المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

دو منبع دیگر

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ

داوطلبان محترم المپیاد ادبی

 برای دانلود متن و شرح آن سوی حرف و صوت به صفحهء منابع بروید.

 ضمناً، هر چند که باشگاه دانش پژوهان متن پیشاهنگان را بر وبگاه خود قرار داده است، (اینجا) باز به سبب درخواست مخاطبانی که خواهان این متن با کیفیت بالاتر بودند، مجدداً تصویر این کتاب را تهیه کرده‌‌ایم. این متن را نیز می‌توانید از صفحهء منابع دانلود کنید.

۹۳/۱۱/۰۹
المپیاد ادبی

نظرات (۱۴)

سپاسگزارم
سلام خواهشا لینک دیگه ای برای منابع بزارین این لینک هایی ک گذاشتین واسه خیلیا چار مشکله از جمله خود من
پاسخ:

لینکها را با چند دستگاه مختلف و از مکان های متفاوت امتحان کردم.

با چه مشکلی مواجهید؟

تلاش شما را ارج باید نهاد...حقیقتا متشکرم...
واقعا مرسیییییییییی
فقط مرحله 2 هم تنهامون نذارین...
ممنون از زحماتتون شاید مشکل از دستگاه منه نمیدونم جاها دیگه خیلی راحت دانلود میشه اما اینجا مینویسه خطا در بارگیری
پاسخ:
آدرس ایمیلتان و منابعی که نتوانستید دانلود کنید را بنویسید.
من خیلی اتفاقی وارد المپیاد ادبی شدم بدون هیچ شناخت قبلی اما ادبیاتم در حد معقولیه:-D به نظرتون امیدی هست میتونم تو این سه هفته منابع غیر درسی رو بخونم؟ با منابع درسی ک نیمی از سوالات رو تشکیل میدن مشکلی ندارم تو المپیاد ادبی معمولا چند درصد به بالا ها شانس قبولی زیادی دارن؟
سلام
اقا یه دونه ای خدا حفظ تون کنه.... خیلیییی ممنونم....دمتون گرم :X
دوست عزیز با نام"ادبی" با علاقه و تلاش بدون شک می تونید موفق بشید
مرسییییی یه عالمهههههههههه لطف کردید
سلام ممنون از لطف و زحماتتون مث اینکه مشکل از دستگاه خودم بودم از یه دانلود منیجر استفاده کردم و تونستم ک فایل هارو دانلود کنم بازم ممنون از پی گیری و لطفتون خداقوت
بابا دمتون گرم واقعا نمیدونم چه جوری تشکر کنم!فوق العاده اید شما:)
سوالی که پیش میاد اینه که قبل از به وجود اومدن این وبگاه المپیادادبیها منابعشون رو از کجا تهیه می کردن دقیقا؟!سرکلاس ما که همه -حتی استاد- منبعشون رو از اینجا گرفتن.
اجرتون با خدا:)ما که کاری از دستمون برنمیاد جز تشکر.خیلی خیلی ممنون.
پاسخ:
:))


سلام من تا به حال برای شما نظر نگذاشته بودم اما امروز اومدم از زحمتاتتون تشکر کنم. سطح سوالات هم خوب بود اما فکر کنم  پاسخ نامه ی منو صحیح نکنن!

۰۲ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۲ سید محمد حسین قاسمی
چرا پویا؟
یادم رفت کد رو تو پاسخ نامه بزنم!