المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

بالاخره روزی که وعده داده بودیم رسید.

می‌توانید خیلی راحت فایل آزمون را در میانهٔ همین مطلب دانلود کنید و پاسخ دهید. البته توصیه می‌کنیم هم فایل آزمون را و هم پاسخنامهٔ خام آن را پرینت بگیرید، لباس و کفش بپوشید و پشت میز بنشینید تا شرایط‌تان کمی شبیه به آزمون اصلی باشد و به مزاحمت‌هایی مثل صاف نشستن، خستگی، نفس‌نکشیدن پا! و... عادت کنید.

این آزمون 60 سؤال دارد و فقط از منابع غیردرسی طرح شده است. از هر منبع (تاریخ بیهقی، شاهنامه، زمستان) 20 سؤال آمده است؛ ولی توجه کنید که هدف ما از طرح این تعداد سؤال، تمرین بیشتر شما و آشنایی‌تان با منابع و نوع سؤالات آزمون است و امکان دارد تعداد سؤال هر منبع در المپیاد اصلی، کمتر یا بیشتر شود.

   

دانلود فایل آزمون و پاسخنامهٔ خام (بخاطر پایان‌یافتن مهلت دانلود آزمون، لینک غیرفعال است)

رمز فایل: olympiad-adabi.ir (با حروف کوچک)

   

برای مشاهده و دریافت کلید آزمون، این فرم را پر کنید:

(هنوز فرصت دارید)

http://goo.gl/forms/Yicd2lNr7U

   

توجّه ویژه داشته باشید که فایل آزمون فقط تا ساعت 22 روز سه‌شنبه، 27 بهمن‌ماه، بر روی وبگاه قرار دارد و اگر لازم باشد نکته‌ای را دربارهٔ پاسخ سؤالات توضیح دهیم، بعد از این زمان خواهد بود، تا نکات آزمون برای کسانی که دیرتر از دیگران آزمون داده‌اند، ازپیش مشخّص نشده باشد.

     

راستی، جمعه (سی‌ام بهمن) که آزمون اصلی را دادید، به وبگاه یا کانال تلگرام سر بزنید تا از تاریخ ارائهٔ پاسخ تشریحی ما بر آزمون اصلی مطلع شوید.

نشانی کانال تلگرام: https://telegram.me/olympiad_adabi   

   

   

۹۴/۱۱/۲۳
المپیاد ادبی