المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

قبولی‌های مرحله دو- 1392

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

سلام دوستان عزیزتر از جان

بالاخره رقابت‌ها و امتحانات تمام شد و نتایج آزمون مرحله دوم هم آمد.

به تمام دوستانی که با پشتکار ادبیات خواندند و تلاش کردند که بهترین باشند، خداقوت عرض می‌شود و آرزوی بهترین‌ها.

به 44 عزیزی هم که از این مرحله با موفقیت گذشتند، تبریک خیلی خیلی ویژه می‌گوییم، با این امید که در طول دورهء تابستان هم به تلاششان اضافه کنند و بهترین نتیجه‌ای را که شایسته‌اش هستند به‌دست بیاورند.

دوستان خوبی هم که قبول نشدند... طبعاً المپیاد تنها مسیر آموختن و پیروزی نیست. هدف، ادبیات خواندن بود و دانستن بسیاری چیزها که شاید در خارج از مسیر المپیاد هرگز یاد نمی‌گرفتید. امیدواریم در مراحل دیگر زندگی بهترین‌ها را کسب کنید.

دانلود: نام و نشان قبولی‌های امسال

۹۲/۰۳/۲۶
المپیاد ادبی

نظرات (۹۴)

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۶ آریا زواری اسکویی
با سلام
من خوشبختانه جزو قبولی ها هستم. نمیدانم شادیم را چگونه توصیف کنم. از راهنمایی های ارزنده شما در طول  این مدت استفاده های بسیار برده ام و از این بابت بسیار ممنون و سپاسگزارم.خواهشمندم در مورد ادامه مسیر و چگونگی کلاس های تابستان و بخصوص منابع درسی اگر اطلاعاتی دارید مرا راهنمایی کنید.
با تشکر
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۱ پرهام رستگار(داوطلب سابق)
با سلام.من به همه دوستان پذیرفته شده تبریک می گم و در دوره براشون آرزوی موفقیت می کنم.خوشحالم که ادبیات خوندم  و با المپیاد آشنا شدم.من استحقاق حضور در دوره را نداشتم  و الآن واقعا یک ذره هم ناراحت نیستم.من این را به همه دوستانی که مثل من پذیرفته نشدند میگم که:عزیزان المپیاد آخر مسیر نیست زندگی مسیر های متفاوتی برای موفقیت را پیش روی شما قرار خواهد داد.من شخصا می دانم که کنکور برای من باقی مانده و اکنون که در المپیاد قبول نشدم عزمم را بیشتر جزم می کنم تا در کنکور موفق شوم.خانم سحر مهرابی،آقای سیاوش گودرزی ممنونم.ممنونم و مدیون به خاطر  تمام زحمات شما واقعا سپاس گزارم.و برای تمام دوستان چه آنان که پذیرفته شدند و چه آنان که نشدند در تمام مراحل زندگی صمیمانه آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ:
به امید موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی‌تان :)
آریا شما همونی که 78 درصد زدی؟
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۵ دیگه چه اهمیتی داره
من قبول نشدم.هیچوقت فک نمیکردم به این حال بیفتم.حالتی که مرگ واس ادم ارزوئه.الان شبه و هیچ کس خونمون بیدار نیست.نزدیک ترین دوستم المپیادقبول شده.اما من نه.تمام بدنم بی حسه.اشکامم یواش یواش داره تموم میشه.بدترین شب عمرم امشبه.به همه باورام شک کردم.فقط میخام یکی بهم بگه چرا نشد؟میخوام انقدربلنددادبزنم که شایدایندفه خداشنید.دفه های قبلم شنید ولی خودشو زد به نشنیدن.بیخیالم شد.کاش الان جای من بود تا میفهمید باهام چی کرده.کاش بود
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۳ داوطلب به دیگه چه اهمیتی داره
آقای (دیگه چه اهمیتی داره)امیدوارم برادرانه حرف مرا گوش کنید.عزیزم شاید من نتوانم شما را تسلی دهم اما فقط می خواهم بخوانی.نمی دانم انسانی هستی یا غیر انسانی اما بدان که من هم مثل تو قبول نشدم اما اصلا ناراحت نیستم نمی گم خوشحالم دارم بال در میارم یا...اما ناراحت نیستم و نخواهم بود.چون پیش خودم می گم تلاش کردم و نشد(حدودا شش ماه امسال و سه ماه پارسال)اما نمی گویم چرا نشدم چون می دانم حداقل 44 نفر از من بیشتر زدن.کامپیوتر که اشتباه نمی کنه.من هم یکی از دوستانم قبول شده که اگه این نظر را الآن می خونه بدونه که واقعا براش آرزوی موفقیت میکنم(کسری شیاربهادری)امانمی گم چرا نشدم چون می دونم اون ممکنه یک سوال از من بیشتر زده باشه.امیدورام خوب به حرف های بالام و این حرفام برادرانه گوش کنی.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۲ فاطمه یزدانی
منم قبول شدم...
ولی اصلا انتظارشو نداشتم!
اول از همه از استادم تشکر میکنم که  واسه خوندنم بهترین انگیزه دهنده بود...ممنون آقای خسروی.

و همچنین مسئولین سایت که خیلی واسه ما زحمت کشیدند.امیدوارم از نزدیک ببینمتون!

برای همه ی دانش آموزان آرزوی موفقیت در دوره های بعدی زندگی دارم.
دخترم.ریاضیم
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۸ داوطلب به فاطمه یزدانی
خانم فاطمه یزدانی.موفقیتتان را تبریک می گم.اما خواهش می کنم.واقعا از سر صداقت بگویید چند درصد زدید.خواهشمندم.(البته اگر تمایل دارید)قبلا گفته بودید 72 درصد زده اید.واقعا می خواهم می دانم همین درصد بوده یا بیشتر.(ابته این را قبل از اصلاح آن دو سوال فرموده بودید)
نمیدونم چی بگم
خوشحالی تلخی دارم
قبول شدن شیرینه ولی نبود دوستان بده
انشالله برای کنکور شاهد موفقیت دوستای عزیزم باشم
از مسئولان سایت یک دنیا ممنونم
منی که شاید نمیتونستم کل منابعو جمع کنم با کمک شما تونستم قبول شم
مرسی

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۴ فاطمه یزدانی
ممنون.

همون 72 درصد میشم،چون بعد از اصلاح یک سوالم درست و یکی غلط بود.

+با آقا متین موافقم...خوشحالی تلخ...منم الان حسش کردم.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۱۴ محبوبه کرمی
سلام... من به همه دوستانی ک قبول شدند تبریک میگم و خالصانه براشون آرزوی موفقیت دارم...
من قبول نشدم اما از استاد بی نظیرم جناب آقای شهریار خسروی کمال تشکر رو دارم ...
ب همه ی کسایی ک قبول نشدند و نارحتند:
زندگی ی روزی ی جایی یه مشت گنده ب آدم میزنه... خوبه ک الان مشتشو زد... حالمونو جا آورد و گفت هی فلانی شش دانگ حواستو جمع کن... رسمش اینه باید جون بکنی برای هدف... بیشتر از قبل تلاش کنی ... برای منی ک اینهمه خونده بودم و از بچگی هرچی کتاب شعر دستم می اومد میخوندم خیلی زور داشت ک قبول نشم... اما نشدم و با اینکه دارم از بغض میترکم نذاشتم اشکام بیان... چون راها بسته نیست و خون تو رگ ها داره سریع تر می دوه برای رتبه تک رقمی کنکور... با آرزوی بهروزی ...
با تشکر از سایت المپیاد ادبی و همه  و همه
خدانگهدار

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۱ داوطلب به فاطمه یزدانی
فاطمه خانم باز هم تبریک می گم.و آرزوی موفقیت دارم.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۹ سارا عبدیزدان
قبول شدم...اما میتونم حس اونایی که نشدن رو درک کنم...چون توی تمام این مدت فکر میکردم "اگه نشه چی میشه؟؟"...و یه روز فهمیدم هرچند قبول نشدن تلخه،اما لااقل به آدم یاد میده توی شرایط سخت چیکار باید بکنه...میدونم روزای اولش سخته،ولی به خدا توکل کنین و بلند شین
خدا گر ز حکمت ببندد دری.............ز رحمت گشاید در دیگری
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۳۱ نگار قدیمی
من هم قبول شدم.
تا حالا در سایت نظر ندادم اما همیشه پیگیر بودم، و برای راهنمایی ها ممنونم.
از استاد خسروی هم کمال تشکر رو دارم.
برای قبولیم خوشحالم اما از اون جایی که تنها فرد زنجانی حاضر در دوره ها خواهم بود، ناراحتم. (البته فکر کنم یه پسری هم از ابهر فیزیک قبول شده باشه!)
به هر حال
برای دوستانی که قبول شدن، به امید دیدار.
و برای افرادی که قبول نشدن، آرزوی موفقیت در همه ی مراحل زندگی.
سلام دوستان! :)
فاطمه جان تبریک میگم وقتی اسمتو دیدم خیلی خوشحال شدم که حداقل با یک نفر خراسانی اونجا آشنایی کمی دارم! چون من هم ازاینکه دوستان عزیزم قبول نشدند ناراحتم و به قول بعضی خوشحالی تلخیه!

 از سایت گرانقدر المپیاد ادبی صمیمانه تشکر میکنم و برای دست اندر کارانش آرزوی سلامتی و شادی دارم. 
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۰ فاطمه به شقایق
شما منو میشناسی؟
منم بهت تبریک میگم شقایق جان :)
خیلی ممنونم.
نه به اون صورت ولی یه گفتگوی کوتاهی همین جا راجع به درصداداشتیم نمیدونم یادتون میاد یانه
ولی من اسم شما و چند نفر دیگه که اینجا بودن یادم بود وقتی لیستو دیدم.
خیلی ممنونم.
نه به اون صورت ولی یه گفتگوی کوتاهی همین جا راجع به درصداداشتیم نمیدونم یادتون میاد یانه
ولی من اسم شما و چند نفر دیگه که اینجا بودن یادم بود وقتی لیستو دیدم.
آره یادم اومد.

پس به امید دیدار شما در باشگاه.

کسی میدونه ما باید الان چیکار کنیم؟
به امید دیدار :)
به سایت اصلی برین توی اون یه بخشنامه هست که نوشته شده باید کجا بریمو چیکار کنیم
من هم به نوبۀ خودم؛ از زحماتتان کمالِ تشکر را دارم.
اُمیدوارم همه چیز برایِ سال‌هایِ بعد و ادبی‌دوست‌هایِ بعد بهتر شود.

سلاممم منم قبول شدمممم :)
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۰ دیگه چه اهمیتی داره
اونایی که قبول شدن هیچوقت حس مارودرک نمیکنن.درسته شاید از قبول نشدن دوستاشون ناراحت بشن ولی ناراحتیشون ب زودی فراموش میشه چون یه خوشحالی بزرگ تودلشونه.قبولی توالمپیاد یه چیزه ورتبه تک رقمی کنکور یه چیز دیگه.حتی اگه رتبه یک کنکور هم بشی قبول نشدن تو المپیاد یه شکست بزرگه که من هیچوقت نمیتونم فراموشش کنم . رفتن به دوره همیشه حسرتی میمونه بر دلم.چون این فرصت دیگه هرگز پیدا نمیشه
دیگه دارن اذان میگن.یاد تمام دعاها وخواهش وتمنا ونذرونیازام با خدا افتادم.چطور ممکنه خدایی که میگن انقد رحیمه همه ی این چیزاروببینه وبشنوه و هیچ اهمیتی نده...
ما که -ضمن تشکّر- قبول شدیم؛
اونایی که قبول نشدن اعتراض فراموش نشه. قطعاً جای اعتراض داره.

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۵:۲۹ جواب‌بدید لطفا
اقای گودرزی اگه الان اعتراض کیم به سوالا فایده ای داره؟اگه بخوان الان به اعتراضات رسیدگی کنن ممکنه یسری از اونایی که قبول شدن ،قبول نشن. کلا ممکنه قبولیا خیلی متفاوت باشه.چی کار باید کرد؟
پاسخ:
فکر نمی کنم اعتراض به سوالها در این مرحله تاثیری داشته باشد.
خیلی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!
خیلی کمک کردین. از همه ی موسسین سایت ممنونم. خیلی خوبین.
بخشنامه رو خوندم...ولی اطلاعات دقیقی نداشت.

ببخشید اطلاعات دقیقی داره،به صفحات بعدش دقت نکردم :)
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۴ بیرستان فرهنگ 13

یک تبریک ویزه خدمت 5نفری که از دبیرستان فرهنگ 13 مرحله دوم المپیاد رو قبول  شدن

دوستای گلم من به تک تک شما افتخار میکنم  و از اینکه با شما توی  یک مدرسه درس میخونم خوشحالم من خودم قبول نشدم اما بی اندازه موفقیت شما منو خوشحال کرد انقدی که تلخی قبول نشدن در مرحله دوم  رو تا حد زیادی از یادم برد برای همتون آرزوی خوشبختی و سر بلندی میکنم  شما ها ثابت کردید المپیاد هم عرصه هنر نمایی و افتخار آفرینی بچه های فرهنگه  مثل کنکور، منتظر درخشیدن مدال های طلا رو گردن های شما هستیم

وظیفه خودم میدونم از سرکار خانم شه دوست و جناب آقای گودرزی کمال تشکر داشته باشم  از زحمات بی دریغ شما  بی نهایت سپاس گزارم...

به دوستانی هم که از مدارس دیگه شرکت کردند و قبول شدن  این موفقیت مهم تبریک میگم و امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون سر بلند و پیروز باشند

س.ا

من قبول نشدم، اما با تمام وجودم افتخار میکنم به دو نفر از دوستام که از خرد قبول شدن!
از خانم نژادحقیقی، خانم شهدوست و آقای گودرزی بسیار سپاسگزاریم!

ضمن تبریک به کسانی که میرن دوره

لطفا کسایی که قبول شدن به خوشحالی خودشون برسن وشعار های الکی ندن

چون تونمیتونی کسی رودرک کنی مگر آنکه جای اون فرد باشی

استرس قبول نشدن با اینکه قبول نشی هم از زمین تا آسمان فرق داره

 

دوستان م کسی رو میشناسم که با درصد 82 قبول نشده.ظاهرا درصد مهم نبوده!نورچشمی زیاد بوده.شماهایی قبول شدین باباهاتون چیکارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من حدود 80 در صد زدم خیلی هم امید داشتم ولی اسمم جز لیست نبود.حالا چکار کنم؟
منم مثل صد ها نفر دیگه که به این مرحله رسیده بودند قبول نشدم نمی گم برام مهم نیست ولی الان دیگه اون قدر ها هم ناراحت نیستم باید صبح من رو می دیدید بعد از نماز صبح اومدم اینجا تا ببینم بالاخره چی شد بعد از دیدن نتایج از همون موقع (ساعت4) تا 8صبح یه بند گر یه کردم هرکاری می کردم تا خودم رو آروم کنم نمیشد از تلویزیون ورادیو و گشتن بی خودی توی اینترنت بگیرید تا خوردن زورکی شام دیشب.....
من خیلی براش زحمت کشیده بودم خیلی دعا کرده بودم من هروقت یه چیزی از خدا می خوام و بهم نمیده بهش می گم (چون فقط از شما خواسته بودم حالا خودتونم باید آرومم کنید )جالب اینجاست که همیشه هم جواب می ده آروم می شم ولی از اونجایی که من پیغمبر نیستم تا حرف های آرامش بخش خدا بهم وحی بشه  خودم میرم سراغ قرآن
به هر حال عسی ان تکرهوا فهو خیر لکم
حالاخیلی بهترم برای تابستونم برنامه ر یختم و ان شاء الله موفق می شم نمیشه که برای گذشته عزاداری کرد:)
نمیدونم چرا ولی فکرکردم شاید حرف های من برای کسایی که مثل من داشتندروند روانی شدن رو به سرعت طی می کردند مفید باشه

یاعلی
موفق باشید

سلام بچه هایی که ناراحتید، اشتباه قدم برندارید

من اصلا تو این المپیاد نبودم یعنی اصلا دانش آموز نیستم. ولی اینو می گم بعدا می فهمید، تو زندگی اونقدر چیزای مهم تری هست که براش ناراحت شی و گریه کنی و ذله بشی که وقتی ببینیشون به این روزاتون می خندید. درسته ناراحتی داره ولی نه اینقدر که آدم بخواد روانی شه. یادم میاد خدای حسابان بودم تو مدرسه ولی نمره ی کاملو نشدم اونجا بود که حالی که الآن شما داشتینو من داشتم، ولی واقعا الان به اون روزام خندم می گیره. 

به س . این دیگه خیلی بی انصافیه !من قبول شدم پدرمم معلمه .واقعا جون من به نظر شما پارتی بازی بوده؟

 

من فکر میکنم یه اشتباهی شده باشه چون مثل دوستان دیگه منم خیلیارومیشناسم که درصدشون بالاترازاوناییه که قبول شدن!!!!!

درضمن مگه میشه فارس که هرسال جزو برترینهابوده امسال حتی یه نفرقبولی هم نداشته باشه

؟!!!!!!!!!

به نظرتون بایدچیکارکنیم؟؟؟؟؟ 

دوستان تهمت بیخود نزنید
من پدرم یک کارمند ساده اداره برق هست
مرحله اول هم من دوستی رو میشناختم که با درصد 76 قبول نشد در صورتی که کسایی بودم که با 60 قبول شدن حتی کمتر
بعدن که تحقیق کردن دیدن کد دفترچه رو اشتباه وارد کرده

من پدرم راننده ست و قبول شدم :)

احتمالا درصداتونو درست حساب نمیکنین :)))
سلام.چطور ممکنه من با 78 قبول نشم ولی یه نفر با 72 قبول شه؟؟
عامل دیگری به غیر از درصد در قبولی تاثیر داره؟؟؟
مسئولین سایت جواب بدهند لطفا!!!
شک نکن مینا جان که پارتی بازی بوده...مثل امتحانشون که یه مشت بی سواد طرح کرده بودند جواباش رو هم بااخره توش دستکاری کردن دیگه عزیزم.فک کردی اینا قانون سرشون میشه
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۰۰ به آنهایی که فکر می کنند تقلب شده...
ببینید دوستان....ما نباید به خاطر اینکه قبول نشدیم زحمت بقیه رو زیر سوال ببریم...
هر چند ممکنه اشتباهاتی رخ بده ولی دلیل نمی شه همه ی افرادی که قبول میشن رشوه داده باشن یا با پارتی قبول شن....ممکنه درصدتونو اشتباه حساب کرده باشین،اطلاعات غلط بهتون داده باشن یا هر چیز دیگه ای....شایدم هیچ کدوم این موضوعات نباشه ولی نباید به خاطر استثناها بقیه رو متهم کرد
همیشه از استان فارس از دبیرستان های فرهنگ و توحید حداقل 4 نفر قبول میشدن ولی امسال یک نفر هم ار فارس نیست! آخه چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟
این غیر ممکنه ... :)
من خودم قبول نشدم اما یه کم بد بینی رو دور کنیم از خودمون!
بعضی ها هستن که توی دفترچه، جوابایی که علامت زدن خیلی درسته اما از بختِ بد، سر یه سوالی که نزده بودن، همه‌ی جواباشون جا به جا شده. درصدی که گرفتن خیلی خوبه، اما واقعی نیست. و حتا خودشونم خبر ندارن.
درسته که از استان فارس کسی قبول نشده اما عوضش از مدارسی که هیچ وقت قبولی نداشتن تا حالا، یه آدمایی قبول شدن. زمان که می‌گذره بعضی‌ها دوره‌ی درخشش ِشون تموم می‌شه اما بعضی دیگه شروع به درخشیدن میکنن
:)
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۶ نگار قدیمی
پدر من هم، هر کاره ای باشه، هیچ ربطی به المپیاد نداره. افرادی که قبول شدن، برای بقیه آرزوی موفقیت تو کنکور میکنن، اون وقت شما بهشون تهمت میزنید؟ همه ی افرادی که قبول شدن، سوگلی بودن؟! یه ذره سعی کنید واقع بین باشید.

+
این پست "نگار به فاطمه یزدانی" رو من نفرستادم! مخاطب کیه؟؟؟!

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۸ بچه هایی که قبول نشدیم خواهشا بخونید . * *****مهم******
دوستان بیاید اخرین تلاشمون رو هم بکنیم.حتی اگه فک میکنید بی فایده باشه.خواهشا تمنا میکنم خودتون و هرکسیو که میشناسید بهش بگید که فرم اعتراض باشگاه راحتما پرکنید.شاید باتعدادزیاداعتراض اتفاقی افتاد.شایداین هم جزیی از امتحان خداست که میخادکسایی ک تااخرین لحظه ناامید نشدن وتلاش کردن روبه موفقیت برسونه.پس بخاطر جامعه ی ادبی کشور واز هم مهم تر خودونم که شده حداقل سوال هایی را که درهمین سایت اعلام شده که در ان اشکال ۱۰۰درصدی وجود دارد(سوالاتی که درقسمت پاسخ تشریحی با رنگ قرمز مشخص شده باذکر کد سوا ل) حتما اعتراض بزنید.این یه تمنای عاجزانه برای احیای حق ضایع شده از گروهی از دوستان همدرد است
اقای گودرزی چرا باز مارو رها کردید؟خواهشا پیگیر اعتراض ما باشید.بهون بگید واسه اعتراض باید چیکار کنیم؟چرا تو قسمت اعتراض اینترنتی ادبیات جزو اونا نیست . توروخدا کاری نکنید که حسرت سهل انگاری و کوتاهی در اعتراض تا اخر عمر همراه ما باشه . توروخدا جواب بدید
واقعا واسه آدمای ضعیفی که بعد از باخت چشم دیدن قبولی اونایی که زحمت کشیدن رو ندارن و حاضرن هر تهمتی بزنن متاسفم :|
اگه خودتونم قبول میشدین بازم این حرفارو میزدین؟!
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۹ مسعود به دیگه چه اهمیتی داره...
سلام خدمت همه.
تبریک به اون هایی که قبول شدن و اون هایی که تلاششون رو کردن.
منم قبول نشدم.
چیزی از بزرگی خدا کم میشه؟
نه...
هزار شاید وجود داره؛ منم البته خوب خونده بودم و تنها بدشانسیم شاید عدم ریسک پذیری بود که کارو خراب کرد وگرنه درصدم به جای52میشد75...ولی البته شاید خیری در قبول نشدن من باشه...شاید اون هایی که قبول شدن از من بهترن و اگه من جزء قبولی ها بودم الان بی عدالتی خدا جلوه نمایی می کرد به جای عدالت محض...
شاید سوال ها اشکال داشت ؛ قبول دارم... ولی  میگن:<<عبرت ها بسیارند و عبرت گیر ها اندک...>>
بیاید عزممون رو برای کنکور جزم کنیم و بریم جلو...
خدا حتما به اون هایی که بهترین ها رو میخوان کمک می کنه... هنوزم دیر نشده...
این میل و بلاگ من ، خوشحال میشم با دوستانی که مایلند بیشتر صحبت کنم:
paymard@chmail.ir
shiehmazhab.blogfa.com
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۲ المپیاد تا کنکور
با عرض سلام ،
به تمامی کسانی که قبول شدند تبریک می گم هم چنین برای تمام کسانی که قسمت نبود قبول بشند ( مثل خودم ) آرزوی توفیق در مراحل دیگر زندگی از جمله کنکور رو دارم .
یه پیشنهاد برای قبول نشده ها :
یه پیشنهاد دارم شاید جالب باشه ، یکی از بچه ها همت کنه یه وبلاگ بسازه . بچه هایی که قبول نشدن به عنوان نویسنده دردرل ها و مطالبی رو که در طول این یکه سال تا کنکور رو به ذهنشون می رسه در این وبلاگ بنویسند .این کار یه مزیّت بزرگ داره :
این جمع صمیمی که تو حدود این دو سه ماه در وبگاه المپیاد ادبی تشکیل شده حفظ میشه .
به نظرم اگه وبلاگ تو رزبلاگ باشه خیل بهتره .

مدیران محترم سایت

خواهشاجوابی بدیدوماراازنگرانی دربیارید...ایاملاک قبولی فقط این ازمون بوده یادرصدمرحله ی اول هم موثره؟

ازاونجایی که درکشورماخیلی کاراسرسری گرفته میشه ودقت لازم راصرف نمیکنن وهمچنین بااطلاعی که ازدرصدهای بالای بسیاری ازدوستان نسبت به درصدپذیرفته شدگان دارم شدیدانگران ضایع شدن حقمان هستم...!!!

دوستان نویسنده بابا شروع کنید.ما دومیا منتظر برنامه تابستون و خوندن و خوندن و خوندنیم!
من قبول نشدنم انگیزه ی بزرگی شد واسه سال بعد!
راستی چرا اصلا تو قبولیای ادبی دوم نداریم؟می دونم دوما اجازه ورود به دوره رو ندارن ولی اسماشونم اعلام نمی شه حتی؟!

دوستان یه خبر جالب دارم براتون:

تو سایت دانش پژوهان جوان فرم اعتراض برای المپیاد ادبی وجود نداره.دوستانی که قبول شدید ما برای شما آرزوی موفقیت میکنیم ولی ما از این حرصمون گرفته که این المپیاد یه ذره شک برانگیز نیست؟یه ذره بو دار نیست؟؟ما اگه هم تیکه ای میندازیم به شماها نیست به باشگاه دانش پژوهان جوانه.پس از ما ناراحت نشین لطفا!!!!!!

 

اصلا چرا امسال 44 نفر گرفتن؟
چون احتمالا 5 نفر آخر درصداشون مثه هم بوده و نمیشده فقط یکیشونو بگیرن که بشه 40 نفر...اون 4 نفرم گرفتن.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۴ محبوبه کرمی
 امام علی ع میفرمایند »: انسان دانا موفقیت را از دست نمیدهد ، هرچند زمان آن طولانی شود...
سلام... من حرفامو قبلا زدم اما چون دیدم دوباره بحث داره بالا میگیره گفتم بد نیست بگم ک بیخیال گذشته بشید... من همتونو درک میکنم خودمم خیلی خوندم و حقم بود قبول شم و نشدم دیشب ک فهمیدم دوبار سرم تقویتی بهم زدن انقدر حالم بد شد... صبح قرانو باز کردم اومد ک خداوند ب حضرت نوح میگفت درسته ک خیلی دوست داشتی پسرت هم توی کشتی ات بیاد و از غرق شدن نجات پیدا کنه اما چه بسا چیزی ک دوست داشته باشی و ب صلاحت نباشه و ازش بی خبر باشی ...
 فکر کردم زاری و فکر المپیاد تا کی؟
من درس میخونم طوری ک تک رقمی کنکور بشم و شادیم اون لحظه بیشتر از طلا گرفتن در ادبیاته چون همه ایران تحسینم میکنه و میدونم خیلی تلاش کردم و ثابت کردم ک 100 تا مدال طلا حقم بوده ....
شما هم این افکار منفی رو دور بریزید و خودتونو از فضای المپیاد دور کنید.... ب کنکور بچسبید....
+ منتظر دیدن  اسم من در رتبه های اول کنکور انسانی باشید ... یاعلی
 

سلام بچه ها من جزء قبول شده ها هستم ولی اصلا خوشحال نیستم بلکه خیلی هم ناراحتم می دونید حالا به حرف مامانم که می گفت سلامتی از هر چیزی بهتره رسیدم متاسفانه بهترین خبر زندگیم یعنی قبول شدنم مقارن شد با بیماری شدید و قطع امید کردن پزشکا از شوهر عمم طلاق خالم از همسرش و بدتر از همه بیمار شدن عزیزترین شخص زندگیم برادرم من هم وقتی اون درد می کشه درد می کشم  حالا فقط از خدا می خوام داداشم خوب بشه بچه ها نا شکری نکنید از خدا برای سلامتی خودتون و خانوادتون شکر گزار باشید
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۵ پریا هاشمی
سلام. من قبول شدم و 81 درصد زدم. گفتم که شک هاتون برطرف شه. شاید آزمون بی اشکال نبوده که حتما نبوده اما انگ تقلب و پارتی بازی رو به باشگاه نزنید. من خودم پارسال شرکت کردم و قبول نشدم در صورتی که واقعا امید داشتم اما هیچ وقت زحمت کسایی که قبول شدن رو زیر سوال نبردم . امیدوارم همه ی دوستانی که قبول نشدن تو کنکور بدرخشن و تو همه مراحل زندگی موفق باشن.
سلام.بدترین روز در سال 92 واسم دیروز بود.با کلی امید داشتن وقتی ساعت 2 نیمه شب نگام به لیست پذیرفته شدگان افتاد دیگه هیچ چیزی تو زندگی واسم مهم نبود.من 5ماه از بهترین دوران زندگیمو صرف خوندن واسه المپیاد کردم ولی نمیدونم چرا خدا ناامیدم کرد.هنوزم که هنوزه باورم نمیشه که نمیتونم تو دوره شرکت کنم شاید هم به خاطر اینکه تو استان عقب افتاده لرستان بودم و کسی نیست که کارامو پیگیری کنه. بالاخره خدا یه بار میخواست تو زندگی واسه ما کاری کنه که... ای داد بیداد... حالا هم با کلی دل شکستگی باید خودمو آماده کنم واسه کنکور.نمیدونم واسه چی خدا این بلا رو به سر من اورد،هر وقت واسه قبولی استخاره میکردم آیه های شوق انگیز واسم میومد و فال از دیوان حافظ که حاضر بودمن زندگیمو فداش بکنم؛ از اونطرف یک ماه کلاس نرفتن باعث شد تا نمرات امتحان نهاییم بیان پایین از اینطرفم نا امیدی در المپیاد...اصلا دیگه زندگی واسم تلخ شده. هر کیو میبینم بهم میگه المپیاد چه کار کردی؟ دیگه حتی رتبه تک رقمی هم تو کنکور انسانی واسم مهم نیست.
واسه بچه هایی که تو مرحله دوم قبول شدن آرزوی موفقیت می کنم و واسه دوستانی که مث من یک فرصت ویژه رو از دست دادن امیدوارم تو کنکور با رتبه بالایی قبول بشن هر چند هم دیگه هیچ موفقیتی طعم مدال طلا رو نداره. اینم سهم ما بود از روزگار...حالا هم با ناامیدی و سرخوردگی دارم آهنگ وبhttp://alitar.blogfa.com/post-143.aspx رو گوش میدم وبه حال خودم افسوس میخورم که من که 100تا مدال طلای شعر و ادبیات حقم بود،حالا دارم این بیتو مناسب حال خودم میخونم:
در میان جمع یاران من چه تک افتاده ام
قطره ی اشکم که از چشم فلک افتاده ام

چرا ادبیــا حق اعتراض ندارن؟
چون متاسفانه امتحان ما تستی بوده و توسط ماشین صحیح شده است.اعتراض تنها بر سوالات تشریحی دیگر المپیاد ها وارد است.مثلا دوستم که المپیاد ریاضی بود می گفت که اگه به سوالی اعتراض داشته باشند می رن تهران و در تهران جلوی مصحح بار دیگر ورقه شان امضا می شه.آدم نمی دوند با این همه ناحقی چه کار کنه.دوست خودم دقیقا نمره اش مثل من بود قبول شد و من (باز هم می گم دقیق دقیق نمره هامون یکی بود)قبول نشدم.
دوستان کسی از نحوه مصاحبه مرحله 2 خبر داره؟
چه اطلاعاتی مورد سنجش قرار میگیریه تو مصاحبه
پاسخ:
خیلی زود راجع به دوره و امتحان و مصاحبه مطلب می گذاریم. 
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۵۷ محبوبه به داوطلب
شما کدوم شهری و دوستت ک هم درصدت بوده قبول شده از کدوم شهر؟؟

من با اینکه حقم بود ولی قبول نشدم

واصلا از اینکه وقتمو گذاشتم وادبیات خوندم ناراحت نیسم چون نفعش برام خیلی بیشتر از خوندن درسای مدرسه بود وبالذت ادبیات خوندم واز این مدت نهایت استفاده رو بردم

امید وارم تمام کسانی که مثل من هستن از ادبیات لذت برده باشن هر چند قبول نشدن

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۲ داوطلب به محبوبه
از اصفهان.دوستم  که شاید راضی نباشه اسمشو بیارم درصدش بعد از اصلاح آن دو سوال 74 درصد بوده است که من هم درصدم 74 است.درصدهامون دقیقا یکی است و من نفر اول استان اصفهان هستم که قبول نشدم.دنبال اعتراض هم دیگه نیستم چون می دونم اصلا جواب نمی ده.
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۰ محبوبه به داوطلب
بیخیال داوطلب عزیز... جوابم به تو همون پیام طولانی قبلیمه...  بالاست بخونش... اونی ک پررنگ نوشتمش با ی حدیث از امام علی ع
راستی شما همون محبوبه ای که از اهواز هستی؟شما که انگار تجربی بودید؟اگه قصد تغییر رشته را دارید براتون آرزوی موفقیت می کنم.حرفاتون واقعا قشنگنوهدف ما باید پیش به سوی کنکور باشه.حداقل اون جا دیگه ناحقی نمی شه.
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۸ محبوبه کرمی
بله من اهوازم. تجربی ببوووووووودم اما تغییر رشته دادم و الانم خیلی راضیم و خیلی بهتر از تجربی درس میخونم.... منتظر دیدن اسمم توی تک رقمیا باش... اونجا دیگه نمیتونن عزیزای دلو جدا کنن... هرکی ب حقش میرسه تو کنکور
ان شا الله...براتون آرزوی موفقیت می کنم.راستی المپیاد های داتنشجویی هنوز مونده...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۹ به محبوبه وداوطلب
منم با شما هم درد هستم.ولی هرچی میکنم نمیتونم به روال عادی زندگیم برگردم.من قبولی توالمپیادومیخاستم نه رتبه تک رقمی کنکور.که اینا خیلی باهم فرق دارن ودو مقوله کاملا جدان.واسه من المپیاد خیلی ارزش داشت .اما...
الانم هدفی ندارم.چون باتجربه ی شکست های قبلی از کجا معلوم این بار هم مث دفه های قبل نشه.نشستن تودانشگاه شریف یا تهران یا امیرکبیر یاهرجای دیگه چیوتغییر میده.متاسفانه المپیاد یه چیزیه که دیگه هرگز جبران نمیشه.حتی تا اخر عمر
برا همتون آرزوی موفقیت می کنم. من تا همین چند دقیقه پیش که کارناممو ندیده بودم توغوغا بودم ولی الآن که دیدم از 100تا سوال 23تا غلط زدم، کم کم دارم به واقعیت نزدیک میشم.به شما هم یه توصیه دارم که تنها راه خوندن واسه کنکوره. نمیدونم شاید خدا مصلحت دونست که حسرت قبولی تو المپیاد واسه همیشه تو دلم بمونه. نمیگم میخوام جز تک رقمی ها بشم بلکه نهایت تلاشمو میکنم وبه امید خدا جز تک رقمی ها میشم.
خیلی سخته واسم(شما رو نمیدونم) ولی باید دیگه این بیتو مناسب حال خودم بخونم:
رضا به داده بده وز جبین گره بگشا
که بر من و تو در اختیار نگشادست...
همتونو به خدای بزرگ می سپارم وامیدوارم همه ی علاقمندان به شعر وادب وعشق وعرفان واخلاق وحماسه و... به آرزوهاشون برسن.به وب من هم یه سری بزنید.بعدا به توصیه کاربر بالایی یه وبلاگ میسازم که پاتوق بچه های اهل ادب باشه و هر کدوم هم خواستن میتونن عضو نویسنده هاش بشن.یاعلی

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۸ سمیرا کتابی فرهنگ13
آقای گودرزی خانم شهردوست خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی دوستتون دارم واقعا ممنونم ازتون اگه شما نبودید من قبول نمیشدم واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم خیلی خوشحالم 
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسی :))
پاسخ:
خواهش، انجام وظیفه کردیم :) همونطور که قبلا هم بهتون گفته بودم، قبولی شما واقعا خوشحالم کرد و خستگی عید رو از تنم درآورد :) امیدوارم که امسال کارو تموم کنید و 5تا مدال طلای خوشرنگ بگیرید :)
خانم شهردوست و آقای گودرزی به خاطر زحماتتون بسیار بسیار مچکرم امیدوارم شما رو دوباره ملاقات کنم. بچه های مدرسه هم سلام رسوندن. تو رو خدا تو این مرحله هم کمکون کنید
پاسخ:
خواهش :) ما هم خیلی خوشحال شدیم از قبولی‌تون. به همه بچه‌ها هم سلام ما رو برسونید. به امید دیدار.

* راستی، اصلاح می کنم که نام خانوادگی ایشان «شهدوست» است.

بچه هایی که میگید پارتی بازی شده! الان من بچه ی شهرستانم :دی بابامم شغل ازاد داره! به هیچ وجه نمیشه بگید پارتی بازی شده! خودمم واقعا باورم نمیشد قبول شده باشم اما اون حرفو قبول ندارم :(

سلام تبریک می گم به دوستایی که قبول شدن

ولی با یک نظر به مدارس بچه هایی که قبول شدن به تبعیضی که توی مسائل آموزشی وجود داره مطمئن شدم به هر حال خدا جای حق نشسته وبه ما بچه هایی که توی مدارس عادی درس می خونیم کمک می کنه
پاسخ:
هدف ما از راه اندازی این سایت این است که به هر چه کمتر شدن این تبعیض کمک کنیم.
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۳:۵۳ تسنیم به بچه های ناامید

بچه ها یی که خیلی خودتون رو ناامید می کنید و به کنکور هم امید ندارید و فقط می خواستید المپیاد قبول  بشید.اگه خیلی دلتون مدال می خواد برید یه دانشگاه خوب قبول بشید که حداقل توی اونجا موفق باشید و

 

المپیاد دانشجویی قبول بشید انشاالله.

 

گرچه خیلی بده که آدم فقط هدفش المپیاد باشه

پاسخ:
به نظرم لازم است حالا که حرفش شد، یک توضیحی راجع به المپیاد دانشجویی بدهم. شباهت المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فقط در اسم آن ها است و بس. المپیاد دانشجویی فقط یک آزمون تشریحی است و دوره و استادی ندارد.  گزینش آن هم به دو صورت است:
1. نفرات برتر کنکور ارشد - 15 نفر اول بدون احتساب معدل یا عربی (مطمئن نیستم کدام) که دانشجوی سال سوم یا چهارم باشند.
2. نفرات برتر دانشگاهها از نظر معدّل، بعد از شرکت در یک آزمون تشریحی گرینشی.

این آزمون سه مدال بیشتر ندارد.
۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۴:۰۴ تسنیم به مسئولین وبگاه

ما از شما ممنونیم وقدر زحماتتان رامیدانیم اما این خانه از بنیاد خراب است....

 

راه طولانی ای برای رفع این تبعیض در پیشه.خدا اجرتون بده وموفق باشید

پاسخ:
سپاسگزاریم. با آرزوی شادی و پیروزی.

بادوستی که گفته قبول نشده ها یه وبلاگ بزنن موافقم اما چه جوری؟

 

قبول شده ها همدیگر رو می بینن ما چی؟؟اگه درست کردین به ماهم خبر بدین

قبول نشدیم که نشدیم! فدا سرمون! بچه هایی که میاید می گید خدا چرا منو قبول نکردی؟ چرا به حرفام گوش ندادی؟ خوب عزیزم چرا دعا کردی؟ وقتی دعات قبول نشده ینی یه مصلحتی بوده! پایان راهم نیس! قوی باشید دوستانم!
پاسخ:
بله. عسی أن تکرهوا شیئا و هو خیر لکم.
آقای مسئول سایت چرا جواب بچه ها رو نمی دید واقعا؟ فقط جواب کسایی که قبول شدنو می دی؟ خوب اگه واقعا پارتی بازی نشده جواب بده! واقعا برا همتون متاسفم! قبول نشدم مهم نیس ولی خیلی ناحق بازی در میارید! واقعا باید این شعر نسیم شمالو با طلا نوشت : این قافله تا به حشر لنگ است! 
پاسخ:
1. دوست عزیز، چرا ما را مقصر می‌دانید؟ ما چه حقی را ناحق کرده‌ایم؟!
عملکرد باشگاه به خودش ربط دارد و ما نه در آن دخیلیم، نه وابستگی‌ای به آن داریم؛ بنابراین، منطقی نیست که در برابر تصمیمات باشگاه از ما انتظار پاسخگویی داشته باشید.
2. دربارهء پارتی‌بازی، چه سؤالی از ما پرسیده شده است که پاسخ بدهیم؟!
این فقط یک اتهام بی‌پایه و نادرست از سوی یکی از کاربران به عزیزان پذیرفته‌شده بوده و خود آن عزیزان هم پاسخ داده‌اند.
برگه‌های المپیاد ادبی با کامپیوتر تصحیح، و نمره‌ها به‌ترتیب مرتب می‌شوند. پارتی‌بازی‌ای هم - تا آنجا که تجربهء سالهای قبل به ما می‌گوید - صورت نمی‌گیرد.

بهتر است برای لنگ‌نماندن قافله از خود شروع کنیم و بجای بی‌دلیل متهم‌کردن و مقصردانستن دیگران، و بجای عصبانیت و بی‌ادبی، قدری متانت و منطق به خرج دهیم.

از ما که گذشت...اما وبگاه شمارو در وبلاگم لینک کردم شاید یه بچه ای سربزنه و با المپیاد ادبی آشنا بشه.

 

پاسخ:
خیلی لطف کردید.

امیدوارم یک دوره خوب با عزیزان پذیرفته شده داشته باشیم!

 

بله جناب عالی درست می فرمایید نصف شیراز دزست نمیگن شما درست می گید! حالا ما که عقده المپیاد نداریم! نوش جون هر کی قبول شده!
پاسخ:
شما همان «ب» هستید؟ و آیا خطابتان به ماست؟
اگر با ما هستید لطفاً پاسخ مرا با دقت و با آرامش بخوانید.

با توجه به نامی که انتخاب کرده اید، و احتمالاً خودتان را دوست ما می دانید، من هم به عنوان یک دوست جوابتان را می دهم. من هم اذعان دارم که دانش‌آموزان شیرازی سطح بالایی دارند و چه در المپیاد و چه در دانشگاه همیشه لیاقت خود را نشان داده اند. تا یک جا هم با هم توافق داشتیم که پرسشها آن طور که باید و شاید در سطح المپیاد نبود و شاید کسی با درصد پایین تر و شایستگی بیشتر وجود داشته باشد. 
نادرست بودن سوالها یک «سهل انگاری» است؛ ولی پارتی بازی و تقلب «تخلف» است. برای نسبت دادن این تخلف به افراد نیاز به شواهد و قرائن قطعی است تا مصداق تهمت بی جهت نباشد. اگر شما کارنامه گرفتید و مثلا با درصد 79 قبول نشده بودید، حق اعتراض و شکایت دارید و این مدرکی است بر آن چه خودتان «پارتی بازی و تقلب» می نامیدش. ولی اگر درصدتان مثلا هفتاد بود، آن وقت به رغم شایستگی تان نمرۀ مورد نظر باشگاه را نیاورده اید. این هم واقعۀ کمیابی نیست و در اکثر آزمونها این اتفاق می افتد. 
ما هم برای تایید این تخلّف نمی توانیم بر اساس احساسمان عمل کنیم. این سایت یک تریبون عام با مخاطبان وسیع است و ما  حرف غیرمستند و شبهه برانگیز نمی زنیم.
احساس شما برای ما قابل درک است، چون روزهای این چنینی را گذرانده ایم و از اهمیت ماجرا آگاهیم. ولی خواهش می کنم نگذارید این احساس باعث شود که منظق و انصاف را نادیده بگیرید. هدف ما کمک به همۀ داوطلبان بود و واقعا چه فرقی برای همکاران سایت دارد که چند نفر از چه شهری قبول بشوند؟ 
یکی از دوستان خواست این فایل رو براش دانلود کنم و پیوست کنم براش. این شور و شوقی که تو بچه‌ها هست آدمُ ترغیب می‌کنه که خودشم تو المپیاد ـا شرکت کنه. مرسی از همه. :]
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من همیچین دوستی ندارم که درصدش با من یکی باشه....من 74 زدم قبول شدم..****** * **** *** *** ******* ***** ** **** ****
پاسخ:
دوست عزیز، این بحث ها را زنده نکنیم بهتر است. به هر حال نتایج آمده و رقابت مرحلۀ دوم تمام شده. کسی که این حرف را زده دلایل خودش را دارد که جای بحث و بررسی آن این جا نیست، فقط به بحثهایی می انجامد که گاهی احساس و عصبانیت در آنها به منطق غلبه می کند.

نظرات رو که دوباره خوندم و اسم بچه ها رو نگاه کردم خیلی برام جالب بود ! چون این دفعه همه رو میشناختم حس خوبی بهم دست میداد :دی

یادش بخیر...:'(
سلام.
دوستان خواهش میکنم هر کی میدونه با صداقت جوابمو بده.کف قبولی مرحله اول چند درصده؟
پاسخ:
 کف قبولی وجود ندارد. هر سال بسته به سوالها و سطح شرکت‌کنندگان متغیر و متفاوت است. ممکن است در سالی 64 باشد و در سال بعد 41.
man daneshamuze sale dovvom dabirestan hastam,baram ajibe k az dovvoma hiiiiiich ghabuiE nist:( har sal hamintorie aya?! yejuraii ezzate nafsamao bara azmune sale dge az dast dadam:((albatte man emsal hech moallemi nadashtam hamasho khodam khundam...in mozou yekam arumam mikone....omidvaram sale dge esmam too list bashe
babate in k latin type kardam ozr mikham,tagsire kiboardam k farsi nadare
دوستانی که قبول شدید لطفا رموز موفقیت خود را ذکر کنید!!
باتشکر
بچه ها . مگه پیش دانشگاهی ها نمیتونن المپیاد شرکت کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خیر، فقط سال دومی ها (به صورت آزمایشی) و دانش آموزان سال سوم اجازهء شرکت در المپیاد ادبی را دارند.
سلام دوستان عزیز...
کامنتا رو میخوندم خیلی ناراحت شدم! اما امیدتون رو از دست ندید!
من دوم انسانی ام و تقریبا تا سال دیگ حدود 10 ماه وقت دارم ک واسه المپیاد بخونم.
اما یه جا خوندم که منابع هرسال تغییر میکنه!
غیر از کتب درسی ک عوض نمیشن، من بالاخره منابه غیردرسی تو سایت رو تهیه کنم و بخونم یا نه؟؟؟
چون میخوام برنامه ریزی کنم و بخونم. واقعا واسم مهمه لطفا جواب بدید.
ممنون میشم اگه بگید کسی ک مدال طلا میاره واسه المپیاد ادبی، باید یا هنر بره یا انسانی یا هردوش همزمان میشه؟؟؟؟؟

و دوستان فراموش نکنن بزرگترین امتحان زندگیه نه المپیاد!
اونایی ک میگید چرا خدا این کارو کرد، واقعا در اشتباهید چون شاید خدا داره ازمایشتون میکنه
ب هر حال مهم اینه ک همیشه درحال یادگیری باشیم... عمر کوتاهه... درست استفاده کنیم ازش! :)

خیلی خیلی ممنون. با ارزوی شادابی و موفقیت ملت عزیز ایران!
اما یه جا خوندم که منابع هرسال تغییر میکنه!
غیر از کتب درسی ک عوض نمیشن، من بالاخره منابه غیردرسی تو سایت رو تهیه کنم و بخونم یا نه؟؟؟



میشه جواب ایشونو بدید؟ سوال منم هست!
یعنی همون سه ماه برای خوندن منابع غیر درسی وقت هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی