المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

اعلان

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۵ ب.ظ

اول: گلایه...

به آمار زیر توجّه کنید:

تعداد دانلودها:

سبک هندی ..... 6197

جوامع‌الحکایات ..... 1019

آینه در آینه ..... 849

مقالات دکتر یوسفی ..... 772

کلیله و دمنه ..... 677

سیاستنامه ..... 367

 

تعداد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی:

60

   

پرسش 1: آیا نظرسنجی ما بجز برای کمک به خود شما و انتقال مشکلات به باشگاه نتیجه‌ای دارد؟

پرسش 2: آیا فکر می‌کنید گردانندگان وبگاه، برای وقت‌گذاشتن و اسکن‌کردن منابع، از جایی پشتیبانی می‌شوند و درآمدی کسب می‌کنند؟

پرسش 3: آیا پاسخ‌دادن به این نظرسنجی، دست‌کم در زمانی که منتظر اتمام دانلود یک منبع هستید، ارزش اعتنا ندارد؟ آیا زمانی بیشتر از یک دقیقه از شما می‌گیرد؟

پرسش 4: آیا نتیجهء یک نظرسنجی با جامعهء آماری 60 نفر، درحالی‌که جامعهء هدفش دست‌کم 3000-4000 نفر است، ارزش استناد دارد؟

نتیجه: بسیار از همراهی و همکاری شما متشکریم.

      


دوم:

منابع زیر جهت دانلود در سایت قرار گرفت؛ 

برای دریافت آنها، به صفحهء دانلود منابع بروید:

آینه در آینه، کلیله و دمنه، شاعران سبک هندی،

سیاستنامه، مقالات دکتر یوسفی (برگهایی در آغوش باد)، جوامع الحکایات

جدید:

غزلیات سعدی (با شرح دکتر خطیب‌رهبر)

همچنین:

دو برگ (چهار صفحه) از جوامع‌الحکایات که از فایل افتاده بود، جداگانه قابل دریافت است.

   

۹۲/۱۰/۰۸
المپیاد ادبی

نظرات (۵۲)

خیلی خیلی تشکر میکنم از مدیریت سایت که زحمت اسکن این کتاب هارو کشیده(واقعا هم کار پر زحمت ووقت گیری هستش)
امیدوارم هر چه زودتر بقیه ی منابع هم در اختیار داوطلبین قرار بگیره
پاسخ:
لطف دارید. ان شاء الله.
برای من فایل ها خالیه...
سلام ... ممنونم بابت همه زحماتی که میکشین. ایشالله بتونیم قبول شیم :)
پوزش ولی فایلها برای من باز نمیشن  .. چه کنم؟
پاسخ:
مطلبی در این ارتباط گذاشتیم.
بلی برا منم رو پی سی وا نشد ریختم رو تبلت اونجا باز گشته شد :|
ممنون از لطفتون:)
میگم اگه یکی همه منابعش رو عالی بلد باشه ، بجزعربی:| ، چی میشه ؟
طاهره@معمولا 5 تا سوال -که الب خیلی آبکیه-میاد تو مرحله اول مشکلی پیش نمیاد
ولیی تو مرحله 2 از یک سوال هم نمیشه گذشت :)
@ طاهره جان منم با این دوستمون موافقم.سوالای عربیش خیلی آسونه. یه نموره عربی یادت باشه براحتی 3 تاشو می زنی
عربی 1و2آبه،اما3...:| بعدشم ما هفته ای یه زنگ عربی داریم که از سروته کامپیوتر و تاریخ و ورزش زدیم شد یکی و نصفه ای.
این کتاب عربی3 انسانی که خریدم16تا درسه.میگن امسال کمتر شده.-یعنی کتابه قدیمیه-کتابفروشه گفت فقط تادرس10بخون.حالا عربی جدید چندتا درسه؟اگه مثلا 10تاست،10تاش عین قدیمیشه یا تغییر کرده؟
عربى جدید هم ١٦ درسه. ولى قسمتایى از کتاب مثلا بعضى از تمرینا حذف شدن. ولى مبحثا همون قبلیان.
نه نه نه اصلن درسا حذف نشده 
اگه بتونم سعی میکنم حذفیات کتاب عربی92 رو بذارم
ضمن این که مرحله اول عربی 1 و 2 میاد...
عربی 3 از عربی 2 اسون تره  :)
میشه زودتر مقاله های غلامحسین یوسفی رو بذارید؟
پاسخ:
چشم
اگر هم میشه ی اطلاعی هم از مصیبت نامه بدید :|

یک سوال مصیبت نامه فقط مقاله اول و دوم هست
من کتاب رو ندارم دارم از روی گنجور می خونم قبل مقاله اول و دوم یه بخش آغاز کتاب داره اون هم باید خوند؟
نه از آغاز داستان هست تا سر مقاله سوم
والا بی خدا خیلی سخته :/
من امروزنگ زدم باشگاه جلسه ی المپیاد ادبی بود گفتن احتمالا احتمالا احتمالا احتمالا یه تجدید نظری بکنن در مورد منابع
بازم میگم احتماااااااالا :!
دسشون درد نکنه ما رفتیم روزی 3  4  ساعت وقت گذاشتیم رو مصیبت نامه الان میگن شایــــــــــــــــد........
واقعن که :/
لطفن هر چه زودتر متن جوامع الحکایات و سعدی رو بذارید.
پاسخ:
چشم.
سلام . کی بقیه میاد رو سایت؟
خداقوت!
سعدی و جوامع رو زودتر بگذارید.
البته لطفن.
پاسخ:
چشم.
خیلی ممنون از منابعی که قرار دادین و زحماتی که میکشین.لطفا جوامع الحکایات رو زودتر از بقیه بذارین.پیدا کردنش سخته.
اگر براتون امکانش هس لطفا سوالات دوره های گذشته رو هم قرار بدین.
با تشکر
باسلام.دستتون درد نکنه که اینقدر سریع گذاشتین.بدون زحمات شما برای ما المپیاد سخت تر می بود.خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
سلام. خواهش می‌کنیم :-) موفق باشید :-)
من خودم ب شخصه 300 بار غزلای سبک هندی رو دانلود کردم آخرشم موفق آمیز نبود رفتم کتابشو خریدم :((
تازه تو نظر سنجی هم دو بار شرکت کردم :دی :))
پاسخ:
چرا موفقیت آمیز نبود؟ چه مشکلی داشت؟

salam vaghti gelatono didam tasmim gereftam ozve sham to saiteton

omadam begam mano dostam ham manabeo dan kardim ham kheili azaton mamnonim

پاسخ:
سلام و سپاس :-)
خداوند یاریتان کناد.
slm agha sabte nam keye???
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۹ زهرا علیزاده
faeze@

بالاخره توسایتش اومَد :)
سلاام دانلود میکنم باز نمیکنه:(
پاسخ:
مطلبی در این رابطه گذاشتیم.
این جا را ببنید
آقا این جوامع الجکایات  که گذاشتید، صفحه 228 و 229 جا افتاده!!! لطفن این دو صفحه را هم بگذارید.

البته خیلی زود.

سپاس
صفحه 236 و 237 هم نیز جا افتاده!!!
تصحیح کنید این نقص را لطفن به زودی.
پاسخ:
ممنون. چشم.
Vaghean kheyliiii mamnunam ke manabeo mizarid, merci ke befkre mahai k emkanate shahrae bozorgo sabtenam dar kelasao dastrec be manaba ro nadarim faraham mikonin, vaghti manabe elam shod man ghosam gerefte bod az koja peyda konam ke be tore etefaghi didam in site mizare o koli khoshal shodm
Mamnun ;) 
+rasti nazar sanjie kheyli khubi bod 
من فایل ها روگرفتم نرم افزارwinrarهم دارم اما فایل ها بازم باز نمیشه
پاسخ:
برنامۀ pdf خوان هم دارید؟ پسورد را درست وارد می کنید؟

سلام!!!من انسانی نیستم...میشه راهنماییم کنین برای عربی دقیقا چی بخونم...؟

یعنی عربی 1 و2 خودم با عربی 3 انسانی؟؟؟؟؟عربی 3 غیر انسانی نیست؟؟؟؟

پاسخ:
عربی 1 وعربی 2 انسانی و عربی 3 انسانی، لطفا.
عربی 1 که عمومیه
عربی 2 انسانی فقط ترجمه هاش فرق داره
از نظر قواعد دو سه تا درس خیلی راحت بیشتر داره
عربی 3 هم فقط معتلات مزید بیشتر داره با توابعو علوم بلاغی(بیان بدیع معانی)
از انقلاب کتاب درسیش رو بگیرید کتاب محوری گاج هم میتونه کمک کنه
ی کتاب تست جامعم ب درد کنکور و المپ با هم میخوره
در ضمن عربی 3 برا مرحله 2 هست
۲۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۰ کمیل غلامی
ضمن عرض خسته نباشید،سلام علیکم!خداقوت :)
من حداقل روزی دو بار اینجا رو نگاه میکنم ولی هیچ وقت روم نمیشد که بیام اینجا و کامنت بذارم که"خواهشن!غزلیات سعدی رو هم آپلود بفرمایید!"چون تا همین الان هم  بخش اعظمی از انگیزه و تمام منابع غیر درسی رو از اینجا گرفتم...
ولی خب،الان باقی منابع رو به اتمام است و غزلیات سعدی هم ناتمام و واقعا من نتونستم جایی پیدا کنم...
"خواهشن غزلیات سعدی رو هم آپلود بفرمایید"لطفن.
مشکل این بود ک ثانیه آخر فیلد میشد :|
خدا  لعنتشون کنه :|

سلام.خواهش میکنم مسئولین رسیدگی کنن یک جماعت منتظر 4صفحه جا افتاده جوامعن خواهش میکنم بفرمایید هرچه سریعتر که کی قرار می دید؟ و چطور باید اطلاع پیدا کنیم از اضافه شدنشون؟

دوباره کل فایل رو باید دانلود کنیم؟

اگر جدا بگذارید عالی میشه. خواهشا قبل یکشنبه  حلش کنید!....

در پناه حضرت زهراباشید...خداخیرتون بده...

سپاس از پاسختون...
خواهش
با اجازه از مسئولان محترم سایت
چون دیدم بچه ها خیلی سراغ عزلیات سعدی رو میگیرن گفتم تا وقتی که شما لطف کنید و زحمت اسکن رو بکشید یه نسخه ی اینترنتی معرفی کنم تا کار بچه ها راه بیوفته
غزلیات سعدی رو از اینجا بخونید...
ارادت


م
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۲ کمیل غلامی
ممنون بابت منابع.
اجرکم عندالله...
والا ما که امیدی به خودمون نداریم... به یه ماه نمیشه معجزه کرد. گفتم بیام به خاطر زحمات تشکر کنم و اینا. من برگ هایی در آغوش باد رو نداشتم و توضیحاتی که برای برخی فایل ها اومده هم خیلی کمکم کرد. خدا قوت بده به شما و همه کسایی که دارن واسه المپ می خونن.:)
دم شما گرم.

فقط یک سوال: این بخش سبک هندی، واسه کلیم و طالب، اشعار برگزیده هم هست یا فقط غزلیاتشون جزو منبعه؟؟؟؟
لطفن زود جواب دهید.
سپاس
پاسخ:
ابیات برگزیده هم هست.
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۵۱ زهرا علیزاده
xaled عزیز. هم اشعار برگزیده وهم غزلیات جزو منابعه .
لطفا اگه امکانش هست کم کم پست رفع اشکال هم بذارین براى مطالبى که تا حالا بچه ها خوندن. مرسى. :)
پاسخ:
چشم.تا جایی که بتوانی این کار را خواهیم کرد.
ی نتیجه جالبی ک من از تعداد دانلودا گرفتم 
با اینکه همه از 500 بیت غزل سبک هندی مینالیدن ولی تعداد دانلودش از همه بیشتره
اگه ب این توجه کنیم ک میشه با نخوندن همه منابع مرحله اول قبول شد
پس عقل سلیم میره منابعه اسون رو میخونه و این ی منبع رو بیخیال میشه
ولی میبینیم ک همه هجوم اوردن هندی بخونن
این خودش میتونه بهونه ی خوبی برا کمیته باشه تا سهم سبک هندی رو بیشتر کنه...
پاسخ:
آقای محمّدرضا! شب امتحان گمانه زنی نفرمایید لطفا.ضمنا کمیته این جا را نمی خواند. نگران نباشید.
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۷ امیرعبّاس سقازاطه
اقا سلام. خسته نباشید. من که تو نظرسمجی تون شرکت کردم١١
بگذریم ببینید از اونجایی که من تو المپیاد بسیج نخونده تو مشور اوّل شدم میخوام بدونم المپیاد بسیج سخت تره یا دانش پژوهان؟!
٢)درسته بستگـــى به سوالا داره ولی میخوام بدونم تقریباً با چه درصدی قبوله؟! پارسال کف ٢٠٪ بوده ؟؟؟؟ تو رو خدا سریع جواب بدید!
٣) من از منابع یه مقداری از غزلیات سعدی مونده، یه مقداری از جوامع ، یه مقداری هم از سایست! کدومو بخونم تو این وقت کم!؟؟؟
پاسخ:
فکر کنم باید برای اعلام مطلب «کف وجود ندارد» پست جداگانه ای بگذاریم!
گزینش افراد برای مرحلۀ دوم بر اساس تعداد آنهاست، نه درصدشان. مثلاً فرض کنید ششصد نفر اول قیول می شوند. ممکن است نمرۀ نفر ششصدم یک سال 40 درصد باشد، یک سال 26.
دوست عزیز، مقایسۀ المپیاد بسیج و المپیاد بسیج درست نبست. چون منابع المپیاد بسیج، طراحان و منابعش متفاوت بود. همینطور تعداد زیادی از رقبای شما اصلا در این آزمون شرکت نکردند.

سلام.دو روز مونده تا المپ اما من فقط دوسه تا منبع غیر درسی خوندم...امید وارم این مرحله برا همگی ب خوبی بگذره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۳ کمیل غلامی
بیش از دو ماهه که ثابت ترین قسمت زندگیم اینطوره که روزی چند بار میام اینجا و پست های قدیمی و تکراری و کامنت های سال های گذشته رو میخونم،بعد میرم ادبیات میخونم،بعد خسته میشم میام اینجا میرم کامنتای بچه های دوره قبل رو نگاه میکنم،دوباره میرم ادبیات میخونم و این چرخه انقدر ادامه داره تا خوابم ببره...

بی شک اگه موفق بشم،این وب سایت مهم ترین نقش رو توی موفقیت من و امثال من-که معلم المپیاد و کلاس که هیچ!منابع رو هم اگه اینجا نبود،نداشتند-داشته...ولی اگه موفق هم نشم همه اش تقصیره این وب سایته که بخش اعظمی از اندک زمان استراحتم رو ازم گرفت و من معتادوار هر روز بخشی از زمانم رو به بالا و پایین کردن صفحاتش گذرونذم :)))

در هر صورت ممنونم از لطف تون و التماس دعا دارم.
گمانه زنی چیه خانوم مهرابی خودتون بیشتر من خبر دارید وضعیت مرحله اول چجوریه
من خودم 4 تا منابعو خوندم اونم دسو پا شکسه
چون میانگین کلاسمون تو ازمون بین سمپادی پایین شد معلما افتادن ب امتحان گرفتن
ولی میدونم ک اگه همون منابعو با دقت بخونم قبول میشم :)
و ب قول خانوم عبدیزدان...همه قبولین :دی
ممنون از اقای گودرزی و خانوم مهرابی بقیه ک شاید نشناسم
با اینکه حق کپی رایت رو دایورت کردید ولی بازم خیلی کمک مخصوصا ب ما شهرسانی ها کردین...

پاسخ:
من هیچ خبری ندارم، واقعا :)
 صرفاً امیدوارم که امسال همه چیز خوب باشد و بعد از امتحان همه از کیفیت آزمون راضی باشیم.
ممنونیم از لطف شما.
من دارم میرم....همگی دمتون گررررررررررررررررررررم!موفق باشید!!!!!!!!
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۳ محیا مقیمی
این گلایه رو خانم مهرابی ننوشته احیاناً ؟ :)
من شرکت کرده بودما !
پاسخ:
خیر. بندهء گودرزی از طرف تمامی همکاران وبگاه نوشته بودم.
سپاسگزاریم.
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۵۰ آریـــن ....
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی