دارم.اونم برای بی دقتی الکی:((
سلام اگه اینجا انسانی داریم لطفا پاسخ دهید
المقابر برای تصحیح میشد گورها؟؟؟؟؟

من از تو واژه یاب پیدا کردم،اگه اون نبود‌،.،
در مورد تاریخ دوره... دو تا روایت مختلف هست. راوی روایت اول روابط عمومی باشگاهه که گفته بعد ازماه رمضون. و دومی هم کمیته ریاضیه که گفته از اواسط ماه رمضون :-\ 
والا نرگس من درصدم کمه فق یه ذره اامیددد دارم همین به امید اینکه بچه هایی که اینجا میان زیاد نزده باشن.ولی معلومه شما درصدت بالاس.
ببین یکد گورستان تصحیح میشه به گورستان ها
خداکنه همتون پایین زده باشین. والا مگه چی میشه منم قبول شم.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ سید محمد حسین قاسمی
@نرگس 
من یه سوال رو درست نوشتم ولی توضیح اضافی غلط نوشتم:)
خداکنه کم نکنن تا 20 شم
@محمدامین
درصد منم زیاد نیست ولی کم هم نیست روی مرزم هم امید دارم هم ندارم به خاطر همین هم خیلی استرس دارم خیلی وضعیت بدیه.
@سید محمد حسین قاسمی
فکر نکنم کم کنن فقط دنبال جواب توی کلید میگردن که ببینن اگه نوشتی نمره بدن خوش بحالت 
چنده درصدت نرگس؟
من ٦٩ زدم قبولم؟
خوب زدیا! آفرین
علی مسخره میکنی؟ یا واقعا ٦٩ درضد قبول میشه؟!!؟؟
یه دوستام ٦١ زده اونم قبوله؟
شما چن زدی علی؟
شاپور درصدت خیلی خوبی قبولی 
من درصدم چن درصد پایین تر از تو هس 
حیف یه درصدم یه درصده
من ازکف پارسال یه مقدار بالاتر زدم.بچه ها درصد نگید نظرات و بردارن
خیر نبینید همتون خیلی درصداتون بالاس نامردااااااااا
@شاپور
من 4 تا ازسوالارو یادم نمیاد چی زدم یعنی وقتی میخواستم جوابامو چک کنم جواب درستو انتخاب میکردم ولی یادم نیست که سرجلسه هم همونو زدم یانه اگه ازاون4تایکیش غلط باشه بقیه درست درصدامون مثل هم میشه
نمیدونم واقعا نمیشه درباره ی قبول شدن یا نشدن نظری داد امیدوارم 2تامون قبول بشیم
@محمدامین
کف پارسال مگه چند بوده؟
٦٢ بوده کف گویا!
پس درصد تو هم تقریبا مثل ماست!!!!
این همه میگی بد زدم!!!!
اعتماد به نفس من خیلی زیاده عایا؟؟؟
نه بابا مسخره چیه! انصافا خیلی خوبه. من از یکی از معلمای با سابقه ی المپیادمون نظرشو پرسیدم گفت احتمالن 65 باشه. منم 4 تارو یادم نیست چی زدم برای همین نمیتونم دقیق بگم.
نگران نباشین هممون ایشالا قبولیم! درصداتون خیلی خوبه.ایشالا همدیگه رو میبینین تو دوره.
بچه‌ها یکی70بزنه چند درصد احتمال قبولی داره آیا??
محسن جان فامیلیت کساییانه؟
بچه ها خبر دارید دو نفر از بچه های اینجا بالا ٨٠ زدن؟؟(شلغم و سقازاده)
ن شاپور جان
دمشون گرم ترکوندن ک:-)
منم دو نفر میشناسم بالای 80 زدن!
خب پس با این حساب قبولی من ک مالید:-)

مرسی.ادبیات انسانی،شعرحفظی ترم دو میاد فقط؟

 

پکد@شعر حفظی ترم اولم میاد.تو نمونه سوال قبلنا اومده
خیلی ممنون از شما.
علی کی ان اون دو نفر؟ اهل کجا ان؟ چند زدن؟
4نفربالای80!!!
خدابه خیرکنه تازه چهارتاشون تا الان شناخته شدن :(((
خیلیا رو هوا درصد میدن.تجربیات سال پیش نشون داد که یا بلد نیستن درصد بگیرن مثلا نمره منفی ندادن یا ضربدر سه نکردن یا اینکه حدسی یه چیزی گفتن. پارسال خیلیا میگفتن ما هفتاد زدیم هشتاد زدیم ولی قبول نشدیم و پارتی بازی ز ایناس بعدا که واقعا درصد گرفتن معلوم شد چهل درصد زدن مثلا تو پستای پارسال بگردین کامنتاشون باید باشه.اصلا نگران نباشین.بالای شصت و پنج واقعا درصد خوبیه و خیلی امیدوار باشه بالای هفتادم خودشو از نظر روحی اماده ی دوره کنه.نگرانی تا حالا نتیجه نداده ولی امید به ادم انرژی میده...
اصلا به حرفایی که درمورد درصد گفته میشه اعتماد نکنید خیلیا چرت و پرت می گن واقعا.
سحر منظورت چیه؟
ببینید بجه ها اگه به فرض اینکه هرکی درصدش از ۶۰بالاتر باشه اینجا و کف بینی ایریسک پیام گذاشته باشه فک نکنم از ۴۵پفر بیشتر ش

Fix you by Coldpay

Brilliant song off the new X&Y Album
tabbed by Ash and dre. 

email= ssetem@essex.ac.uk

ENJOY!:)


Standard tuning

Capo 3  

chords: 

C -     x32010
<tab> Cmaj7 - x32000
Am -    002210</tab>
C/G -   320013
F -     133211

Intro: C, Cmaj7, Am, C/G

Verse 1:
          C              Cmaj7      Am           C/G           
When you try your best, but you don't succeed
  C                Cmaj7        Am           C/G  
When you get what you want, but not what you need

C                Cmaj7        Am         C/G  

When you feel so tired, but you can't sleep
 
                C, Cmaj7 ,Am, C/G  
Stuck in re - ver - se.


        Verse 2:

          C              Cmaj7         Am         C/G   
 
When the tears come streaming down your face
 C              Cmaj7       Am        C/G   

When you lose something you can't replace
 C              Cmaj7       Am           C/G   

When you love someone, but it goes to waste
    C, Cmaj7 ,Am, C/G  

Could it be  wo - rse?


Chorus:

     F                    G

Lights will gu - ide you home
     F            G
And ig - nite your bones

     F              G 

And I will try to fix you


      Instrumental:       

      C, Cmaj7 ,Am, C/G  x 2 ( can be picked to mimic piano) 


Verse 3:


C          Cmaj7     Am     C/G            

And high up above or down below

C        Cmaj7      Am           C/G    
When you're too in love to let it go

         C           Cmaj7      Am           C/G    

If you never try, then you'll never know
<tab> C,Cmaj7,Am, C/G
Just what you're wor - th</tab>


Chorus:

     F                    G

Lights will gu - ide you home
     F            G
And ig - nite your bones

     F              G 

And I will try to fix you


Bridge:

Chords used for bridge only !!!
(Hammer Pinky where you think appropriate)

C   - x32013 ( notice pinky at fret 3)
         C/G - 320013
G*  - 320003

Instrumental - C, C/G , C , C/G , G*  x4


C             C/G

Tears stream,    down your face
C               C/G                   G*

When you lose something you cannot replace
C             C/G
Tears stream down your face
C   C/G  G*
And I.........

C             C/G

Tears stream,    down your face
C               C/G                   G*

I promise you that I'll learn from my mistakes
C             C/G
Tears stream down your face
C   C/G  G*
And I.........


Final Chorus: (quite slow, sung 1 octave lower)

    F                    G

Lights will gu - ide you home
     F            G
And ig - nite your bones

     F              G             C

And I will try to fix you


If you find any corrections email them to ssetem@essex.ac.uk

work of ash and andre

ه(حالا فک کن بشه بعد من که اینهمه میام سایت قبول نشم و وقتمو الکی هدر دادم و امید الکی داشتم)البته بعضیا رو میشناسم مثلا تو ایریسک ۵۰شده نظر گذاشتن.
اقا این اهنگ انگلیسیه دستم خورد ولش...شما متنی که نوشتم بخونید
به نظ من هرکی یه درصد قابل توجه زده باشه حتما یه پیامی میزاره
نه این طوری نیست دوستم جامعه ی آماری این جا خیلی کوچیکه الان بهترین کار نهایی خوندن اگه زیر هفتاد زدین بهش فکر هم نکنین نمیگم قبول نمیشید خواهرانه میگم نهایی مهم تره 
خودتونو فعلا درگیر نکنید 
خداوند ان شاء الله عاقبت هممون رو به خیر کنه
بچه ها چه قدر امتحان ادبیات مزخرف بود!!مخصوصا سوال رنگه!
شاپور اون دو تایی که میگم از بچه های حلی یکن! شنیدم امسال ادبیشون خیلی قویه! دوستم ک جزو اوناس میگفت پنج تا قبولی میدیم.
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۱ امیرعباس سقازاده
دوستان سلام
ضمن عرض خسته نباشید بخاطر سوالات مزخرف و بعضاً دشوار امتحانات نهایی،
بنده خودم شکر خدا تا الان ٢ تا ٢٠ قطعی دارم، و دینی رو هم که....( از ١٩ تا ١٩/٥)
از این بگذریم
دوستان عزیزم، اینکه کف حتی یک درصد از ٧٠ بالاتر نمیره تقریباً روی کاغذ قطعیه....
درمورد دوستان دلبندم در علامه حلی هم باید بگم بخدا عرض جسارت ندارم و احتمالا از نظر استعداد هم خبره اند ولی بسیار بسیار عذر میخوام، اگر با آپاسوم( نوعی جاندار پستاندار که الان داشتم درسشو تو زیست میخوندم) هم انقدر کار کنن و از یک الی دو سال قبل تا به امسال به صورت مداوم تحت عنوان رده ب و به دور از فکر و اندیشه کنکور و مدرسه کار کنن بالا ٨٠ میزنه! بنظر من که لذت کسب مدال در اینه که تو حتی زنگ های دینی و آمار و تاریخ هم بری سر کلاس و تو درسای مدرسه هم فعال باشی....!( اون موقع س که اگه ٨٢ بزنه آییییییی میچسپه!)
هرچند با این حال فکر نمیکنم همچین خبری صحت داشته باشه و ٢ نفر از یه مدرسه بالای ٨٠ زده و ٥ نفر قطعا قبولن!!! این خیلی احتمالش نادره
دوستان یک توصیه برادرانه،
اگر تا الان هم همش به المپ فکر کردید همین الان تصمیم بگیرین بیخیالش شین... انشالله همه قبولیم... من که بیصبرانه میخوام ببینمتون .... اصلا هم نگران نباشین همه قبولین... من خودم تا یه هفته بعد از آزمون حسرت میخوردم شبانه روز که چرا با وجود اینکه از منابع غیر درسی و زبان و عربی سر جمع ٣ تا غلط دارم، بخاطر سوالات مزخرف و حفظی و غیرمنطقی منابع درسی زیر ٩٠ زدم...:-( ولی دیگه عادت کردم
و الآن باخودم میگم حتی اگه جابه جا زده باشم یا تقدیر بخواد قبول نشم نباس غصه بخورم و واسه اون یه نفری که بجا من قبول شده خوشحال شم
دوستان سرتون رو درد اوردم... خیلی وقت بود کامنت نذاشته بودمو سر نزده بودم، تو دلم حرف زیاد بووو...
ما بریم زییییست😁
و من الله توفیق
آقای سقا زاده شما ماشالا خوب حرف میزنید ولی فکر میکنم حرف خوبی نزدید. راستش من بلد نیستم مثل شما قشنگ حرف بزنم ولی به نظرم مقایسه ی یک سری دانش آموز (حالا با نخبه بودن یا نبودنشون کار نداریم!) با یک حیوانی که نام بردید کار درستی نبود. ما نمیتونیم اونها رو به خاطر برنامه ی خوب مدرسشون درباره ی بحث المپیاد سرزنش کنیم و ارزش کارشون رو پایین بیاریم.
 در ضمن باید خدمتتون عرض کنم که تنها زنگی که این بچه ها نداشتند زنگ تاریخ بود و سر بقیه ی کلاس ها به خاطر تکالیف بعضا سنگینی که دبیران میدادند مجبور به حضور فعال بودند! 
کلاس های مربوط به المپیادشون هم از اواسط تابستان سال پیش شروع شد(نه دوسال پیش)
با این همه میدونم که شما قصد توهین نداشتید و امیدوارم در دوره هم موفق باشید!
این خودشیفتگی سقازاده حالم رو به هم زد....
هرکس هرجور قبول بشه برای خودش لذت بخشه و شما هم توهین کرپید دیگه لازم نبود عذرخواهی کنید! واقعا بدم میاد از کسایی که توهم ! هوش زیاد گرفتن ! بچه ها خیلی از کسایی که درصد بالا گرفتن اینجا نمیان . همین دور و بر خودم خیلیا از هفتاد بالا زدن ولی اصلا حتی یه نظر هم نذاشتن !!!!! آخه معیاره که میاین اینجا میشمارین چند نفر زدن!!!!!!!!!!حس میکنم بعد خوندن متن سقازاده حالت تهوع گرفتم ! آخه کسی ازتون خواست نمره هاتونو بگین؟؟؟؟
با این بچه بازی هایی که سر درصد و شعر و الآن هم درباره بقیه رقباتون درآوردین واقعا من جای شما بودم روم نمیشد پا شم برم دوره !!!!!! 
آقای سقا  زاده حرف دل ماهارو زدید.
nf جان البته من اگه بجای سقا  زاده بودم بالعکس با غرور و اعتماد به نفس پا به دوره میذاشتم. اتفاقا جسارت خیلی هم خوبه. نه مثل بعضی ها مثل موش آبکشیده همه را تحویل بگیریم. اگر حالت تهوع گرفتید لازم نیس بیاید اینجا نظر بدید برید رو تخت خواب بخوابید و هر چند ساعت یکبار از قرص زد تهوع استفاده کنید انشالله بهتر می شوید.
به نظرم که مشک آن است که خود ببوید !
الان با شرح درصد و نمراتتون و تخریب یک سری دیگه به چی میخواستید برسید ؟
عدالت اجتماعیه دیگه...به علت تجمع امکانات در پایتخت مدارس فوق العاده خوبی مثل انرژی اتمی و فرهنگ.ادب.فرزانگان ها و حلی های تهران به وجود اومد.نه تنها تهران بلکه اصفهان مشهد شیراز که اصلا قابل مقایسه نیستن با جاهای دیگه.من خودم بار اولی که رفتم فرزانگان اصفهان داشتم سرگیجه میگرفتم انقد باحال بود!حتی فرزانگان تبریز و قم هم برام تعجب آور بودن...کارشون اونایی که تو چنیین جاهایی ان خیلی ارزش داره.اما با اون امکانات منحنی پیشرفتشون افقیه.ینی اگه اینهمه موفقیت نداشتن جای تعجب بود.درود به شرف دختری که از کردستان مرحله اولو قبول سد درحالیکه حتی فارسیو درست صحبت نمیکنه و عاشق مولاناس.دسترسی به اینترنتم نداره.درود به شرفش...کلا منطقه ی غرب که ما هستیم و کردستان و کرمانشاهان و ایلام و...چون جدایی طلب ان و اقلیت های مذهبی بهسون توجه نمیشه و واقعا امکاناتشون کمه.تازه همدان که من زندگی میکنم قطب غربه.بهتر از بقیه اس.هم به تهران نزدیکه هم خیلی مدرنه ولی بقیه شهرا ...با این وجود هرساله کلی رتبه خوب کنکور میدن این مناطق.ارزش کارشون بیشتر نیست؟قابل مقایسه نیستن واقعا...من میتونستم مثالایی از سیستان یه جاهای دیگه بزنم ولی اینارو گفتم چون با شرایطشون کاملا اشنام.نمیخواستم رو هوا بگم.دعا کنین وضع مملکت درست بشه...عدالت...برابری....الان اشک تو چشام جمع شد...برای مردم یمن هم دعا کنید واقعا ببخشید که طولانیه.واقعا ببخشید...
باید واسه المپیادم مثل کنکور سهمیه منطقه بذارن :))
من یه هفته بعد از عید از طریق مدرسه فهمیدم که قبول شدم مرحله2رو.
بعدا با این سایت آشنا شدم چون برای مرحله اول زیاد کار نکرده بودم جدی پیگیری نمی کردم.
حالا یه عده از تابستون کلاس داشتن.
من اگه از اول عید کلاس داشتم ویاحداقل خودم خبردار میشدم میخوندم الان حداقل بالای75زده بودم.
4تاسوالو از کتاب ادبیات انسانی چون نخونده بودمش نتونستم جوب بدم(چون بیشتر وقتمو رو منابع غیر درسی و تاریخ ادبیات گذاشته بودم)
ولی خب اون ها هم تقصیری ندارن وکار خیلی خوبی هم میکنن که از امکاناتی که دارن استفاده میکنن.
واین که مدرسه نرن هم اصلا اشکالی نداره چون هدف مهم تری داشتن و برای اون تلاش کردن.

البته تهرانیام مشکلات خودشونو دارنا مثلا سرب موجود در هوا باعث تخریب سلولها و ترافیک و سروصدا باعث اتلاف وقت و فشار عصبی میشه.اما خب خیلی بی عدالتیه....چیزای بزرگتر از اینم بی عدالتین...ای کاش... افسرده شدم...بیایید بر گور عدالت و آزادی بگرییم...مدفون شده زیر نقاب کثیف دموکراسی...
اگه بعضیا با هم قبول شن دوره قابلیت تبدیل شدن به جنگ جهانی سوم رو داره :{|
#فیک #اشک
من درست با شروع خوندن واسه مرحله اول المپیاد تو سایت هستم و تمام نظرها رو هم خوندم ولی سرهم شاید تو این چندین ماه چهار بار نظر گذاشتم بچه ها اینجا یه اجتماع خیلی کوچیه شما اگه نتوتید اینجا باهم کنار بیایین فردا روزی که وارد اجتماع بزرگتر میشین  میخواهین چیکار کنید خوب؟!
اینکه از در صد هم باخبر بشیم به نظر من خیلی بد نیست این بده که مثلا من پنجاه درصد زده باشم بیام اینجا بگم نود و نه درصد! منظورم به شخص خاصی نیست اینجا یه دنیا مجازی مسلما ما هیچکدوم بهم اعتماد نداریم الان وضع یه جوریه تو دنیا واقعی هم نمیتونم بهم اطمینان داشته باشیم !!!
دوستای خوب من خواهر های نازنینم برادر های خوبم همه ی این حرف ها  بعد از مرحله اولم بود حاضر قسم بخورم حداقل شش نفر گفتن امکان نداره که درصد زیر پنجاه قبول بشن ولی شدن نمونه اش خود من
 من الان کاملا از المپیاد دست شستم و گذاشتمش کنار چون51 درصد زدم  حتی ذره ای هم به قبولی فکر نمیکنم ولی خیلی میایین اینجا این پیام های شما رو میخونن و نامیدی تمام وجودشون و میگیره گند میزنن به نهایی و نمره دیپلمشون درست مثل روحیه که من بعد از مرحله اول با خوندن کامنت ها داشتم 
شما دوست خوب من بهتر نی بجای اینکه بقیه رو تشویق به خوندن نهایی کنی خودت دست از تخریب روحیه چه عمدی و چه غیر عمدی برداری خودتم بری درس بخونی بازم میگم منظور کس خاصی نی کلی گفتم ببخشید طولانی شد

شلغم جان من در خیلی از مطالب باهات موافقم اما خیلی از جاها رو بی منطق و احساسی صحبت کردی...

مثلا اگه مشکل جدایی طلبی یا اقلیت بودن یک سری از مردم شریفمون بود اتفاقا بیشتر بهشون توجه میشد تا مشکلی پیش نیاد(والا ما نه اینور نزدیک مرزیم نه اونور نه قومیت خاصی هسیم و نه... ولی امکاناتمون یک دهم تهرانیا نیس)پراکندگی ناموزون امکانات یه امر طبیعیه مخصوصا در مورد پایتخت ها و در همه جای دنیام هست... بیشتر افرادیم که مثلا نخبه میشنو از کشور میرن همین افرادی هستند که از اول امکانات و هرچی لازم داشتن دم دستشون بوده و برای خودشون ملاک یا ارزش تعریف نمیکردن درصورتی که چقد بچه های گل شهرستانی(خودمم شهرستانیم:)البته تعریف از خود نباشه دوستانو میگم) با وجود کمبود امکانات با سعی و هوش خودشون درس میخوننو موفق میشن و چون واسش زحمت کشیدن قدرشو میدونن و واسه خودشونم ملاک و ارزشایی بالاتر از مادیات قائل هستن

البته اینایی که گفتم مطلق نیست و تو تهرانم خیلی بچه های گل وباهوشی داریم...ولی خب بازم نمیشه از یه عده بی سواد که به زور معلم وکلاس میرن جایی که حقشون نیس چشم پوشی کرد

در ضمن میخواسم بگم بچه ها...با هم دوست باشین لطفا^_^

شلغم جدایی طلب اند؟کی گفته این ها جدایی طلبن؟بله،تحت ظلم و اجحاف و حق کشی قرار دارند،اون هم فراوون،اما مطمئنم به جز یک عده آدم ناآگاه کسی جدایی طلب نیست...
ولی واقعا ارزش کار اون کسایی که فارسی صحبت نمی کنن و از آذربایجان و جاهای دیگه قبول می شن بیشتره...
در مورد آپاسوم هم که فرمودن،با کلیت حرفشون موافقم و به نظرم صحیحه،حالا این که چطور مسئله بیان بشه و به یک عده بربخوره قضیه ی دیگه ایه...
بعدش هم،به قول یک دوست عزیزی،چه بسا افراد زیادی که هفتاد و بالاتر هم زدن و اصلا به فضای مجازی کاری ندارن...
وضعیت خود من الآن افتضاحه...نه المپیاد کاری کردم که با خودم بدونم قبولم و هم نهایی ها رو گند زدم...خداییش با همین سه تا امتحان اول،معدل نهایی هام رو یک نمره و نیم آوردم پایین.
بر وبچ شهرستان شما راست میگید این جا(تهران) امکانات بیشتره خیلی هم عادلانه نیست ولی ما هم بد بختی های خاص خودمونو داریم 
فی المثل تمام عید رو جلو معلم و مدیر میومدیم مدرسه بعد حتی حاضر نبودن ما رو از مشق های انبوه عید معاف کنن امتحانات میان ترم که جای خود 
البته مدارس سمپاد بهشته ولی نمونه ها نمونه ی واقعی پادگان اند واقعا اگه من بیچاره یه ذره مثل شما اختیار داشتم خودم تصمیم بگیرم چی بخونم 
درصدم خیلی بهتر بود .قبول دارم برای ادامه تحصیل شهرستان مناسب نیست ولی حال دبیرستانتونو ببرید که خیلی باحاله این جا ....
ولش کنید دل م خیلی پره....

هاهاها...کیا،گل گفتی.خوشمان آآمد.بیبیگ لایک...
شلغم تو هم که با این انتخاب اسمت درصد احتمال این که یک نفر بتونه باهات جدی صحبت کنه رو به زیر صفر کاهش دادی...یعنی تا میام دو کلام مخاطب قرارت بدم باز مجبورم یک-دو دقیقه ای با خودم بخندم...

حالا درصدش زیر صفرم نیس پس چطور من انقد زیبا با لفظ شلغم جان شرو کردم جدیم صحبت کردم؟:)))!

میتونیم بگیم حد درصدش از طرف صفر بیشتر میل میکنه به صفر:))

حسابان:((

بچه ها راسته میگن سال دیگه تاثیر امتحان نهایی توی کنکور35درصده؟؟؟؟!!!!
با این شرایط که من دارم امتحانارو یکی پس از دیگری خراب میکنم فاتحه م خونده ست.
ادبیاتوهرکار کردم نتونستم کامل بخونم با اون سوالای مسخره شون.حداقل1نمره غلط دارم.میدونم باید همین جا باید از خجالت آب بشم.
خیلی حالم بده...خیلی...
به شخصه خیلی خیلی خوشحالم که قبول نمیشم و مجبور نیستم در مدت دوره، دیدن سقازاده (ببخشید من عادت ندارم هم سن و سالهای خودمو با آقا و خانوم صدا بزنم) رو تحمل کنم.
واقعا منم دوست داشتم این سوالو کنم که چرافقط ایشونو با لفظ آقا خطاب میکنید؟ از بقیه محترم ترن مثلا؟
شنیدین توی ایران کلا برعکسه الفاظ؟؟؟؟ داستان اینجا و آقا و خانم هم گویا همین است!!!
واااااا! هویج خب فقط شما که اینجوری نبودی!هممون همین وضعو داشتیم! این که مشکل تهران نیس!مشکل همه المپیادیاس!!!!به قول یکی از دوستان بیگگگگگگگگگ لایک بهار جان!
ممنون از همه@من یه کم احساسی شدم فقط؟ اشکم درومده بود! تا حالا کسی ایلام یا. کرمانشاه یا کردستان یا اصلا همین تویسرکان رفته؟من دیگه خجالت میکشم از شهر خودمون ایراد بگیرم.الان که اصلا جدایی نمیطلبن ولی خودشون میگن به خاطر اتفاقایی که بعد انقلاب افتاد و تقصیر گروه خاصی بودهه بعد از دادن اون همه شهید در قصر شیرین و گیلان غرب بازم وضع بدی دارن.تازه من یه دختریو میشناسم تقریبا سی سالشه تا حالا تهرانو ندیده...با خودم مقایسه کرذم که به خاطر هر تئاتری زرت و زرت میرم تهران غر هم میزنم...برمیگردم ایرادم میگیرم...وای بر من...
بچه ها یه چیزی...من تا الان از هرکی پرسیدم به جز بعضی افراد خاص گفتن نهایی خراب کردن و...نگران نباشیم ترازش مهمه.یه مشاوری تو تلویزیون میگفت با همه ی اینها تراز تک درس کنکور از همه ممتره تازه به شرطی که تو زیرگروه رشته ی مودنظر مهمه.من خودم به شدت مریضم دارم تبدیل به شلغم لهه(لهیده)میشم و همش درگیر دکتر و دارو و...برا همین اصلا نتونستم بخونم امتحان دینی که واقعا خراب شد ولی ادبیات و عربی ظاهرا به خیر گذشتن ولی تا همینجاش خیلی داغونه. یا علی چقد تایپ کردم!فکر کنم مبتلا به پرچانگی نوشتاری شدم ها ها ها
بهتر نیست به جای فکرکردن به کف مشغول نهایی باشیم ....
من خودم با خوندن مطالب بچه ها نسبتا امیدوار شدم
ولی این حرفا فقط داره بین یک نمونه آماری کوچک رد وبدل میشه
بهتر بود به سایت سر نمیزدم ( حتی با اینکه امیدوار شدم) فکرم مشغول شد
حالا چیجوری حسابان بخونم :(
شلغم راست میگه،من خودم تهرانم مدرسمون واقعا امکانات خوبی واسه المپیاد گذاشته بود.کلاسا رو نمی رفتیم،استاد با سابقه کار چندساله آورده بودن که دقیقا نکته هایی که بهمون گفته بود اومد توی المپیاد،جلسه هامون خیلی زیاد بود،امتحانای مستمر رو گاهی از ما نمی گرفتن و....امید هم می دادن بهمون.
من سوم نیستم ولی دارم فکرمی کنم اگه سال دیگه قبول شم واسم لذتی نداره،چون هرکی باشه دوسال المپیاد بخونه قبول می شه دیگه!نمی خوام ارزش کار این افراد رو بیارم پایین چون خودم تلاش بچه هامون رو دیدم که داشتن خودشون رو می کشتن و بعضی وقتا فقط سه چهارساعت توی روز می خوابیدن ولی قطعا اون کسی که خودش می خونه هم تلاشش بیشتره و هم قبولی براش لذتبخش تره.
درهرحال امیدوارم کسانی که می رن دوره لیاقت قبولی رو داشته باشن.
ضمنا جامعه ی اینجا خیییییییلی کمه،شاید یک پنجاهم کسانی که المپیاد دادند اینجا باشند منم چون دومم همش اینجایم وگرنه دنبال درس و مشقم بودم و خیییییییلیارو می شناسم که المپیاد دادن و خوب هم دادن و شاید از اول سال تا حالا هم یه سر به اینجا نزده باشن.
آقای سقازاده لطفا"دقیقا" هدفتون رو از این حرفای مسخره بیان کنید.مثلا که چی "من دوتا بیست قطعی دارم، فلان آزمون رو n درصد زدم..."به ما چه ربطی داره؟نهایی و آزمون و استعداد فیاضتون!رو لطفا برای خودتون نگه دارید.از ادمین سایت تعجب می کنم که تندتند نظرارو می بندن و اون وقت آقای سقازاده اینجور نظرارو می گذارن که دل بقیه رو خالی کنن.
مردی نبود فتاده را پای زدن/گر دست فتاده ای بگیری مردی
با n.f موافقم.
بازم حق با شهرستانیاست بر منکرش لعنت 
ولی دوستام هیچ کدومتون تو مدرسه ای درس نمی خونید که افتخارش بیشترین معدل نمره ی نهایی کل کشوره 
من پارسال رشته ام ریاضی بود تابستون المپیاد شیمی میخوندم به هو از این جا سر در آوردم 
تهران مدرسه های عالی مثل مدرسه سحر زیاد داره ولی ما بد بخت بیچاره های محکوم به خر خوانی هم هستیم به هر حال ...
چرا این سقازاده اینجوریه؟؟؟!!!؟؟؟داشتم کامنتش رو میخوندم با یک لبخند کمرنگ تا ده دقیقه مونده بودم واقعا!!!!!الآن دقیقا تقصیر یچه های تهران چیه؟؟؟؟؟اونا که نخواستن جاهای دیگه محروم باشن که..... کار بچه های دیگه هم ارزشمنده :)
خدا درستت کنه سقازاده!!

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۰ امیرعباس سقازاده
خخخخ
چطوری نیما جون؟ اگه اشتباه نکنم شما آقای یوسفی هستید.
خوشبختم قربان

میگماااا خوبه من یه حرف زدم همه اومدن خودشونو خالی کردن.... مخصوصا خانومای عزیز
مطمئن باشید این کار من خیلی بتون کمک میکنه الان همتون هرچی تو دلتون بوده ریختید سر من و با کمال راحتی میرید سراغ نهاییا. ؛-) مخلص همتونم
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۴ امیرعبّاس سقّازاده
ضمن اینکه من بگم احتمال قبول نشدنم زیاده
١) تاحالا خیلی مورد داشته از ازمون یا امتحان بیام بیرون بگم عالی بود بعد میبینم گند زدم(هم بی دقتی دروارد کردن جوابا هک بی دقتی تو زدن سوالا)
٢) میترسم آه بچه ها پشتم باشه
تو رو خدا دعام کنین رفقا
و یه سوال
بنظرتون کف حداکثر چقدره؟
نه خیر آقای سقازاده!!!! من یوسفی نیستم!!!خیلی خوبه که اصلا به روی خودتون هم نمیارین !!!!!!!!!!!!!آدم چه کسایی میبینه!
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۴ امیرعباس سقازاده
چه چیزایی به رو خودم نمیارم دقیقا داداش؟
انشالله که قبولی رفیق
مشتاق دیدار
من چون می بینم به بچها برخورده که به شما می گفتیم آقا با اجازه دیگه با اسم صدا می زنم
امیر عباس اصلا نگران نباش هیشکی از دست شما ناراحت نیست(من به نمایندگی از همه) اتفاقا شما حرف دل بعضی ها رو زدید درمورد گفتن نمره های امتحاناتونم که یکی گفته بود چرا گفتید مگه قبل از سقا زاده یه تعداد زیادی از بچه ها ننوشته بودن ١٨ یا ١٦ یا ١٩/٧٥ یا... می شیم. شما چرا فقط به این یک نفر گیر می دین؟
ایشالله قبولی امیر عباس
از وقتی که با وجود اونهمه المپیاد خوندن و پیچوندن اکثر کلاسا فهمیدم که 67درصد زدم یکم!  ناراحت شدم و یه سری از خیال هایی که تو سرم داشتم به باد رفت... خیلی بی دقتی داشتم خیلی... ولی خوب الان دیگه گفتن این چیزا شرایط رو تغییر نمیده....تقریبا دیگه قید المپیاد و باشگاه و طلا و پیدا کردن رفقای مشتی رو زدم و نهایی رو هم جدی نگرفتم... خب احتمالا قسمت این بوده چون تلاشمو کردم... دیگه وقتشه برای زندگیم یه برنامه جدید بریزم و به اومدن روزای خوب امید داشته باشم! المپیاد برام پر از روزای خوب و خوش بود ولی این نیز بگذشت.(یادش بخیر) میتونم با جرأت بگم المپیاد تجربه ای بود که تا آخر عمرم به کارم میاد ‌‌؛ فهمیدم که آدم به هرچی  بخواد نمیرسه یاد گرفتم باید از مسیر لذت ببرم نه از نتیجه. میدونم خیلی زیاد حرف زدم ولی باید میگفتم تا خالی شم و با خیال راحت برم سراغ زندگیم! امیدوارم همتون تو زندگی موفق باشید، باشگاه به اونایی که قبول میشن خوش بگذره! فک کنم آخرین نظری هست که تو سایت میذارم.  خدافظی همگی! :-) :-( 

 .

بعد از یه مدت زیاد که اومدم اینجا برام خیلی جالب بود که میبینم هنوز بچه ها نظر میذارن!فقط یه چیز بگم:همونطور که میگن اگه میبینی یه خانواده ای خوشبخت هست ولی تو که توی زندگیشون نیستی تا واقعیت امر رو ببینی و این ممکنه چیزی باشه که نشون میدن این قضیه برای مدرسه هم صدق میکنه!تا وقتی درون یه مجموعه نباشیم نمیتونیم با اطمینان بگیم امکاناتش عالیه چون از حرف تا عمل به اندازه همت و تلاش فاصله هست!;)
سلام بچه ها من میخواستم بگم اگه میشه برا منم دعا کنین قبول بشم با اینکه دصدم پایینه اما واقعا هنوز امیدوارم شماهم نگران نباشید به نظر من امسال یه سال کامل متفاوته و هرچیزی امکان داره دلیل نمیشه چون کف پارسال 62بوده امسال چون آسونتر بوده پس کف میره بالا تر چون اولا به نظر من که آسونتر نبوده و دوما بچه های امسال که همون بچه ها نبودن پس واقعا همه چیو بسپرین به خدا بعد من خودم یکی از بچه های تهرانم و تقریبا میشه گفت مدرسم هم مدرسه ی خیلی خوبیه اما میخوام بگم تو همین مدرسه خوب و استادای خوبی که برامون آوردن درصد بچه ها خیلی هم خوب نشد و این نشون میده که واقعا قبول شدن تو المپیاد یا هرچیز دیگه بستگی به تلاش خود آدم و خواست خدا داره ایشالا هرکی که واقعا تلاش کرده قبول بشه و بقیه هم تو کنکور یه رتبه خیلی خوب بگیرن و بازم میگم بچه ها برا منم دعا کنین چون واقعابا اینکه درصدم پایینه اما خدایی خیلی براش زحمت کشیدم و کلی حرف شنیدم ایشالا همتون رو تو دوره ببینم...
ایشالا قبولی طاهره جون تو هم واسه ما دعا کن...
واقعا یه سوالی شده برام چرا من اینقد تو زندگیم شکست خوردم .
واقعا تلاش کردم واسه ادبیات واقعا از همه بیشترررر اصن حوصله توضیحم نیس.این همه هم شعر گفتم اخرش هیچی فک میکردم شعر گفتن تو ادبیات و کلا فهم کتابای ادبی موثره ولی هیچ ربطی نداره.چون اگه موثر بود من ۱۰۰میزدم نه ۹۹هم نه .ولی الان ۶۴ و۶۵.
به خدا در تمام دنیا کسی رو نمیشناسم مث خودم زحمت کش تر تو شعر ۲۶۰غزل و این همه شعر نیمایی دیگه عددشو نگم...ولش ابروم میره بیشتر از این نگم.
یادتونه کلیله رو :زیرا که به بخت است  بهره مند میگرددتن او نه به جد جهد
راسته خدایی
@خوبم مرسی
67که درصدی نیست که ناامید باشی.منم تقریبا تو همون حدود زدم ولی هنوزم امید دارم.ولی حرفایی که زدی حرف دل من هم بودم.واقعا از روزایی که برای المپیاد می خوندم لذت بردم و حتا اگه قبول نشم پشیمون نیستم چون چیزای زیادی یاد گرفتم و لحظات زیبایی رو تجربه کردم.هرچند باعث شده که امتحان نهایی ها رو خراب کنم.واگه قبول نشم واقعا ضرر کردم.
@tahere
ایشاالله قبول بشی اگه دوست داشتی درصدتو بگو امیدوارم دوتامون قبول بشیم و تو دوره همو ببینیم
@محمدامین
المپیاد یه بخشی کمی ش به درک ادبی برمیگرده بیش تر به مطالعه منابعه.بعدش هم نمی تونی به اینن راحتی بگی که فقط من کتابای ادبی رو میخونم و فقط من برای شعر تلاش میکنم و اینا...من خودم هم شاعرم 2ساله که بهترین انجمن شهرمونو میرم وبرای شعر تلاش زیادی کردم تعداد شعرام زیاد نیست چون نمیتونم هرچیزی رو به عنوان شعر از خودم قبول کنم وسعی میکنم سطح شعرام بالا باشه(اینارو برای تعریف از خودم نمیگم فقط برای اینه که بگم خیلی از بچه های اینجا هم ممکنه شاعر یا داستان نویس باشن و تلاش زیادی هم کرده باشن)ولی خب اینا هیچ ربطی به المپیاد نداره چون المپیاد یه سری منابع مشخص داره که هرکی اونا رو کامل بخونه وکاملا مسلط باشه اگر هیچی هم از ادبیات ندونه میتون حداقل90درصد سوالا رو جواب بده.هیچ وقت از این که ادبیات خوندی و تلاش کردی پشیمون نباش چون با لذت این کارو کردی و به سمت علاقه ت رفتی.المپیاد هیچ چیزو تعیین نمیکنه.برای جشنواره خوارزمی هم حتما شعراتو بفرست هرچند اون جا هم اگه بخوای قبول بشی باید حداقل4.5 تاشعر آیینی و دفاع مقدس بگی :(( یکی از دوستام که پارسال مقام اورد بهم گفته و استادم هم حرفشو تایید کرد برای همین من که شرکت نمیکنم ولی خب اگه تو میتونی چنین شعرایی هم بگی شرکت کن چون اگه مقام بیاری مزایای زیادی داره تقریبا مثل المپیاده.65هم خیلی بد نیس میشه هنوز امید داشت.امیدوارم قبول بشی.اگه دوست داشتی یکی از شعرات رو هم بذار که بخونیم و لذت ببریم.

بچه ها دلم خیلی گرفته.المپیاد به من خیلی کمک کرد.خیلی چیزا یاد گرفتم.ولی باعث شد دیگه نتونم درسای مدرسه رو بخونم.چندهفته آخر بیشتر کلاسارو نمیرفتم.واقعا خیلی تلاش کردم.الان خیلی از درسام عقب افتادم.حسابان هیچی بلد نیستم:((ازاول هم میدونستم دارم ریسک میکنم چون من تقریبا از3هفته مونده به المپیاد جدی شرو به خوندن کردم حالا هم فقط منتظرم نتایج بیاد.اگه قبول نشم چیزای زیادی رو از دست دادم.تاثیر معدل توی کنکور رتبه مو خیلی بد خواهد کرد.امیدوارم نتیجه ی تلاشامو بگیرم و قبول بشم.خیلی حرف زدم ببخشید آخه اصلا حس درس خوندن ندارم و دلم خیلی گرفته...

محمد امین انقد نا امید نباش هرکسی تو زندگیش مشکل داره من خودم سر المپیاد خیلی اذیت شدم اما چون دوسش داشتم ولش نکردم واقعا هم انتظار داشتم درصدم خیلی خوب بشه اما نشد ولی بازم امید وارم حتی اگه قبولم نشم کلی چیز یاد گرفتم تو جریان المپیاد نه فقط ادبیات بلکه خیلی چیزای دیگه ناامید نباش ایشالا قبول
 میشی خدا حواسش هست به اونایی که واقعا تلاش کردن بی جواب نمیذارشون
ممنون پروانه جون ابشالا تو هم قبول شی
نرگس واقعا حرفای دل منو زدی من خودم اصلا المپیاد رو دوس نداشتم اما بعد انقد عاشقش شذم که نمیتونستم از جزوه هام دل بکنم هر وقتی هم که نمیخوندم کلی عذاب وجدان میگرفتم اما الان واقعا از اینکه کتابای مدرسه رو میخونم عذاب وجدان میگیرم و تا الان امتحانام رو خیلی بد دادم
سلام به همه ی دوستان خوب ادبیمون من 69 درصد زدم به نظرتون شانس قبولی دارم ؟؟خیلی استرس گرفتم دوستا ی حلی یکم همه بالا 80 زدن معلمام میگن امسال آسون تر از سال ها ی پیش بوده شما هم که همتون خوب زدید .
خلاصه که دیگه اصلا امید ندارم
باخوندن نظرات اینجا امیدم کم تر و کم تر میشه و انرژی م برای خوندن درس ها . این آخرین کامنتیه که تا بعد از امتحانا میذارم دیگه هم کامنت های اینجا رو نمیخونم فقط هر روز سر میزنم که اگه مطلب جدیدی باشه ببینم
خداحافظ دوستان
وقتی فکر می کنیم در اوج نا امیدی هستیم و همه چیزو داریم از دست میدیم...خدا برامون یه معجزه میفرسته...
طاهره ممنون ازتون مرسییی
نرگس من به همین راحتی میگم از همه بیشتر تلاش کردم چون به استاد کزازی استاد الهه قمشه ای و ... دیگه نگم چون هم ابروم میره هم ادعا میشه هم ممکن بد برداشت کنی.شعرامو.دادم و اون هاهم جواب دادن وجواب هخیلی بالاییی که اگر یه شاعر عادی شعراشو بفرسته ممکن استاد زیرشو امضا کنه ممکنه هم نکنه.ولی خب به من چیزی گفتند که کلا به کسی نگفتن. أگه خوستی ایمیل بده برات یه نامه از استاد معروفی بفرستم.اصن ادعا نیستا.اخه گفتی هرچیزی رو شعر حساب نمیکنم وگرنه واقعیت من هنوز چیزی به نام حقیقت شعر نگفتم.شعر واقعی.به نظر من داستان نویس واقعی هم کسی یه که به دولت ابادی نامه بده استادهم بهش بگه تو داستان نویس بزرگی میشی.من نوکر هرکسیم که  اینجا تو شعر و ادبیات زحمت کشیده به شرط اینکه واقعا زحمت کشیده باشه.
محمدامین عزیز
بی صبرانه منتظرم شعراتو واسم بفرستی اینم ایمیلم
mjkk1997@yahoo.com
نمیخواستم نظرارو بخونم ولی وسوسه شدم
nargesfarahi13771998@gmail.com
محمدامین چندتا از شعراتو برام بفرست با این حرف هایی که زدی خیلی کنجکاو شدم بخونمشون.
برا منم بفرس محمد امین
Shaki_s.mo2014@yahoo.com
اینم ایمیل من برا منم بفرست 
tahereseidi@yahoo.com
آقا یه پیشنهاد همین جا بذار دیگه چه کاریه باهم میخونیم
آقای محمدامین اگه امکانش هست بذارید همینجا همه استفاده کنیم