المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

نخستین وبگاه تخصصی المپیاد ادبی ایران

المپیاد ادبی

از مدیران خود بخواهید

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بخشهای دیگری از بخشنامۀ دستورالعمل المپیاد مرحلۀ اول:

  

- مدیران محترم واحدهای آموزشی علاوه بر نصب یک نسخه از بخشنامه در تابلو اعلانات، فردی از کارکنان مجرّب را به‌عنوان مسئول اجرای بخشنامه تعیین نمایند؛

- مدیران مدارس می‌توانند از طریق سامانة ثبت‌نام فوق [http://Azmoon.SRTTU.edu] نسبت به ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان اقدام نموده و از آمار و وضعیت ثبت‌نام‌شدگان واحد آموزشی خود به‌صورت آنلاین اطّلاع یابند.

 

۹۴/۱۰/۲۰
المپیاد ادبی

نظرات (۱۶)

با سلام بنده چند روز پیش برای المپیاد ادبی ثبت نام کردم و در اخر هم نوشت  مبلغ ثبت نام پرداخت و تایید شد و روز ۲۸ دی هم مدیر مدرسه از طریق سایت ثبت نامم رو تایید کرد فقط میخواستم بدونم الان یعنی ثبت نامم تایید شده یعنی چجوری تایید میشه.همینکه ثبت نامم انجام شده و مدیر تایید کرده یعنی تایید شدم!؟یا اینکه ممکنه تایید نشده باشم و خودشون اطلاع میدن ؟من نمیدونم دقیقا به چه صورت هست چون فردا اخرین روز ثبت نام هست میترسم تایید نشده باشم و اطلاع ندن یعنی منظورم اینه از کجا بفهمیم برای المپیاد تایید و انتخاب شدیم؟خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام. 
ببخشید ، من توی سایت از طریق مدرسه ثبت نام کردم ولی هنوز پولشو واریز نکردم. 
تا فردا مهلتمه واسه پرداختش یا بعدا هم میشه ؟
نه سریعا همین امروز اقدام کنید بعد از چهارشنبه نمیشه
ما پول رو دادیم مدرسه ثبت ناممون کنه ولی چون پارسال مدرسه یه بلایی سرم آورد می ترسم امسال ثبت نامم نکرده باشند.از کجا می تونم بفهمم ثبت نام شدم یا نشدم؟
سحر خانوم باید برید این سایت 
http://azmoon.srttu.edu/
و اطلاعاتتونو بزنید وارد صفحتون بشید اگه ثبت نامتون انجام شده باشه میزنه و اینکه مینویسه پرداخت انجام شده
سلام
امسال آزمون آزمایشی نمی گیرید؟
سلام دوستان
دو تا سوال اساسی
اول اینکه که بیهقی آقای فیاض بهتره یا خطیب رهبر و چقد فرق دارن اصلا؟
دوم اینکه منبع معتبری که بشه نقد اخوان ازش خوند چی هست؟
دمتون گرم 
خداتون قوت:)
خطیب تقریبا همون نسخه فیاض رو شرح داده. پس برای خوندنش خطیب بهتره. 
در مورد اخوان کتابی که زمستان رو بررسی کنه نیستش‌...
خب پس خودمون بررسیش میکنیم :دی
ممنون از راهنماییتون.
واقعا هیچ ذهنیتی راجع به سوالای المپیاد ندارم
باز منابع درسی یه چیز
ولی واقعا منابع غیر درسی حتی یک بار کامل هم از روش بخونیم باز چه فایده ای داره؟
چون نثرشون مشکل هست و ما نیاز داریم معنی نوشته ها رو بدونیم و از طرفی به جز معنی بتونیم از جهات دیگه مثل ارایه ها .قرابت معنایی و .... بررسیشون کنیم
درست نمیگم؟
یکی راهنمایی کنه
آقا من به همین آدرسی که z.f دادن رفتم که ثبت ناممو چک کنم میفرماین این:
    اطلاعات شناسنامه ای وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مغایرت دارد
    چنانچه از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن هستید، برای تصحیح اطلاعات ثبت شده در سامانه، از طریق مدرسه اقدام فرمایید
    الان ینی ثبت نام نشدم من؟ :)))
سپنگ جان یعنی چی؟یعنی اطلاعاتی که هنگام وارد شدن میزنیو میگه؟
اخه من همون اول که میخواستم ثبت نام کنم شماره سریال و... شناسنامه رو میزدم میگفت غلطه بعدش تماس گرفتم گفتن که اونایی که شناسنامه جدید دارن باید اطلاعات شناسنامه قدیمیشونو زمان ورود بزنن.شاید مشکل شما هم همینه
بعله مشکل منم همین بود دقیقا :دی
نمیدونستم شناسنامه های جدید شماره سریالشون فرق کرده.
خب خدا رو شکر مشکلتون حل  شد.
راستی بنظرتون اگه از امروز تا المپیاد زیاد درسای مدرسه رو نخونم و المپیادو بخونم مشکلی پیش میاد
اخه من تازه فهمیدم خیلیا از تابستون بر المپیاد خوندن در حالیکه من وقتی بخشنامه اومد فهمیدم و خییلی افسرده شدم.یعنی امیدی هست؟
معلومه که امید هست.مهم کیفیت خوندنه نه کمیتش.از الان بشینی تراکتوری بخونی حله.نگرانش نباش
ببخشید الان برای توضیح کتاب تاریخ بیهقی کتاب برای دانلود هست یا باید بریم بخریم؟
پاسخ:
بهترین کتاب شرح تاریخ بیهقی، که در طرح یؤالات المپیاد نیز بنوعی مأخذ می‌تواند باشد، کتاب تاریخ بیهقی، با شرح دکتر خلیل خطیب‌رهبر از انتشارات مهتاب است.
این کتاب سه جلد دارد که هر جلد آن هم متن و هم شرح تاریخ بیهقی را در بر دارد.
قسمتی که منبع این مرحله از آزمون است (جلد هفتم تاریخ بیهقی) در مجلد دوم شرح دکتر خطیب‌رهبر آمده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی