المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

دریافت منابع مرحلهء دوم دورهء بیست‌وهفتم

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ب.ظ

دوستان عزیز،

سال نو بر شما مبارک باشد و سالی همراه شادی و تندرستی و پیروزی در پیش داشته باشید.

در مطلب گذشته عنوان کرده بودیم که تهیهء منابع، حداقل یک‌هفته طول خواهد کشید. با این حال، پیش از زمان وعده ‌داده‌شده، سه تا از منابع را برای دریافت از لینک‌های زیر آماده کردیم.

مطمئن باشید، تمام تلاش خود را می‌کنیم که باقی منابع را هم بزودی در اختیارتان بگذاریم. بنابراین، خواهش می‌کنیم در بخش نظرات، دربارهء اسکن منابع ابراز بی‌تابی نکنید؛ چراکه نیازی به این کار نیست و این کار تنها تعداد نظرها را بالا برده، باعث دشواری در امر پاسخگویی می‌شود.

   

از همراهی و همکاری‌تان سپاسگزاریم.

   

بیهقی   ::   شاهنامه   ::   ویس و رامین

رمز تمامی فایل‌ها:

olympiad-adabi.ir

۹۲/۱۲/۲۹
المپیاد ادبی

نظرات (۱۱۹)

۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۸ کمیل غلامی
من که زبانم قاصره از وصف حال الانم!
هیچى نمى تونم بگم!
اجرکم عندالله...اجرکم عندالله...
سال نو مبارکتون باشه.!

دعای خیر ما همیشه بدرقه راهتونه!

واقعا با محبتید

تشکر
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۷ زهرا علیزاده
سال نوتون مبارک*
بی نهایت بابت فایل ها ممنون :)
سپاس گزارم عزیزان
سلام.سال نوتون مبارک.ممنون از همکاری و کمکتون
خَعلی ممنون از دست اندرکاران وبگاه..
سال نو مبارک

تشکر فراوان از شما به خاطر زحماتتون . . .
وای دستتون درد نکنه خیلی لطف کردین عقل سرخم اگه میشه زودتر از بقیه بذارید خیلی کمیابه...
سلام.خیلی خیلی ممنون
سلام.دستتون درد نکنه.چرا جواب نظر منو ندادین؟
من رشتم ریاضیه و میدونم مدال طلاییا فقط حق ورود به رشته های ادبیات و هنررو دارن
اما نقره و برنز چجوریه؟اگه توکنکور سهمیه داره،اونم منحصر به ادبیات و هنره فقط؟یا نه کلیه؟
بسگی ب شانست داره ک وضع باشگاه چجوری باشه اون سال
+رشته ای ک میخوای بری
+توافق رییس دانشگاه
دانشگاه تهران خیلی خیلی سخته استفاده از سهمیه تو رشته های پرطرفدار...
دست شما درد نکنه
نورزتون مبارک
دل ما رو شاد کردید خدا دلتونو شاد کنه
شدیدا متشکرممممم
کارتون حرف نداره

سپاس فراوان....

بهارتون زیبا

به اشکان:
ممنون از جوابتون.
آخه المپیاد های دیگه مثل کامپیوتر و ریاضی،مدالای نقره و برنز 20-25 درصد تو کنکور دارن.میخواستم بدونم ادبیم اینجوریه یا نه.
رشته ای که میخوام برم یکی از مهندسی هاست.
@avina
المپ ادبیات خوندن ی علاقه ی خاصی میخواد که لازمش وارستگی از یوغ بعضی جبرهای سیستم آموزش و پرورشه...
ب نظرم قطعا صنعتی شریف قرار نیس کسی رو با مدال المپیاد تو برق و مکانیک و... پذیرش کنه...
اشکان:
آره خب منم علاقه شو داشتم که شرکت کردم...
میخواستم بدونم فقط...
باز ممنون که جواب دادین
اوکیه
یه چیزی
25% منابع درسیه 75% غیر درسی
درسته
لطفا سوال خانم محیا رو جواب بدید سوال منم هست

سلام. عیدتون مبارک

من نتونستم فایلارو دانلود کنم. کس دیگه ای مشکل نداشت با دانلودش؟؟؟؟؟؟

ازتون متشکرم
سال نومبارک
دستتون درد نکنه:))))))
قطعا غیر درسی ها بیشتره ولی هیچی معلوم نیست ک دقیق چند چنده
سلامی ب گرمیه دوره ی تابستانیه در راه :))
بعد مدت ها اومدم و صرفا خواستم علاوه بر دعای پربار بودن سال تعویض شده..از خانوم مهرابی ،آقای گودرزی و بقیه دست اندر کاران تشکر ب عمل آورم :)
و ی چن تا سوال اونم این ک تذکره شرح خوبی داره ک بی نیازمون کنه از کلاس رفتن؟
کدکنی؟:)
عقل سرخ گیر نمیاد،ندیدمش..ایا شرح دکتر پورنامداریان کافیه؟
کتاب از ترمه و تغزل مثل آیکه در آینه هست؟..قابل فهم هست برای ی ادم عادی؟
و اینکه از عزاداران بیل چجوری میخوان سوال بدن ب نظرتون...؟

ضمن عرض سلام و خشته نباشید و تبریک عید نوروز

می خواستم بدونم آزمون مرحله دوم چه زمانی هستش و اینکه آیا میتوانید یک برنامه مطالعه برای دانش آموزان غیر انسانی تنظیم کنید تا مدیریت زمان داشته باشند و بیشترین بازدهی را بدهند؟

ممنون

من که تونشتم دانلودشون کنم
اشکان؟دقیق نه
ولی حدودا 70-30 هستش؟
راستی کسی میدونه زبان و عربی چند تا سوال دارن؟
یه چیز دیگه
تاریخ بیهقی،آخرین صفحش ناقصه
یعنی آخرین خطش هنوز باید ادامه داشته باشه
جملش ناقصه
بقیشو نمیذارین؟
مگه 1200 نفر قبول نشدن ؟///؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا تو سایت فقط اسم 851 نفر هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش میکنم جواب بدین
با سلام.اگه میشه بقیه منابع رو هم قرار بدین
با احتساب زبان و عربی 60 40
هر کدوم 5 تا
به آقا یا خانم اشکان:طبق تحقیقات در استان یزد کسی با نام اشکان در ممرحله اول المپیاد ادبی قبول نشده است.مایلم اسم واقعی شما را بدانم.با تشکر از آقا و خانم اشکان!!!
اگه میخواستم همه بدونن ک واقعا قبول نشدم ک میگشتم یه اسم الکی پلکی از تو اون آدما میگفتم
نماد گرا باش فرزندم -_-
مدیران سایت؟من احتمالا فردا میرم کتابخونه دانشگاه فردوسی
اگر پیدا کردم منایعو میخوام واسه خودم کپی کنم
چونکه میخوام خیرم به دوستانم برسه اگر صلاح میدونید میلتونو به میلم میل کنید;)
که اگر تونستم pdfرو به شما بدم شمام بزنین تو سایت
لطفا خودتونم جواب بدید...چقدر عربی چقدر زیان
منابع درسی و غیره درسی چن چندن؟
متشکرم
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۲۳ حاجی فیروز ادبی
محیا خانم میشه اگه عقل سرخ و از ترمه و تغزل رو پیدا کردید خبر بدید؟

بعد بگید ایمیلمونو بدیم؟

نخیر من فقط به مدیرای سایت میدم اونا واستون میزارن

۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۰ حاجی فیروز ادبی
خب!باشه!

ممنون!
سلام.پس بقیه منابع رو کی میذارین؟؟؟

با سلام

می خواستم بپرسم قسمت های عربی تاریخ بیهقی را باید ترجمه کنیم؟؟!!

پاسخ:
شرح خلیل خطیب رهبر ترجمهء قسمت‌های عربی را دارد؛ ولی معلوم نیست که از آن بخش‌ها چگونه سوال طرح می‌شود.

سلام عیدتون شادباش...

واینکه کلا مرسی که ب سوالای همه ی دوستان جواب میدین واقعا مرسی...

پاسخ:
عید شما هم مبارک.

سلام دوستان

یکم دیگه طاقت بیارین.من امروز رفتم دانشگاه فردوسی اما متاسفانه گفتن تا 16 ام تعطیلن

و دعا کنید موفق بشم که فردا برم حرم.تو کتابخونش ثبت نام کنم و کتابارو براتون اسکن کنم

من فردا میرم...دعا کنید

پاسخ:
خانم محیای عزیز، لطفاً به زحمت نیفتید. کاری را که قولش را داده‌ایم، انجام خواهیم داد. ممنونیم از لطف شما.
سلام
من کتاب عزاداران بیل رو دارم نسخه pdf  اما از یه انتشارات دیگه
اگه میشه بگید قصه های چندم رو باید بخونم
پاسخ:
سلام. تمام قصه‌ها رو.
یه سوال
کلا چند نفر از سال اول تو المپیاد امسال قبول شدن؟ تو تهران 5 تا ولی شهر های دیگه چی؟
شما مطمین باشید مسیولان سایت همه منابع رو دارن
صرفا اسکن کردن فوق العاده مشکله
مخصوصا ک قطع و حجم بعضی کتابا برای اسکن کردن را دست نیس

امشب کلی گشتم دنبال منابع(تو اصفهان)تموم کرده بودن بیشترشو،همشونم می گفتن چرا ملت جدیدا "عقل سرخ" و "از ترمه و تغزل" رو زیاد خریدن ازشون...خلاصه ی کلام این که ممنون که منابعو میذارید،راه حل آخر مایید!
:)

سلام

بچه ها غم نخوید

من عقل سرخ و مثنوی رو خریدم

از صب تا الانم بیرون بودم

رفته بودم کتابخونه حرم

رسما دیگه مردم:(دیوان حافظش نابود بود

از ترمه و تغزلو گرفتم

تذکره الاولیا رو هم

واما سمک عیار رو نگاه کردم...اون صفحه هایی که تو سایت هستش وسط داشتان بود(کتابش ماله ساله 47 ایناها بود!نابود بود!)برا همینم من از کتاب "شهر سمک"کپی گرفتم اون صفحاتو!البته چاپ بنیاد فرهنگ نبود ولی مصححش خانلری بود و آپدیت تر بود

ایشالا فردا میرم آفیس بابام این منابعیو که گفتم میدم بهتون

شمام اگه چیزای دیگه رو دارین بهم بدین

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۹ حاجی فیروز ادبی
سلام به همگی

اینم از اون منبع انگلیسیه...


التماس دعا
با سلام خواهشمند است کتاب عزاداران بیل را نیز قرار دهید. با تشکر
سلام خانوم مهرابی
ممنون که جوابمو ندادید =))
میخواسم بگم تاریخ بیهقی رو کم گذاشتید این تا سر نامه ب قدر خانه :)
ببخشید درس گذاشتید نمیدونم خیلی گیج شدم :|

عزاداران بیل:http://readbook.ir/2351/

این خدمت شما!آسونه ولی 250 و خورده ای صفحس!

ضمنا بچه ها گویا مدیرامون الان کار دارن و دیر بهدستتون میرسه اگه برای اونا میل کنم

حاجی فیروز؟میلتو بده اگر خصوصی نیست

منابعو واست میفرستم

فقط سمک عیار یکم شبهه ناکه میدونی دیگه بالا گفتم

بقیه هم هرکس میخواد میلشو  تو کامنتای همینجا بگه

من ساعت 11 میرم برای اسکن کردن این چیزایی که دارم

از ترمه و تغزل آسونه و عقل سرخم خیلی سخت نیس اولاش یکم سخته بعد خوب میشه

غم نخورین بچه ها من هم هواتونو دارم هم دعاتون میکنم

موفق باشیم بحق دل سوخته ویس

الهی آمییییییییییییییییننننننننننننننننننن

سلام به همه.
من از ترمه و تغزل رو پیدا کردم ولی مطمئن نیستم درست باشه...
محیا میشه برای منم  بفرستی...؟؟؟؟؟
به امید موفقیت همه!

با سلام خدمت همه ی دوستان...

یه سوال داشتم میخاستم بدونم آیا احتمال حذف منبعی از منابع تو این مرحله هم هست؟؟؟

باتشکر

۰۷ فروردين ۹۳ ، ۱۳:۰۹ حاجی فیروز ادبی
مرسی محیا خانم....پس من منتظرم

اگ مشکلی بود بگو


محیا خانوم لطفا برای منم بفرستین.ایمیلم رو هم گذاشتم.ممنون

@mdrezaسلام شما همون سمپادی یزد هستید؟من ک انصراف دادم انشااله سال بعد.ولی خیلی دوس دارم بدونم شما تومرحله اول پذیرفته شدید؟اصا المپیاد چطوربود؟راستی سال نو مبارک.التماس دعا

مسافر@ قبول شدنش ک شدم ولی درصدم پایین بود
شرمنده ها اینجا داریم حکما چت می کنیم
اما محیا خانم اگه واقعا خیری تو کار هست که حتما و انشاالله هست رو یه سرور مثا بیان یا پرشین گیگ آپلودشون کن
که  همه بدون زحمت خاصی بتونن دانلودش کنن
برا الان نگفتم
نمی دونم اصلا هر جور دوس دارید
اگر فرستادید واسه ما هم بفرستید
دست شما درد نکنه
یا علی
یه سوال من ویس و رامین رو که توی سایت گذاشته بودین رو خوندم به هیچ سرانجامی نرسید فک کنم نصفه بود!

سلام محیا خانم .اگه میشه منابعو واسه منم بفرستین.ممنون

Ehsan.psy@gmail.com
یعنی الان انقدر زحمت میکشید همه این سه تا منبع و کتاب درسی هارو خوندین؟ به جای اینکه اعصاب دست اندرکاران این سایت رو با این کامنت ها خرد کنید بشینید ۱۵۰۰ بیت شاهنامه رو بخونید. خوبه تو متن نوشته اظهار بی‌تابی نکنید! واقعا اگه تاریخ ادبیات ۲  و زبان فارسی و ادبیات ۳ و این سه تارو کامل خوندین که حتما تو دوره قبولین! در ضمن اگه زنگ بزنین کتابفروشی طوس با پست میفرسته براتون همه منابع رو هم داره..


@mdrezaسلام چراااااااااخب؟؟؟؟؟؟شماک کوه اطلاعات بودید .کلیم خونده بودید.مشکلی براتون پیش اومد یا المپیاد سخت بود؟؟؟راستی من ازشما انتظار نفراولی ومدال طلا رودارم.درضم باید بعد ازرفتنتون به دوره بیاید به من مشاوره بدید چه جوری درس بخونم .موفق باشید انشااله
 و بزرگانی گفتند حرف راست جواب نمی دارد همی رضا جان
آقا رضا دمت گرم بسی زیبا سخن گفتی...
?salam be hame. shoma natayejetoon tooye samanatoon oomade
سلام محیا خانوم. اگه لطف میشه لطف کنیدو منابعو برا من بفرستید. البته من فقط سمکو عقل سرخو ندارم. تذکره هم شرح نداره. ویس هم همینطور!!! من مدال میخوام!!! البته دومم و هدفم سال دیگس! الانم همه کتابارو شروع کردم و تقریباً از ١/٣ تا نصف هر کدومو خوندم!( جز تاریخ ادبیات که برا شب آزمونه) . شانسم بالاس؟!(یعنی خوب خوندم)؟!؟
راستی ایمیل هم گذاشتم. منتظرم

سلام
میگم محیا خانوم اگر زحمتی نیست برا منم بفرستین من هیچ کودومو ندارم:(

اجرت با خدا

inam meilam...

سلام محیا جان واسه منم میل کن یعنی من دیگه اعصابم خورد شد از بی منبعی...
میلمم اینه...
بچه ها یکی جوابمو بده

@ رضا اونارو در طول ترم خوندم .تاریخ ادبیاتم گذاشتم سر کلاس ریاضی بخونم شاهنامه و ویس و رایمنو پروندشو بستم...تایخ بیهقی خیلی عربی داره باید معلم داشته باشم گیج شدم

بعدشم درسیارو بخوای نخوای بعد عید معلما امتحان مرگت میکنن!اونا خونده میشه عید فرصت طلاییه برای منابع کمر شکنمون!

@ سقا ؟نمیتونی شرکت کنی مرحله دوم رو اگر دومی!

@زهره میلتو ندادی که مادر!

@g:ببین باید بری تو سایت کلی المپیادا یعنی المپیادای همه چینه سایت اختصاصی المپیاد ادبی

برو توی گوگل بزن نتایج المپیاد... میاد برات

@ همه دوستانی که منتظر منابعین که من میخوام بهشون بدم

من به سمک عیار مشکوکم بهتونم گفتم!همشم میترسم مبادا اشتباهی کپی کرده باشم

و در عین حال بسیار شرمندتونم که نشد تا الان بدمشون بهتون!ولی اینو بدونید که هر روز تلاش کردمو هر دفه به یه مشکلی پیش اومد و نشد ولی بفکرتون هستم وحتی این منابعو که شما نداریدو من دارمو خوندم یه دور ولی زیر اشکالام هنوز خط نکشیدم که تمیز بدم بهتون(در واقع خودم باید دوباره بخونمشون)

گرچه که خیلی بهم گفتن احمق نده منابعو به بچه ها بزار نخونن تو جلو بیفتی(!!!!) ولی من فردا ایشالا از خجالتتون در میام و منابعو میدم خدمتتون...فقط میمونه دو نکته:1)اگر دسترسی دارین چک کنین ببینین اشتباه نذاشته باشم یه وقت!

2) دومی رو تو میلم بهتون میگم اینجا جاش نیس

موفق باشید همیشه و عید خوبی داشته باشین و منو ببخشین

خوش به حال اونایی که رشتشون انسانسه ...
نه خانوم! ما میتونیم آزمون بدیم فقط ازمایشیه! بابا من برا بسیجم یه ذره خوندم که تو کشور اول شدم. اینم میخونم هر چی خدا بخواد! بفرست!!!
من قبل هم بابت چت روم شدن عذر خواهی کردم

اما آقای سقا چرا جوش میاری برادر من

اون بنده خدا یه چی گف

کمیته که نگف 

البته شاید خدا نازل کرده باشه ولی کمیته که نگف

گف؟
زمانی ک"محیا"بر علیه سایت المپیاد ادبی خروج میکند =))
ببخشید مثل پارسال ترجمه پویتری رو هم میذارید؟
چرا سایت هیچ اقدامی نمیکنه مگه قرار نبود تا اخر این هفته خو هفته ک تموم شد...

میل کردم
محیا جان دستت درد نکنه خیلی لطف کردی انشاالله همدیگرو توی دوره میبینیم ...فقط یه پیشنهاد مثنویو از روی شرح کریم زمانی بخون کامل کامله به هیچی دیگه نیاز پیدا نمیکنی و تذکره هم اگه دستت رسید شرح شفیعی کدکنی مطمئنا از روی اون میاد ولی چون کمیابه توی شهر ما پیدا نشد و من مجبور شدم استعلامی بخونم...
سلام
من سمک عیاری که دارم مال چاپ بنیاد فرهنگ نیست کسی می‌تونه پاراگراف اول(یا خط اول) و پاراگراف آخر (یا خط آخرش) رو این جا بذاره؟
تذکره اولیا هم مال نیکلسن نیست و بر اساس کتابی که من دارم فقط ذکر بایزید رو شامل میشه درسته؟
صفحه 187 کتاب از ترمه و تغزل وسط شعر "مرگ فرهاد" می‌افته این شعر رو هم باید خوند؟
با تشکر!

redblueslow@gmail.com

mahya khanoom baraye mam befrestin

 

inam az emeil faghat lotf kon zod befres..

saba_salek@yahoo.com
salam.mahya jan mishe baraye manam mail konin?
merc
محیاجان
سلام
برای منم بفرست بی زحمت
mahsa.h555@yahoo.com
زهرا صفحه 187مرگ فرهاده تا اینجا که پیراهن سبز را به تن داشت...تذکره محمد استعلامی بخون شرح کمی از تذکره داره سمک اولین داستان ایینه بندی:اما چون خبر خوشی میرسد که مایه نشاط می شود...ولی من ص اخره سمکو ندارم میدونم دقیق تا کجاس به هر حال موفق باشی...
استعلامی نخونید تصحیح متفاوته
محیا جان میشه برای من دوباره بفرستی؟مثل اینکه نیومده...
ببخش که اینقدر روم زیاده!
شرحِ دکتر شفیعی کدکنی از تذکره‌الاولیا هنوز به چاپ نرسیده‌ است. 
سین دال@
درسته نمایشگاه امسال میاد تو بازار
من کاری ندارم که تفکر کی چیه

اما مسئلهٌ : چرا هکدیگرو می بریم زیر سوال؟

فکر می کنید زیر سوال بردن هر کسی کار سختیه

من از کسی طرفداری نمی کنم ها

تیکه هم نمی اندازم

خیلی ممنون هم که برا من فرستادید (این تیکه بود)

سلام محیا جان

اگه ممکنه برای منم بفرستین

تا الان صبر کردم و نمیخواستم مزاحمت بشم

ولی دسترسی بهشون خیلی برام  سخت بود..

ممنون میشم عزیزم.

ایمیلم:shirazi.fatemeh87@gmail.com

منم از قافله عقب موندم
محیا خانم لطفا برا منم بفرست
باتشکر

سلام ممنون از لطفتون

 فایل ها رو کامپیوترم نمی شناسه فرمتشون چیه و با چه برنامه ای باز می شه؟

پاسخ:
winrar و acrobat reader  نصب کنید.
محیا خانوم میشه برا منم بفرستی اونارو؟؟ خیلی ممنون میشم :اس

rebeca_buendia@ymail.com
سلام.من سال دوم هستم مرحله اولو قبول شدم.حالا میخوام بدونم اگر امسال مرحله دوم رو بدم و درصدم به اندازه ای که باید برسه،ایا اسمو. اعلام میکنن و فقط نمیتونم توی دوره شرکت کنم یا اینکه اسمم رو هم اعلام نمیکنن؟
پاسخ:
اسمتان را اعلام نمی کنند ولی می توانید کارنامه تان را از باشگاه بگیرید.
واقعا؟خوب کسی جواب منو نمیده؟
محیا خانم اگر برای منم بفرستین خیلی ممنون میشم.

آناهیتا خانم : نه کلا اگه نمره هم بیارین هیچی اعلام نمی کنن
سلام محیا خانم.اگه میشه منابعو واسه منم بفرستین.ممنون

منبع: olympiad-adabi.ir
سلام محیا خانم.اگه میشه منابعو واسه منم بفرستین.ممنون

Ehsan.Jahanpeima@gmail.com
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۱۰ حاجی فیروز ادبی
ممنون محیا خانم...

اجرتان با خدا
میگم محیا خانوم برای من چرا نمیفرستین؟؟؟ایمیلم که دادم تو نظر قبلیم
یکی از دوستان محبت کنه واسه بقیه که میخوان فوروارد کنه چونکه من نمیتونم .ارد میلم بشم سیستمم قاتی کرده ولی تا چن روز دیگه درس میشه
یکیم لطف کنه منبع خارجیه  رو واسم میل  کنه من نتونستم از اون لینکی که دادین دانلود کنم
مرسی
بچه ها؟چک کردین که درست باشه صفحاتی که من گذاشتم؟باز مثه این ویس و رامین نشه

سلام

خواهشا ترجمه ی منبع انگلیسی رو روی سایت قرار بدید.

ماها که انگلیسیمون خوب نیست خوندنشم خیلی برامون وقت گیره..



محیا !
کشته مرده احساس نوع دوستیتم!
میگم حالا کی داره به جز (محیا خانوم که سیستمش قاطی کرده) برای من بفرسته؟؟؟
سلام.اونایی که منابعو دارن لطفا واسه منم بفرستن

Ehsan.Jahanpeima@gmail.com
محیا میلتو بده میفرستم من

بچه ها هیچ کس شرح شاهنامه و ویس و رامینو نداره؟؟؟اونایی که منابعو گرفتن برای ما هم بفرستییییییییییییین البته لطفا!

محیا از سایت دانش پژوهانم نتونستی دانلود کنی؟!

azizekhub@yahoo.com
میلمو گذاشتم یچه ها
من بجز منابعی که در اختیارتون گذاشتم هیچی ندارم
هرکس منبع دیگه ای داره کمکم کنه لطفا
ّبچه ها واسه علی و لیللا نمیاد نمیدونم چرا
یه نفر دیگه واسشون میل کنه بی زحمت
ممنون محیا خانم بابت منابع
ای بابا من هرکار میکنم send نمیشه برات محیا

سلام
بابت منابع بی نهایت ممنون...هم از محیا خانم و هم فاطمه خانم.....
ااا.اومد:دی و خیلی هم ممنون واسه اونایی که فرستادی :دی

پریناز جان من واسه محیا میل کردم.

لیلی جان خواهش می کنم زحمتشو محیا کشیده.

slm b hame

parinaz az zahmatet mamnunam

lotf kardi

faeeze mamnunam az rahnamayit

vasam doa kon ,ba inhame talash hanuz natunestam gheyre darsiaro tamum konam

man yekam delsardam,,,vali, valiiiiiiiiiiii

ishala hamo mibinim

ba arezuye movafaghiyat vase tamame bache hayi k dars khoondan tu eyd

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی